HEAL DSpace

Διερεύνηση μεθόδων σχεδιασμού δύσκαμπτων οδοστρωμάτων και συγκριτική αξιολόγησή τους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κυριακού, Χαραλαμπία el
dc.contributor.author Kyriakou, Charalampia en
dc.date.accessioned 2022-02-01T13:11:39Z
dc.date.available 2022-02-01T13:11:39Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54507
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22205
dc.rights Default License
dc.subject Δύσκαμπτα οδοστρώματα el
dc.subject Διαστασιολόγηση δύσκαμπτων οδοστρωμάτων el
dc.subject Μέθοδος AASHTO93 el
dc.subject Μέθοδος MnPCC-ME el
dc.subject Rigid pavements en
dc.subject Rigid thickness design en
dc.title Διερεύνηση μεθόδων σχεδιασμού δύσκαμπτων οδοστρωμάτων και συγκριτική αξιολόγησή τους el
dc.title Comparative Assessment Of Rigid Design Pavement Methods en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σχεδιασμός Οδοστρωμάτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-03
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η συγκριτική διερεύνηση δύο μεθόδων σχεδιασμού δύσκαμπτων οδοστρωμάτων, της μεθόδου “AASHTO93” και της μεθόδου MnPCC-ME. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε μελέτη των βασικών αρχών και παραδοχών που ακολουθούν οι δύο μέθοδοι και των παραμέτρων εκείνων που επηρεάζουν τη διαδικασία υπολογισμού του πάχους της πλάκας σκυροδέματος ενός δύσκαμπτου οδοστρώματος. Στη συνέχεια, εντοπίστηκαν οι ομοιότητες και οι διαφορές, όσον αφορά στις βασικές αρχές, τις θεωρήσεις και τις παραμέτρους εισόδου σχεδιασμού, έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί η συγκριτική αξιολόγησή τους. Επίσης, διενεργήθηκε διαστασιολόγηση διατομής δύσκαμπτου οδοστρώματος με τη χρήση και των δύο μεθόδων, ώστε να σχολιαστούν τα συγκριτικά αποτελέσματα. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τον σχολιασμό των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την εν λόγο διερευνητική προσέγγιση. el
heal.abstract In the present diploma thesis, a comparative research is conducted about two different methods for thickness design of rigid pavements, “AASHTO93” and MnPCC-ME. For this purpose, the basic principles and the admissions have been detected and investigated, and also the parameters that have a significant impact on the calculation procedure of concrete slab thickness in rigid pavements. A detection of the similarities and disparities followed, concerning the basic principles, the admissions and the design inputs of these two methods, in order to carry out the comparative evaluation. In addition to this, a rigid pavement design has been implemented using both methods, in order to comment the comparative results. This diploma thesis was completed with the results and the conclusions drawn from the above investigative approach. en
heal.advisorName Πλατή, Χριστίνα el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Πλατή, Χριστίνα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 112 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής