HEAL DSpace

Ηλεκτροκίνηση οχημάτων στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αϊλαμάκη, Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Ailamaki, Konstantina en
dc.date.accessioned 2022-01-13T09:13:26Z
dc.date.available 2022-01-13T09:13:26Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54298
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.21996
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Υβριδικά el
dc.subject Ηλεκτροκίνηση el
dc.subject Φόρτιση el
dc.subject Ευρώπη el
dc.subject Οχήματα el
dc.title Ηλεκτροκίνηση οχημάτων στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες el
dc.title Electric vehicles in Greece in comparison to other European countries en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ηλεκτροκίνηση el
heal.classification Μηχανολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-07
heal.abstract Η αδήριτη ανάγκη για υιοθέτηση της τεχνολογίας ηλεκτροκίνητων και υβριδικών οχημάτων τίθεται προς διερεύνιση τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως. Κατάλληλες νομοθεσίες και προδιαγραφές έχουν θεσπιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο και σχεδόν όλες οι χώρες του πλανήτη έχουν δεσμευτεί, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, να κατασκευάσουν σταθμούς φόρτισης και να κατακτήσουν την τεχνογνωσία που απαιτείται, για την κατοχύρωση και χρήση αυτού του τεχνολογικού επιτεύγματος σε καθημερινή βάση. Η χρήση της είναι ιδιαιτέρως ωφέλιμη, σε ποικίλες πτυχές της ζωής μας, για περιορισμό των επιπτώσεων από τη χρήση των συμβατικών μέσων μεταφοράς. Η παγκόσμια κοινότητα πρωτοπορεί, διερευνώντας στοχευμένες κινήσεις και ποικίλο αριθμό κινήτρων προς τους χρήστες, μελετώντας το σχεδιασμό χωροταξικών και πολεοδομικών υποδομών και προσπαθώντας να βελτιστοποιήσει τους σταθμούς φόρτισης. Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι κυριότεροι ορισμοί της Ηλεκτροκίνησης, οι διάφορες τεχνολογίες Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων και Υποδομών Φόρτισης, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε κατηγορίας, και διερευνάται εις βάθος η συγκριτική θέση της Ελλάδας σε σχέση με διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη κατέχουν και χρησιμοποιούν χρόνια τώρα αυτό το μέσο μετακινήσεων. Με βάση τα διεθνή πρότυπα φόρτισης, καθώς και το αντίστοιχο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τις επιμέρους χώρες, διερευνάται η δυνατότητα διείσδυσης της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Αρχικά γίνεται μία διερεύνιση της ήδη υπάρχουσας κατάστασης σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Νορβηγία. Αποδυκνείεται ότι κύριος περιορισμός της ηλεκτροκίνησης παραμένει η αυτονομία για μεγάλες αποστάσεις και η ανάπτυξη γρήγορης φόρτισης. Με βάση τις παγκόσμιες τάσεις, απαιτείται αύξηση του ποσοστού διείσδυσης στη χώρα μας. Γίνεται κατάφωρη η καθυστέρηση μέριμνας και σταθερής επένδυσης στην ηλεκτροκίνηση, πράγμα που καθιστά τις προβλέψεις των αρμόδιων φορέων για το 2030 ιδιαίτερα δυσοίωνες. Τέλος, παρουσιάζονται οι πρακτικές που θα μπορούσαν δυνητικά να επιφέρουν βέλτιστα αποτελέσματα. el
heal.abstract The demanding need to adopt the technology of electric and hybrid vehicles is being explored during the past few years worldwide. Appropriate laws and standards have been issued on global level and almost all of the countries on the planet have been committed, on a small or large scale, to built charging stations and to conquer the technological knowledge required to be able to use this achievement on a daily basis. The use of this technology is extremely beneficial, on many aspects of our lives, to reduce the consequences of use of convenient means of transport. The world community is leading the way, exploring targeted strategies and numerous motives for the users, studying the design of structures crucial for this process and trying to maximize the efficiency of the charging stations. In this thesis, the main definitions of electric technology and the different types of charging stations are being presented, exploring the advantages and disadvantages of the sub-categories, and the status of Greece is being compared to other countries of Europe, that are already using this mean of transport. The possibility of penetration of this technological achievement in our country is being explored, according to the national standards of charging, in addition to the laws of each country being presented. First, we dive into the already existing situation in many countries of Europe, such as Spain, Portugal, Italy, the Netherlands and Norway. It is proven early on that the main restriction of the usage of electric mobility is the autonomy for long distances and the development of fast charging. In coordination with the world trend, it is essential to achieve an increase of the penetration. The delay of investment in electric and hybrid technology is patent, which makes the predictions of the responsible authorities unpropitious for the year 2030. Last but not least, the possible solutions and tactics that could achieve optimum results are being presented. en
heal.advisorName Φούντη, Μαρία el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Ετερογενών Μειγμάτων και Συστημάτων Καύσης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 87 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα