HEAL DSpace

Τεχνική και οικονομική ανάλυση της μεταφοράς και φιλοξενίας των υπηρεσιών πληροφορικής μιας τηλεπικοινωνιακής επιχείρησης στο Cloud

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τουμπανιάρης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Κουσούλης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Toumpaniaris, Panagiotis en
dc.contributor.author Kousoulis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2022-01-28T20:12:58Z
dc.date.available 2022-01-28T20:12:58Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54462
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22160
dc.rights Default License
dc.subject Cloud Computing en
dc.subject Financial Analysis en
dc.subject technical analysis en
dc.subject Migration en
dc.subject Telecommunication Company en
dc.subject Μεταφορά στο Cloud el
dc.subject Οικονομική Ανάλυση el
dc.subject Τεχνική Ανάλυση el
dc.subject Πληροφορική Συννέφου el
dc.subject Τηλεπικοινωνιακή Εταιρία el
dc.title Τεχνική και οικονομική ανάλυση της μεταφοράς και φιλοξενίας των υπηρεσιών πληροφορικής μιας τηλεπικοινωνιακής επιχείρησης στο Cloud el
dc.title Technical and financial analysis of the migration and hosting of Information Technology services of a telecommunication company to the Cloud en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Cloud Computing en
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-16
heal.abstract Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης πανδημίας COVID-19, κατέστη σαφές ότι οι επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους πρέπει να επανεκτιμήσουν το λειτουργικό τους μοντέλο προκειμένου να μπορέσουν να προσαρμοστούν στις νέες προκλήσεις. Η πανδημία εισήγαγε απότομα την ανάγκη ευελιξίας, τόσο στον φόρτο εργασίας των συστημάτων πληροφορικής, όσο και στις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Και ενώ το παλιό, "παραδοσιακό" μοντέλο λειτουργίας ακυρώθηκε μέσα σε λίγες εβδομάδες, τονέο μοντέλο, μας παρουσιάζει πολλές προκλήσεις καθώς και ευκαιρίες, αλλά πάνω απ’ όλα, μας υπενθυμίζει ότι πολλές από αυτές τις αλλαγές καθυστέρησαν να πραγματοποιηθούν. Ο μετασχηματισμός cloud διαμορφώνεται τη τελευταία δεκαετία, αλλά πραγματικά απογειώθηκε το 2020, όταν η ανάγκη για ψηφιακές υπηρεσίες και απομακρυσμένη εργασία αυξήθηκε εκθετικά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι πελάτες απαιτούν περισσότερες από τις, παραδοσιακά φυσικές υπηρεσίες να προσφέρονται μέσω του Διαδικτύου ενώ ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι υποχρεώθηκαν να εκτελούν τα καθήκοντά τους χωρίς να έχουν πρόσβαση στις εγκαταστάσεις του γραφείου. Ο στόχος αυτής της διπλωματικής είναι να αναλύσει και να σχεδιάσει τη "νεφοποίηση" (cloudification),δηλαδή την μεταφορά των συστημάτων και υπηρεσιών στο cloud, σε έναν βασικό τομέα της αγοράς που επηρεάστηκε τόσο στο φορτίο υπηρεσιών όσο και στις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων της -μιας εταιρείας τηλεπικοινωνιών (TelCo). Στη παρούσα διπλωματική, θα: A.Αναλύσουμε την τρέχουσα κατάσταση της εταιρείαςαναφορικά με:a.τη δομή της εταιρείας. b.τις υπηρεσίες πληροφορικής.B.Σχεδιάσουμε μια λύση που βασίζεται στο Cloud για κάθε τύπο υπηρεσιών πληροφορικής, πιο συγκεκριμένα:a.Ορίσουμε τις Cloud Native υπηρεσίες και τις βέλτιστες πρακτικές του Cloud.b.Μεταφράσουμε τις τρέχουσες υπηρεσίες σε υπηρεσίες Cloud Ready / Native.c.Εκτελέσουμε ανάλυση κόστους και ανάλογη σύγκριση με το κόστος ενός φυσικού/ιδιόκτητου κέντρου δεδομένων. C.Δημιουργήσουμε ένα πλάνο μετεγκατάστασης, δηλαδή θα αναλύσουμε:a.τις στρατηγικές.b.τους παράγοντες κόστους.Δεν θα εμβαθύνουμε στην οργανωτική δομή της εταιρείας όμως θααναλύσουμε σημαντικές ομάδες υπηρεσιών πληροφορικής όπως το Κέντρο επικοινωνίας (Contact Center). Παράλληλα, μικρότερες υπηρεσίες όπως οι νομικές υπηρεσίες, θα ενσωματωθούν σε μεγαλύτερες ομάδες. Επίσης, οι 10υπηρεσίες υποστήριξης δικτύου τηλεπικοινωνιών, τόσο για σταθερές όσο και για κινητές συσκευές, είναι "engineering”υπηρεσίες και απαιτείται να βρίσκονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο φυσικό δίκτυο. Για αυτό το λόγο, οι συγκεκριμένες υπηρεσίες είναι εκτός του εύρους αυτής της διπλωματικής. Τέλος, επιλέγουμε την AWS (Amazon Web Services) ως πάροχο υπηρεσιών Cloud, λόγω της υψηλής διαθεσιμότητας και του τεράστιου χαρτοφυλακίου cloud υπηρεσιών της. el
heal.abstract During the recent COVID-19 pandemic, it has become clear that Enterprises of any size need to re-evaluate their operating model in order to become able to adapt to the new challenges. The pandemic has abruptly introduced the need for flexibility in both the workload of the IT systems,as well as the working conditions of the employeesand the consumer behavior.And while the old, traditional operatingmodel was invalidated in a matter of weeks, the new operating model presents us with many challenges as well as opportunities, but most of all,reminds us that many of these changes were long due. The cloud transformation has been going on for the past decade, but has really taken off during 2020, when the need for digital services and remote working rose internationally and exponentially. Customers require more of the,traditionally physical,services to be offered via the internet and employees were required to perform their duties without having access to the office premises. The target of thisthesis it to analyze and plan the cloudification of an Enterprise in a core sector that was affected in both the service load as well as the working conditions of its employees, a Telecommunications Company (TelCo). We will A.Analyze the current state of the company.a.Analyze the company structure.b.Analyze the IT services.B.Design a Cloud based solution for every type ofIT services.a.Define Cloud native services and best practices.b.Translate the current services to Cloud Ready / Native servicesc.Perform Cost analysis and comparison to on-premise Data Center costs.C.Provide a migration plan. a.Analyze Strategies.b.Analyze Cost Vectors.We will not dive deep into the organizational structure of the Company, hencemajor groups of IT services such as Contact Centerwill be analyzed, and minor services such as legal services will be integrated into larger groups. We will also not have in scope the Telecommunication Network Support services, for both Fixed and Mobile, as they are engineering services andare required to be as near as possible to the physical network. Finally, we choose AWS as a Cloud service provider,based on its high availability and vast portfolio of cloud services. en
heal.advisorName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Δούκας, Χρυσόστομος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής