HEAL DSpace

Εξέλιξη της επιρροής της πανδημίας στη συμπεριφορά οδηγών στην Ελλάδα με ανάλυση πολλαπλών χρονοσειρών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γονίδη, Ασπασία el
dc.contributor.author Gonidi, Aspasia en
dc.date.accessioned 2022-01-20T10:23:18Z
dc.date.available 2022-01-20T10:23:18Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54388
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22086
dc.rights Default License
dc.subject Driver behavior en
dc.subject Συμπεριφορά οδηγών el
dc.subject Driving en
dc.subject Pandemic’s data en
dc.subject Restrictive measures en
dc.subject COVID-19 en
dc.subject Pandemic en
dc.subject VAR and SVAR multivariate time-series models en
dc.subject Οδήγηση el
dc.subject Επιδημιολογικά δεδομένα el
dc.subject Περιοριστικά μέτρα el
dc.subject Κορωνοϊός 19 el
dc.subject Πανδημία el
dc.subject Μοντέλα πολλαπλών χρονοσειρών VAR και SVAR el
dc.title Εξέλιξη της επιρροής της πανδημίας στη συμπεριφορά οδηγών στην Ελλάδα με ανάλυση πολλαπλών χρονοσειρών el
dc.title Evolution of pandemic impact on driver behavior in Greece using multivariate time series analysis en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συμπεριφορά οδηγών el
heal.classification Driver behavior en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-19
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της εξέλιξης της επιρροής της πανδημίας του κορωνοϊού 19 στη συμπεριφορά οδηγών στην Ελλάδα με ανάλυση πολλαπλών χρονοσειρών. Για τον σκοπό αυτό, συλλέχθηκαν στοιχεία οδηγικής συμπεριφοράς και επιδημιολογικά δεδομένα. Για την ανάλυση των δεδομένων, αναπτύχθηκαν μοντέλα πολλαπλών χρονοσειρών Vector Autogression (VAR) και Structural Vector Autogression (SVAR) για την Ελλάδα, με ζεύγη μεταβλητών, που αφορούν στα χαρακτηριστικά οδήγησης και στην εξέλιξη της πανδημίας. Από την εφαρμογή της μεθοδολογίας, προέκυψαν τρία στατιστικά σημαντικά μοντέλα για την εκτίμηση της συμπεριφοράς των οδηγών, από τα οποία προέκυψε ότι η αύξηση των κρουσμάτων προκαλεί αύξηση της επιθετικής συμπεριφοράς των οδηγών, πιθανώς εξαιτίας της ψυχολογικής πίεσης αλλά και των χαμηλότερων κυκλοφορικών φόρτων στο οδικό δίκτυο. Επιπλέον, εξαιτίας των σημαντικών διαφορών που είχαν τα δύο «κύματα» εξάπλωσης της πανδημίας στην Ελλάδα, οι προβλέψεις είναι αξιόπιστες έως τον Σεπτέμβρη του 2020. el
heal.abstract The aim of the present Diploma Thesis is to investigate the evolution of pandemic impact on driver behavior in Greece using multivariate time series analysis. Driver behavior and pandemic’s data were collected for Greece. For the data analysis, VAR and SVAR multivariate time-series models were developed, using pair of variables, with the first variable referring to driving characteristics and the second one to the pandemic evolution. The aforementioned methodology resulted in three models estimating driver behavior during the pandemic, from which it was demonstrated that the covid 19 cases’ increase causes increase in harsh accelerations, probably due to psychological pressure but also due to the lower traffic volumes at the road network. Furthermore, due to the significant differences in the two covid-19 “waves” in Greece, models’ predictions are valid up to September 2020. en
heal.advisorName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής