dc.contributor.author | Καστριώτη, Αθηνά | el |
dc.contributor.author | Kastrioti, Athina | en |
dc.date.accessioned | 2022-01-17T08:38:51Z | |
dc.date.available | 2022-01-17T08:38:51Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54322 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22020 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδοστρώματα αεροδρομίων | el |
dc.subject | Βαρέα αεροσκάφη | el |
dc.subject | Φθορά | el |
dc.subject | Αναλυτική μέθοδος | el |
dc.subject | Εύκαμπτα οδοστρώματα | el |
dc.subject | Airfield pavements | en |
dc.subject | Heavy aircrafts | en |
dc.subject | Pavement damage | en |
dc.subject | FAA method | en |
dc.subject | Flexible pavements | en |
dc.title | Επίδραση βαρέων αεροσκαφών στη φθορά οδοστρωμάτων αεροδρομίων | el |
dc.title | Impact of heavy aircrafts on airfield pavement damage | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδοστρώματα | el |
heal.classification | Αεροδρόμια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-15 | |
heal.abstract | Η διερεύνηση της επίδρασης βαρέων αεροσκαφών στη φθορά οδοστρωμάτων αεροδρομίων είναι μια διαδικασία που απαιτείται στο πλαίσιο του σχεδιασμού νέων οδοστρωμάτων αεροδρομίων καθώς και στην περίπτωση αξιολόγησης υφιστάμενων οδοστρωμάτων αεροδρομίων. Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας διερευνήθηκε η συνεισφορά των αεροσκαφών νέας γενιάς (βαρέα αεροσκάφη) στη συνολική φθορά των οδοστρωμάτων. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε διαστασιολόγηση εύκαμπτων οδοστρωμάτων αεροδρομίων, χρησιμοποιώντας την αναλυτική μέθοδο σχεδιασμού της FAA. Θεωρήθηκε ένα εύρος τιμών των μηχανικών χαρακτηριστικών των υλικών που χρησιμοποιούνται στον Ελλαδικό χώρο και μία ενδεικτική σύνθεση κυκλοφορίας που περιλαμβάνει, τόσο αεροσκάφη νέας γενιάς, όσο και αεροσκάφη ήπιας επιβατικής κίνησης. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα των αναλύσεων περιλαμβάνονται στο τεύχος της εργασίας. | el |
heal.abstract | Investigating the impact of heavy aircraft on airport pavement damage is a process required in the context of the design of new airport pavements as well as in the case of evaluating existing airport pavements. In the context of this dissertation, the contribution of new generation aircraft (heavy aircraft) to the total damage of airfield pavements was investigated. For this purpose, flexible airfield pavements were designed using the FAA analytical method, considering a range of material mechanical characteristics used in Greece and aircraft mix that includes both new generation aircraft and mild passenger aircraft. The relevant results and conclusions of the analyses are included in the issue. | en |
heal.advisorName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 81 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: