dc.contributor.author | Κλάδου, Βάγια-Μαρία | el |
dc.contributor.author | Kladou, Vaia-Maria | en |
dc.date.accessioned | 2022-01-20T09:16:00Z | |
dc.date.available | 2022-01-20T09:16:00Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54376 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22074 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αυτόνομα βαρέα οχήματα | el |
dc.subject | Πλευρική μετατόπιση τροχού | el |
dc.subject | Επίδραση υπαρχόντων οδοστρωμάτων | el |
dc.subject | Κόπωση ασφαλτικών στρώσεων | el |
dc.subject | Ρηγμάτωση | el |
dc.subject | Autonomous trucks | en |
dc.subject | Wheel wander | en |
dc.subject | Impact on existing pavement infrastructure | en |
dc.subject | Fatigue cracking | en |
dc.title | Διερεύνηση της πλευρικής μετατόπισης του τροχού στη συμπεριφορά των οδοστρωμάτων | el |
dc.title | Investigation of the impact of lateral wandering on pavement performance | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οδοστρώματα | el |
heal.classification | Αυτόνομα βαρέα οχήματα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-15 | |
heal.abstract | Ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας των αυτόνομων οχημάτων την τελευταία δεκαετία είναι ραγδαία, ο αντίκτυπος τους στην μηχανική συμπεριφορά των υφιστάμενων οδοστρωμάτων είναι ασαφής. Λαμβάνοντας υπόψη τους αυξημένους οικονομικούς πόρους που απαιτούνται για τη συντήρηση υφιστάμενων οδοστρωμάτων, η ανάγκη διερεύνησης της επιρροής των αυτόνομων βαρέων οχημάτων στα οδοστρώματα κρίνεται επείγουσα. Η βασική διαφοροποίηση μεταξύ των συμβατικών και των αυτόνομων βαρέων οχημάτων είναι η πλευρική μετατόπιση του τροχού, όπου στην περίπτωση των αυτόνομων αναμένεται να είναι μηδενική. Δεδομένων τούτων, στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η καλύτερη κατανόηση της επίδρασης της πλευρικής μετατόπισης του τροχού στην κόπωση των ασφαλτικών στρώσεων υφιστάμενων οδοστρωμάτων, μέσω πειραματικής ανάλυσης δύο εύκαμπτων διατομών με 56 διαφορετικούς συνδυασμούς δομής της ασφαλτικής στρώσης (διακύμανση πάχους και μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτικών στρώσεων). Η πλευρική μετατόπιση προσομοιώνεται με βάση τρεις μαθηματικές κατανομές: τη μηδενική, την κανονική και την ομοιόμορφη κατανομή. Υπολογίζεται για κάθε πειραματική διατομή, κάθε δυνατό συνδυασμό πάχους – μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτικής στρώσης και κατανομή προσομοίωσης, η κόπωση των ασφαλτικών στρώσεων μέσω του ποσοστού της ρηγματωμένης επιφάνειας. | el |
heal.abstract | While the evolution of autonomous vehicle technology in the last decade is rapid, their impact on the mechanical behavior of existing pavement infrastructure is unclear. Taking into consideration the increased financial resources required to maintain existing pavements, the need to understand the impact of autonomous trucks on pavement infrastructure is urgent. The main difference between conventional and autonomous trucks is the lateral displacement of the wheel, where in the case of autonomous trucks is expected to be zero (zero wheel wander). The aim of the present diploma thesis is to better understand the effect of wheel wander on the fatigue of the asphalt layers of existing pavement infrastructure. This is accomplished through experimental analysis of two flexible pavement structures with 56 different combinations of asphalt layer structure (variation of thickness and stiffness of the asphalt layer). The wheel wander is simulated based on three mathematical distributions: zero, normal and uniform distribution. Fatigue cracking is quantified for each pavement infrastructure, combination and distribution. | en |
heal.advisorName | Πλατή, Χριστίνα | |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 82 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: