HEAL DSpace

Ανάπτυξη αστικού κύκλου οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαδημητρίου-Διακομανώλης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Papadimitriou-Diakomanolis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2021-12-29T11:56:33Z
dc.date.available 2021-12-29T11:56:33Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54267
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21965
dc.rights Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ *
dc.subject Κύκλος οδήγησης el
dc.subject Ατμοσφαιρική ρύπανση el
dc.subject Προδιαγραφές EURO el
dc.subject Real driving emissions en
dc.subject Driving cycle en
dc.subject Air pollution en
dc.subject Euro regulations en
dc.subject NEDC WLTP en
dc.subject Μετρήσεις πραγματικών δεδομένων κίνησης el
dc.subject Προφίλ ταχύτητας el
dc.title Ανάπτυξη αστικού κύκλου οδήγησης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κύκλοι Οδήγησης el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-10-11
heal.abstract Η ατμοσφαιρική ρύπανση αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα για τον πλανήτη. Θέτει σε κίνδυνο την υγεία των ανθρώπων και επηρεάζει την ποιότητα ζωής τους. Έχει σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και καταστρέφει οικοσυστήματα. Μέρος όμως αυτής της ευθύνης έχουν τα οχήματα που ο αριθμός τους και η χρήση τους είναι ανοδική. Η παγκόσμια κοινότητα αντιλαμβανόμενη την έκταση του προβλήματος θεσμοθετεί όλο και πιο αυστηρούς νόμους για τον περιορισμό των αέριων ρύπων. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν μέσα από την βελτίωση των τεχνολογιών τους να διατηρήσουν τις εκπομπές των οχημάτων σε όλο και χαμηλότερα όρια. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει αφενός τους αέριους ρύπους που εκλύονται από τα οχήματα, τις επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη υγεία και τα μέτρα που λαμβάνονται για την αντιμετώπισή τους και αφετέρου να εισάγει τον αναγνώστη στους κύκλους οδήγησης, τη μέθοδο καταγραφής και ελέγχου των εκπεμπόμενων αυτών ρύπων από επιβατηγά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Η εργασία αρχικά παρουσιάζει την ατμοσφαιρική ρύπανση και το ρόλο των μεταφορών στον σχηματισμό της. Περιγράφονται οι αέριοι ρύποι που εκπέμπονται από τις Μηχανές Εσωτερικής Καύσης και οι παράγοντες που επηρεάζουν την σύστασή τους. Αναφέρονται οι επιπτώσεις των αέριων εκπομπών στην υγεία του ανθρώπου. Παρατίθενται τα πρότυπα και οι νομοθεσίες που θεσπίστηκαν για την αντιμετώπισή τους μέσα από το πέρασμα των χρόνων και τέλος οι νέες τεχνολογίες των αυτοκινητοβιομηχανιών που επιδιώκουν την μείωσή τους. Στη συνέχεια ορίζεται ο κύκλος οδήγησης, αναφέρεται η εξέλιξη, οι κατηγορίες και οι νέες τεχνολογίες των κύκλων οδήγησης, όπως επίσης και οι πιο γνωστοί κύκλοι οδήγησης της Ευρωπαϊκης Ένωσης, των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ιαπωνίας, και ολοκληρώνεται το θεωρητικό κομμάτι της διατριβής με τους κύκλους οδήγησης που ισχύουν εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις διαφορές τους. Η εργασία κλείνει με το πειραματικό μέρος στο οποίο μετά από καταγραφή δεδομένων, περιλαμβάνει την μεθοδολογία για επεξεργασία δεδομένων και για την ανάπτυξη προφίλ οδήγησης επιβατηγού οχήματος εντός Αθηνών. Εξηγείται πως εάν πραγματοποιηθεί αυτή η διαδικασία σε μεγαλύτερο στόλο αυτοκινήτων, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και στην πλειονότητα των περιοχών μιας πόλης, μπορεί να δημιουργηθεί ένας αντιπροσωπευτικός κύκλος οδήγησης για την πόλη αυτή. el
heal.advisorName Ζαννίκος, Φανούριος el
heal.committeeMemberName Σαρίμβεης, Χαράλαμπος el
heal.committeeMemberName Καρώνης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Σύνθεσης και Ανάπτυξης Βιομηχανικών Διαδικασιών (IV). Εργαστήριο Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 144 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα