dc.contributor.author | Καλλιώρα, Ευσταθία-Χρυσοβαλάντω | el |
dc.contributor.author | Kalliora, Efstathia-Chrysovalanto | en |
dc.date.accessioned | 2022-01-28T15:20:53Z | |
dc.date.available | 2022-01-28T15:20:53Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54449 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22147 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσομοιωτής οδήγησης | el |
dc.subject | Θηκογράμματα | el |
dc.subject | Προτυποποίηση | el |
dc.subject | Γωνιακό διάγραμμα | el |
dc.subject | Πλευρικές αποστάσεις | el |
dc.title | Διερεύνηση τροχιάς οχημάτων με την χρήση προσομοιωτή οδήγησης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Προσπεράσεις | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-11-08 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την προτυποποίηση της τροχιάς προσπέρασης αυτόνομων οχημάτων κινούμενα με αυξανόμενη και σταθερή ταχύτητα με χρήση προσομοιωτή οδήγησης. Η τροχιά της προσπέρασης μελετήθηκε μέσω δοκιμών σε προσομοιωτή οδήγησης για τρία όρια ταχυτήτων (70km/h, 80km/h, 90km/h) με το αρχικά προπορευόμενο όχημα να κινείται με σταθερή ταχύτητα και μειωμένη κατά 20 km/h από το εκάστοτε όριο ταχύτητας. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε σε υπεραστικό δρόμο δύο λωρίδων με αντίθετη κατεύθυνση μηδενική. Οι συμμετέχοντες στις δοκιμές κατείχαν δίπλωμα κατηγορίας Β και κατηγοριοποιήθηκαν με βάση τα χαρακτηριστικά τους (γένος, ηλικία, οδηγική εμπειρία, διάρκεια κατοχής διπλώματος) από ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσε ο καθένας τους. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε ο διαχωρισμός των προσπεράσεων σταθερής και αυξανόμενης ταχύτητας από το συνολικό δείγμα. Τα δεδομένα που προέκυψαν, αρχικά αναλύθηκαν και επεξεργάστηκαν με τη μέθοδο του γωνιακού διαγράμματος με στόχο να προσδιοριστεί η γεωμετρία των αντίρροπων τόξων του οχήματος που επιχειρεί ελιγμό προσπέρασης. Στη συνέχεια, εφαρμόστηκε η μέθοδος της κλωθοειδούς καμπύλης και ο υπολογισμός των απαραίτητων παραμέτρων της. Μελετήθηκε η τροχιά της προσπέρασης και οι παράμετροι που αφορούν στις πλευρικές αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων στα σημεία πιθανής σύγκρουσης τους. Επίσης, η μέθοδος του θηκογράμματος χρησιμοποιήθηκε για τη στατιστική ανάλυση των παραμέτρων με ιδιαίτερη έμφαση στις πλευρικές αποστάσεις και στις αποστάσεις που είχαν τα οχήματα ανάμεσα τους. | el |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Λοϊζος, Ανδρέας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 110 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: