dc.contributor.author |
Ρούσσος, Ιωάννης
|
el |
dc.contributor.author |
Roussos, Ioannis
|
en |
dc.date.accessioned |
2021-12-30T10:50:38Z |
|
dc.date.available |
2021-12-30T10:50:38Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54269 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21967 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ενεργεια |
el |
dc.subject |
Σχεδίαση |
el |
dc.subject |
Design |
en |
dc.subject |
Index |
en |
dc.subject |
Δεικτης |
el |
dc.subject |
Energy |
en |
dc.subject |
Αποδοτικότητα |
el |
dc.subject |
Efficiency |
en |
dc.subject |
Ship |
en |
dc.title |
Επίδραση των σχεδιαστικών επιλογών στον Δείκτη Ενεργειακής Αποδοτικότητας των πλοίων (EEDI) |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Effect of Design choices on Energy Efficiency Index of a ship |
el |
heal.classification |
Μηχανική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2020-11-06 |
|
heal.abstract |
Η διπλωματική εργασία μελετά την δυνατότητα επίτευξης του απαιτούμενου EEDI μέσω ανάδειξης των σχεδιαστικών λύσεων και συγκρίνει την επίδραση στον δείκτη σε σχέση με τα πραγματικά τους οφέλη στις εκπομπές CO2. Στην διερέυνηση αυτή εφαρμώζουμε ως σχεδιαστικη λύση για 4 Bulk Carriers την μείωση του συντελεστή γάστρας CB και συγκρίνουμε την αποτελεσματικότητα στην επίτευξη του απαιτούμενου EEDI σε σχέση με την εφαρμογή εναλλακτικών καυσίμων. Παράλληλα συγκρίνουμε την πραγματική μείωση των ρύπων για τις 2 περιπτώσεις, σε μία προσπάθεια αξιλόγησης του δείκτη ως προς την χρησιμότητα και την αποτελεσματικότητα του. |
el |
heal.abstract |
The dissertation studies the possibility of achieving the required EEDI by highlighting design solutions and compares the effect on the index in relation to their real benefits in CO2 emissions. In this investigation we apply as a design solution for 4 Bulk Carriers the reduction of the CB hull coefficient and compare the efficiency in achieving the required EEDI in relation to the application of alternative fuels. At the same time we compare the real reduction of pollutants for the 2 cases, in an attempt to evaluate the index in terms of its usefulness and effectiveness. |
el |
heal.advisorName |
Θεμελής, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνήτης, Γεώργιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
85 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|