HEAL DSpace

Επίδραση της πανδημίας COVID-19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων σχετικά με τις αστικές μετακινήσεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσαμίλης, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Tsamilis, Evangelos en
dc.date.accessioned 2022-01-20T09:48:22Z
dc.date.available 2022-01-20T09:48:22Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54381
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22079
dc.rights Default License
dc.subject Πανδημία COVID-19 el
dc.subject Μέσα μαζικής μεταφοράς el
dc.subject Στατιστική ανάλυση el
dc.subject Αστική Κινητικότητα el
dc.subject Ερωτηματολόγιο el
dc.subject COVID-19 pandemic en
dc.subject Public Transport en
dc.subject Urban mobility en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject SPSS Statistics en
dc.title Επίδραση της πανδημίας COVID-19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων σχετικά με τις αστικές μετακινήσεις el
dc.title Impact of the COVID-19 pandemic on people's behavior in relation to urban mobility en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κοινωνική έρευνα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασης της πανδημίας της ασθένειας COVID-19, που προκαλείται από τον ιό SARS-CoV-2, στη συμπεριφορά ανθρώπων όσον αφορά τις αστικές μετακινήσεις. Για τον σκοπό αυτό, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο μέσω του οποίου συλλέχθηκαν δεδομένα σχετικά με τις συνήθειες των ανθρώπων πριν αλλά και κατά την διάρκεια της πανδημίας αλλά και σχετικά με τις αντιλήψεις τους για τις συνθήκες της πανδημίας. Ακόμα, συλλέχθηκαν και δημογραφικά χαρακτηριστικά τα οποία λειτούργησαν ως κριτήρια διερεύνησης στη συγκεκριμένη μελέτη. Το σύνολο των πληροφοριών που συλλέχθηκαν αντιστοιχούν στην περίοδο από τις αρχές Μαΐου έως τις αρχές Νοεμβρίου του 2020, ουσιαστικά μεταξύ των δύο κυμάτων της πανδημίας. Για την ανάλυση των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό Statistical Package for Social Sciences (SPSS). Η διερεύνηση χωρίστηκε σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος μελετήθηκαν παράγοντες που επηρέασαν τις μεταβολές στις συχνότητες μετακίνησης και στο δεύτερο μέρος μελετήθηκαν παράγοντες που επηρέασαν τις αντιλήψεις των ανθρώπων σχετικά με τον κορωνοϊό και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Συνοπτικά, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρξε μείωση στο σύνολο των μετακινήσεων για τους περισσότερους, παρόλο που δεν υπήρχαν περιορισμοί μετακίνησης εκείνη την περίοδο. Η συνολική μείωση βρέθηκε ότι οφείλεται στη σημαντική μείωση των μετακινήσεων με δημόσιες συγκοινωνίες ενώ αντίθετα οι μετακινήσεις με αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα ή ποδήλατο δεν μειώθηκαν ιδιαίτερα. Τέλος, η στάση προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς βρέθηκε να είναι αρνητική ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι ανέπτυξαν αρνητικά συναισθήματα όσον αφορά τον ιό και την πανδημία. el
heal.abstract The aim of this thesis is to research the effect of the pandemic of the disease COVID-19, caused by the virus SARS-CoV-2, on human behavior in relation to urban mobility. For this purpose, a questionnaire was created through which data were collected on the habits of people before and during the pandemic and on their perceptions of the conditions of the pandemic. Also, demographic characteristics were collected which served as criteria for further research in this study. All the information collected corresponds to the period from early May to early November 2020, essentially between the two waves of the pandemic. Statistical Package for Social Sciences (SPSS) software was used for analyzing the data. The project was split into two parts. In the first part, factors that influenced the changes in travel frequencies were studied and in the second part, factors that influenced people's perceptions about the coronavirus and public transport were studied. In summary, the results showed that there was a decrease in total travel frequency for most people, although there were no travel restrictions at that time. The overall decrease was found to be due to the significant reduction in public transport use, while on the contrary, travel by car, motorcycle or bicycle did not decrease significantly. Finally, the attitude towards public transport was found to be negative while most people developed negative feelings about the virus and the pandemic. en
heal.advisorName Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Kirytopoulos, Konstantinos en
heal.committeeMemberName Ρεντιζέλας, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Ναθαναήλ, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 157 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής