HEAL DSpace

Ανάπτυξη συστήματος πλοήγησης ρομποτικού οχήματος εδάφους με χρήση κάμερας και GPS για εξερεύνηση σε αμπελώνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αυγουστάκης, Ιωάννης el
dc.contributor.author Avgoustakis, Ioannis en
dc.date.accessioned 2022-01-28T13:18:48Z
dc.date.available 2022-01-28T13:18:48Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54443
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22141
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” el
dc.rights Default License
dc.subject Αυτοεντοπισμός ρομποτικής πλατφόρμας el
dc.subject Οπτική οδομετρία el
dc.subject Φίλτρα Κάλμαν el
dc.subject Μέθοδος umeyama en
dc.subject Ρομποτική γεωργία el
dc.title Ανάπτυξη συστήματος πλοήγησης ρομποτικού οχήματος εδάφους με χρήση κάμερας και GPS για εξερεύνηση σε αμπελώνα el
heal.type masterThesis
heal.classification Συστήματα Αυτοματισμού el
heal.classification Ρομποτική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-03
heal.abstract Την τελευταία δεκαετία, υπάρχει ένα ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων στον αγροτικό τομέα λόγω των πολλαπλών αγροτικών χρήσεων που προσφέρουν όπως κλάδεμα, συγκομιδή ή τηλεπισκόπηση. Αποτελεί λοιπόν μείζον ζήτημα, για την οποιαδήποτε επίτευξη ενός στόχου ή μίας εργασίας, μία ρομποτική πλατφόρμα να διαθέτει ένα επίπεδο αυτονομίας χωρίς οποιαδήποτε ανθρώπινη παρέμβαση. Για την επίτευξη της επιζητούμενης αυτονομίας, το πρόβλημα του αυτοεντοπισμού αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ανοιχτά προβλήματα. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, δημιουργήθηκαν δύο υλοποιήσεις επίλυσης του αυτοεντοπισμού βασισμένες στο Επεκταμένο φίλτρο Κάλμαν. Η παραλλαγή των δύο υλοποιήσεων στηρίζεται στην χρήση διαφορετικών αισθητήρων που χρησιμοποιήθηκαν καθώς στην πρώτη χρησιμοποιήθηκε ο αισθητήρας GPS ενώ στην δεύτερη χρησιμοποιήθηκε ένας οπτικός αισθητήρας. Για την σύγκριση και αξιολόγηση των δύο οδομετρικών εφαρμογών σχεδιάστηκε μία μεθοδολογία που υποδηλώνει την πραγματικότητα και χρησιμοποιείται ως μία αληθής μέτρηση η οποία επιτρέπει την σύγκριση διαφόρων εκτιμήσεων καθώς επίσης και ένα σύνολο πειραμάτων σε μηχανή προσομοίωσης αλλά και σε πραγματικές φυσικές συνθήκες. Για κάθε μία από τις δύο εκτιμήσεις εξετάστηκε η συνολική αλλά και η τοπική ακρίβεια σε σχέση με την πραγματικότητα. Τα ευρήματα που παρουσιάζονται στην παρούσα διπλωματική εργασία δείχνουν ότι ο οπτικός αισθητήρας παρουσιάζει παρόμοια αριθμητικά σφάλματα ως προς την συνολική ακρίβεια ενώ μικρότερα σφάλματα στην περίπτωση της τοπικής ακρίβειας el
heal.advisorName Τζαφέστας, Κωνσταντίνος el
heal.advisorName Φουντάς, Σπύρος el
heal.committeeMemberName Τζαφέστας, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Φουντάς, Σπύρος el
heal.committeeMemberName Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 93 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής