HEAL DSpace

Extended Reality (XR) & Gamification in the context of the Internet of Things (IoT) and Artificial Intelligence (AI)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Pappas, Georgios
dc.contributor.author Παππάς, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2022-01-27T17:05:02Z
dc.date.available 2022-01-27T17:05:02Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54418
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22116
dc.rights Default License
dc.subject Gamification el
dc.subject Extended Reality (XR) en
dc.subject Augmented & Virtual Reality (AR/VR) en
dc.subject Internet of Things (IoT) en
dc.subject Artificial Intelligence en
dc.subject Παιχνιδοποίηση el
dc.subject Εκτεταμένη Πραγματικότητα (XR) el
dc.subject Επαυξημένη & Εικονική Πραγματικότητα (AR/VR)) el
dc.subject Διαδίκτυο των Αντικειμένων (IoT) el
dc.subject Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) el
dc.title Extended Reality (XR) & Gamification in the context of the Internet of Things (IoT) and Artificial Intelligence (AI) en
dc.title Εκτεταμένη Πραγματικότητα (XR) & Παιχνιδοποίηση στο πλαίσιο του Διαδικτύου των Αντικειμένων (IoT) και της Τεχνητής Νοημοσύνης el
heal.type doctoralThesis
heal.generalDescription Η παρούσα διατριβή έγινε σε συνεργασία με το Michigan State University (MSU) στο πλαίσιο του προγράμματος Dual PhD με το ΕΜΠ. Μία παρόμοια έκδοση του εγγράφου της διατριβής υποβλήθηκε και στο αποθετήριο του MSU. el
heal.classification Electrical Engineering en
heal.classification Computer Engineering en
heal.classification Computer Science en
heal.classification Game Design & Development en
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-12
heal.abstract Η παρούσα διατριβή αποτελεί μία διαθεματική έρευνα η οποία προσπαθεί να συνδέσει διαφορετικές βαθιές τεχνολογίες (Deep Technologies) σε ένα ολιστικό πλαίσιο με απώτερο σκοπό την επίλυση προβλημάτων σε διάφορα πεδία. Συγκεκριμένα, έχοντας ως βάση την Παιχνιδοποίηση (Gamification) και τις τεχνολογίες της Εκτεταμένης Πραγματικότητας (XR) θα προσπαθήσουμε να συνδυάσουμε τόσο το Διαδίκτυο των Αντικειμένων (IoT) όσο και την Τεχνητή Νοημοσύνη. Στην πρώτη φάση, το Διαδίκτυο των Αντικειμένων θα λειτουργήσει ως είσοδος για την οπτικοποίηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο ενώ στη δεύτερη φάση θα μελετήσουμε τεχνικές δημιουργίας συνθετικών δεδομένων μέσω της ανάπτυξης εικονικών περιβαλλόντων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης. Επιπλέον, θα εμβαθύνουμε περισσότερο στο εικονικό περιβάλλον που παρέχει η παιχνιδοποίηση συνδυαζόμενο και με εικονικές μηχανές (Virtual Machines) ενώ τέλος, θα επιχειρήσουμε να μελετήσουμε και τον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό εφαρμογών παιχνιδοποίησης σε κατασκευαστικό επίπεδο αλλά και σε επίπεδο έρευνας σε χρήστες με ερωτηματολόγια. Ως απόδειξη της μεταφοράς αυτού του ενιαίου πλαισίου σε διακριτά και διαφορετικά πεδία, σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν ερευνητικά εργαλεία που άπτονται των τεχνολογιών των αυτόνομων αυτοκινήτων αλλά και του τομέα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. el
heal.abstract The present dissertation is a cross-disciplinary research that will try to establish a framework and build interconnections among various modern Deep Technologies in order to solve a variety of problems in different domains. Specifically, starting with the Gamification and Extended Reality (XR) we will try to combine the Internet of Things (IoT) and Artificial Intelligence (AI). In the first phase, the IoT will work as an input for real-time data visualization and in the next phase, we will work on synthetic data generation techniques through virtual environments that can be used to train AI models. In addition, we will dive deeper in gamified virtual environments and we will combine them with virtual machines and in the end, we will study more about the human-centered design in gamification both at technical level and using surveys. As a proof of the suggested framework’s transferability in diverse domains, we designed and developed research tools regarding autonomous vehicles and distance learning. en
heal.advisorName Πολιτόπουλος, Κωνσταντίνος
heal.advisorName Politopoulos, Konstantinos
heal.committeeMemberName Πολιτόπουλος, Κωνσταντίνος
heal.committeeMemberName Politopoulos, Konstantinos
heal.committeeMemberName Siegel, Joshua
heal.committeeMemberName Γλύτσης, Ηλίας
heal.committeeMemberName Glytsis, Elias
heal.committeeMemberName Κοζύρης, Νεκτάριος
heal.committeeMemberName Koziris, Nectarios
heal.committeeMemberName Παπαπολυμέρου, Ιωάννης
heal.committeeMemberName Papapolymerou, Ioannis
heal.committeeMemberName Τσανάκας, Παναγιώτης
heal.committeeMemberName Tsanakas, Panayiotis
heal.committeeMemberName Κόλλιας, Στέφανος
heal.committeeMemberName Kollias, Stefanos
heal.committeeMemberName Χιτζανίδης, Κυριάκος
heal.committeeMemberName Hizanidis, Kyriakos
heal.academicPublisher Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 189
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής