HEAL DSpace

Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής του χρόνου διαδρομής στο κέντρο της Αθήνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μακρή, Αγγελική el
dc.contributor.author Makri, Angeliki en
dc.date.accessioned 2022-01-17T09:38:33Z
dc.date.available 2022-01-17T09:38:33Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54328
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22026
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Χρόνος διαδρομής el
dc.subject Οδικά τμήματα el
dc.subject Κυκλοφορία el
dc.subject Γεωμετρικά χαρακτηριστικά el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Travel time en
dc.subject Road sections en
dc.subject Traffic en
dc.subject Geometric characteristics en
dc.subject Linear regression en
dc.subject Lognormal regression en
dc.title Κρίσιμοι παράγοντες επιρροής του χρόνου διαδρομής στο κέντρο της Αθήνας el
dc.title Critical impact factors of travel time in Athens en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διαχείριση κυκλοφορίας el
heal.classification Traffic management en
heal.classification Κυκλοφοριακή τεχνική el
heal.classification Traffic engineering en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-19
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κρίσιμων παραγόντων επιρροής του χρόνου διαδρομής στο κέντρο της Αθήνας, κατά τη δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας (Ιούνιος – Οκτώβριος 2020). Για το σκοπό αυτό καταγράφηκε ο χρόνος διαδρομής σε επιλεγμένα οδικά τμήματα μέσω της υπηρεσίας χαρτών της Google (GoogleMapsAPI). Ο κυκλοφοριακός φόρτος οχημάτων και πεζών και η σύνθεση της κυκλοφορίας, συλλέχθηκαν μέσω μετρήσεων πεδίου για την εξεταζόμενη περίοδο και η τελική βάση δεδομένων συμπληρώθηκε με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των υπό εξέταση οδικών τμημάτων. Για την ανάλυση αναπτύχθηκαν, πέντε μαθηματικά μοντέλα πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης και λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης που αποτυπώνουν τη συσχέτιση μεταξύ του χρόνου διαδρομής και των παραγόντων που τον επηρεάζουν στην οδό Πανεπιστημίου και σε κάθε κατηγορία υπό εξέταση οδικού άξονα. Από την εφαρμογή των μοντέλων προέκυψε ότι οι παράγοντες που επηρεάζουν το χρόνο διαδρομής στο κέντρο της Αθήνας σχετίζονται σημαντικά με τoν κυκλοφοριακό φόρτο των επιβατικών ΙΧ, των μοτοσυκλετών, των ταξί, των λεωφορείων και των φορτηγών, με τους ήπιους τρόπους μεταφοράς όπως η κίνηση πεζή και η ποδηλασία αλλά και με την οδική υποδομή όπως είναι ο αριθμός κυκλοφοριακών λωρίδων και λεωφορειολωρίδων. Τέλος, στην Πανεπιστημίου, η αύξηση της διατομής της οδού από τρεις σε τέσσερις κυκλοφοριακές λωρίδες που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας, οδήγησε σε αύξηση του χρόνου διαδρομής. el
heal.abstract The aim of this Diploma Thesis is the identification of the critical factors affecting travel time in Athens, during the pilot implementation of the Athens Great Walk (June - October 2020). For this purpose, travel time data was recorded in specific road sections via GoogleMapsAPI. The traffic volume of vehicles and pedestrians along with the modal split were collected through field measurements for the period examined and the final database was completed with the geometric features of the road sections examined. Five statistical models of linear regression and lognormal regression were developed in order to capture the correlation between travel time and the factors affecting it on Panepistimiou street and in each category of road axes considered. The results revealed that the factors affecting travel time in the center of Athens are significantly related to the traffic of passenger cars, taxis, buses and trucks, with eco friendly modes of transport such as walking and cycling as well as road infrastructure which includes the number of traffic lanes and bus lanes. In conclusion, on Panepistimiou street, the cross sectional road increase from three to four lanes that took place in the second phase of the pilot implementation of the Great Walk of Athens, led to travel time increase. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.advisorName Yannis, George en
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Vlahogianni, Eleni en
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Mavromatis, Stergios en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα