HEAL DSpace

Διερεύνηση τροχιάς οχημάτων με την χρήση προσομοιωτή οδήγησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καλλιώρα, Ευσταθία-Χρυσοβαλάντω el
dc.contributor.author Kalliora, Efstathia-Chrysovalanto en
dc.date.accessioned 2022-01-28T15:20:53Z
dc.date.available 2022-01-28T15:20:53Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54449
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22147
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Θηκογράμματα el
dc.subject Προτυποποίηση el
dc.subject Γωνιακό διάγραμμα el
dc.subject Πλευρικές αποστάσεις el
dc.title Διερεύνηση τροχιάς οχημάτων με την χρήση προσομοιωτή οδήγησης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Προσπεράσεις el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-08
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την προτυποποίηση της τροχιάς προσπέρασης αυτόνομων οχημάτων κινούμενα με αυξανόμενη και σταθερή ταχύτητα με χρήση προσομοιωτή οδήγησης. Η τροχιά της προσπέρασης μελετήθηκε μέσω δοκιμών σε προσομοιωτή οδήγησης για τρία όρια ταχυτήτων (70km/h, 80km/h, 90km/h) με το αρχικά προπορευόμενο όχημα να κινείται με σταθερή ταχύτητα και μειωμένη κατά 20 km/h από το εκάστοτε όριο ταχύτητας. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε σε υπεραστικό δρόμο δύο λωρίδων με αντίθετη κατεύθυνση μηδενική. Οι συμμετέχοντες στις δοκιμές κατείχαν δίπλωμα κατηγορίας Β και κατηγοριοποιήθηκαν με βάση τα χαρακτηριστικά τους (γένος, ηλικία, οδηγική εμπειρία, διάρκεια κατοχής διπλώματος) από ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσε ο καθένας τους. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε ο διαχωρισμός των προσπεράσεων σταθερής και αυξανόμενης ταχύτητας από το συνολικό δείγμα. Τα δεδομένα που προέκυψαν, αρχικά αναλύθηκαν και επεξεργάστηκαν με τη μέθοδο του γωνιακού διαγράμματος με στόχο να προσδιοριστεί η γεωμετρία των αντίρροπων τόξων του οχήματος που επιχειρεί ελιγμό προσπέρασης. Στη συνέχεια, εφαρμόστηκε η μέθοδος της κλωθοειδούς καμπύλης και ο υπολογισμός των απαραίτητων παραμέτρων της. Μελετήθηκε η τροχιά της προσπέρασης και οι παράμετροι που αφορούν στις πλευρικές αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων στα σημεία πιθανής σύγκρουσης τους. Επίσης, η μέθοδος του θηκογράμματος χρησιμοποιήθηκε για τη στατιστική ανάλυση των παραμέτρων με ιδιαίτερη έμφαση στις πλευρικές αποστάσεις και στις αποστάσεις που είχαν τα οχήματα ανάμεσα τους. el
heal.advisorName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Λοϊζος, Ανδρέας el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 110 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα