HEAL DSpace

Επίδραση των σχεδιαστικών επιλογών στον Δείκτη Ενεργειακής Αποδοτικότητας των πλοίων (EEDI)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ρούσσος, Ιωάννης el
dc.contributor.author Roussos, Ioannis en
dc.date.accessioned 2021-12-30T10:50:38Z
dc.date.available 2021-12-30T10:50:38Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54269
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21967
dc.rights Default License
dc.subject Ενεργεια el
dc.subject Σχεδίαση el
dc.subject Design en
dc.subject Index en
dc.subject Δεικτης el
dc.subject Energy en
dc.subject Αποδοτικότητα el
dc.subject Efficiency en
dc.subject Ship en
dc.title Επίδραση των σχεδιαστικών επιλογών στον Δείκτη Ενεργειακής Αποδοτικότητας των πλοίων (EEDI) el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Effect of Design choices on Energy Efficiency Index of a ship el
heal.classification Μηχανική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2020-11-06
heal.abstract Η διπλωματική εργασία μελετά την δυνατότητα επίτευξης του απαιτούμενου EEDI μέσω ανάδειξης των σχεδιαστικών λύσεων και συγκρίνει την επίδραση στον δείκτη σε σχέση με τα πραγματικά τους οφέλη στις εκπομπές CO2. Στην διερέυνηση αυτή εφαρμώζουμε ως σχεδιαστικη λύση για 4 Bulk Carriers την μείωση του συντελεστή γάστρας CB και συγκρίνουμε την αποτελεσματικότητα στην επίτευξη του απαιτούμενου EEDI σε σχέση με την εφαρμογή εναλλακτικών καυσίμων. Παράλληλα συγκρίνουμε την πραγματική μείωση των ρύπων για τις 2 περιπτώσεις, σε μία προσπάθεια αξιλόγησης του δείκτη ως προς την χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητα του. el
heal.abstract The dissertation studies the possibility of achieving the required EEDI by highlighting design solutions and compares the effect on the index in relation to their real benefits in CO2 emissions. In this investigation we apply as a design solution for 4 Bulk Carriers the reduction of the CB hull coefficient and compare the efficiency in achieving the required EEDI in relation to the application of alternative fuels. At the same time we compare the real reduction of pollutants for the 2 cases, in an attempt to evaluate the index in terms of its usefulness and effectiveness. el
heal.advisorName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνήτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 85 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής