dc.contributor.author | Κουκουλά, Ισαβέλλα | el |
dc.contributor.author | Koukoula, Isavella | en |
dc.date.accessioned | 2021-12-23T09:52:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-23T09:52:08Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54252 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21950 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Ταχυφορτιστής | el |
dc.subject | CHADEMO | el |
dc.subject | Μετατροπέας DC/DC | el |
dc.subject | Μικροεπεξεργαστής | el |
dc.subject | Electric vehicles | en |
dc.subject | Fast-charger | el |
dc.subject | CHADEMO | el |
dc.subject | DC/DC converter | el |
dc.subject | Microprocessor | el |
dc.title | Έλεγχος μετατροπέων σε εφαρμογές ταχυφορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Φόρτιση Ηλεκτρικών Οχημάτων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-13 | |
heal.abstract | Στόχος αυτής της εργασίας είναι η υλοποίηση μιας διάταξης ελέγχου ενός φορτιστή η οποία να επικοινωνεί με το όχημα με βάση ένα εμπορικό πρότυπο και να τροποποιεί κατάλληλα την έξοδο ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος. Για τον λόγο αυτό αρχικά μελετήθηκαν τα διάφορα διεθνή πρότυπα φόρτισης και επιλέχθηκε η υλοποίηση της επικοινωνίας με βάση το πρωτόκολλο CHAdeMO. Η υλοποίηση της επικοινωνίας ελέγχθηκε με την χρήση ενός LaunchPad F280049C της σειράς C2000 της Texas Instruments για το σύστημα ελέγχου του φορτιστή και ενός Arduino CANBed V1 της Logan Labs για την πλευρά του οχήματος. Για την υλοποίηση του ελέγχου χρησιμοποιήθηκε μια διάταξη Dual Active Bridge, η οποία είχε υλοποιηθεί στο εργαστήριο στο πλαίσιο προηγούμενης διπλωματικής εργασίας. Προκειμένου να γίνει αυτό ερευνήθηκαν οι τρόποι ελέγχου μιας διάταξης Dual Active Bridge και η διάταξη προσομοιώθηκε με την βοήθεια κατάλληλου λογισμικού. Τέλος υλοποιήθηκε το συνολικό σύστημα φόρτισης που περιλάμβανε την επικοινωνία με το όχημα με βάση το εμπορικό πρότυπο και τον έλεγχο της πειραματικής διάταξης. | el |
heal.abstract | The aim of this thesis is the implementation of a charger control device that communicates with the vehicle, based on a commercial standard, and is able to properly adjust its output based on the vehicle’s requests. Therefore we initially studied the available international standards and decided to implement the communication based on the CHAdeMO standard. The implementation of the communication was verified using a LaunchPad F280049C from the Texas Instruments C2000 series on the charger side and an Arduino CANBed V1 from Logan Labs on the car side. For the implementation of the control a Dual Active Bridge converter was used, which was designed and implemented in an earlier thesis work. In order to do so we investigated the possible ways of controlling a Dual Active Bridge converter and run the control simulations with the help of appropriate simulation software. Finally the complete charging system including the communication with the vehicle and the control of the experimental device was implemented and tested. | en |
heal.advisorName | Αντωνόπουλος, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Κλαδάς, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαθανασίου, Σταύρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 70 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: