HEAL DSpace

Διερεύνηση της πλευρικής μετατόπισης του τροχού στη συμπεριφορά των οδοστρωμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κλάδου, Βάγια-Μαρία el
dc.contributor.author Kladou, Vaia-Maria en
dc.date.accessioned 2022-01-20T09:16:00Z
dc.date.available 2022-01-20T09:16:00Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54376
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22074
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αυτόνομα βαρέα οχήματα el
dc.subject Πλευρική μετατόπιση τροχού el
dc.subject Επίδραση υπαρχόντων οδοστρωμάτων el
dc.subject Κόπωση ασφαλτικών στρώσεων el
dc.subject Ρηγμάτωση el
dc.subject Autonomous trucks en
dc.subject Wheel wander en
dc.subject Impact on existing pavement infrastructure en
dc.subject Fatigue cracking en
dc.title Διερεύνηση της πλευρικής μετατόπισης του τροχού στη συμπεριφορά των οδοστρωμάτων el
dc.title Investigation of the impact of lateral wandering on pavement performance en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοστρώματα el
heal.classification Αυτόνομα βαρέα οχήματα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-15
heal.abstract Ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας των αυτόνομων οχημάτων την τελευταία δεκαετία είναι ραγδαία, ο αντίκτυπος τους στην μηχανική συμπεριφορά των υφιστάμενων οδοστρωμάτων είναι ασαφής. Λαμβάνοντας υπόψη τους αυξημένους οικονομικούς πόρους που απαιτούνται για τη συντήρηση υφιστάμενων οδοστρωμάτων, η ανάγκη διερεύνησης της επιρροής των αυτόνομων βαρέων οχημάτων στα οδοστρώματα κρίνεται επείγουσα. Η βασική διαφοροποίηση μεταξύ των συμβατικών και των αυτόνομων βαρέων οχημάτων είναι η πλευρική μετατόπιση του τροχού, όπου στην περίπτωση των αυτόνομων αναμένεται να είναι μηδενική. Δεδομένων τούτων, στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η καλύτερη κατανόηση της επίδρασης της πλευρικής μετατόπισης του τροχού στην κόπωση των ασφαλτικών στρώσεων υφιστάμενων οδοστρωμάτων, μέσω πειραματικής ανάλυσης δύο εύκαμπτων διατομών με 56 διαφορετικούς συνδυασμούς δομής της ασφαλτικής στρώσης (διακύμανση πάχους και μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτικών στρώσεων). Η πλευρική μετατόπιση προσομοιώνεται με βάση τρεις μαθηματικές κατανομές: τη μηδενική, την κανονική και την ομοιόμορφη κατανομή. Υπολογίζεται για κάθε πειραματική διατομή, κάθε δυνατό συνδυασμό πάχους – μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτικής στρώσης και κατανομή προσομοίωσης, η κόπωση των ασφαλτικών στρώσεων μέσω του ποσοστού της ρηγματωμένης επιφάνειας. el
heal.abstract While the evolution of autonomous vehicle technology in the last decade is rapid, their impact on the mechanical behavior of existing pavement infrastructure is unclear. Taking into consideration the increased financial resources required to maintain existing pavements, the need to understand the impact of autonomous trucks on pavement infrastructure is urgent. The main difference between conventional and autonomous trucks is the lateral displacement of the wheel, where in the case of autonomous trucks is expected to be zero (zero wheel wander). The aim of the present diploma thesis is to better understand the effect of wheel wander on the fatigue of the asphalt layers of existing pavement infrastructure. This is accomplished through experimental analysis of two flexible pavement structures with 56 different combinations of asphalt layer structure (variation of thickness and stiffness of the asphalt layer). The wheel wander is simulated based on three mathematical distributions: zero, normal and uniform distribution. Fatigue cracking is quantified for each pavement infrastructure, combination and distribution. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 82 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα