dc.contributor.author |
Κυριακού, Χαραλαμπία
|
el |
dc.contributor.author |
Kyriakou, Charalampia
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-02-01T13:11:39Z |
|
dc.date.available |
2022-02-01T13:11:39Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54507 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22205 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Δύσκαμπτα οδοστρώματα |
el |
dc.subject |
Διαστασιολόγηση δύσκαμπτων οδοστρωμάτων |
el |
dc.subject |
Μέθοδος AASHTO93 |
el |
dc.subject |
Μέθοδος MnPCC-ME |
el |
dc.subject |
Rigid pavements |
en |
dc.subject |
Rigid thickness design |
en |
dc.title |
Διερεύνηση μεθόδων σχεδιασμού δύσκαμπτων οδοστρωμάτων και συγκριτική αξιολόγησή τους |
el |
dc.title |
Comparative Assessment Of Rigid Design Pavement Methods |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Σχεδιασμός Οδοστρωμάτων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-11-03 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η συγκριτική διερεύνηση δύο μεθόδων σχεδιασμού δύσκαμπτων οδοστρωμάτων, της μεθόδου “AASHTO93” και της μεθόδου MnPCC-ME. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε μελέτη των βασικών αρχών και παραδοχών που ακολουθούν οι δύο μέθοδοι και των παραμέτρων εκείνων που επηρεάζουν τη διαδικασία υπολογισμού του πάχους της πλάκας σκυροδέματος ενός δύσκαμπτου οδοστρώματος. Στη συνέχεια, εντοπίστηκαν οι ομοιότητες και οι διαφορές, όσον αφορά στις βασικές αρχές, τις θεωρήσεις και τις παραμέτρους εισόδου σχεδιασμού, έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί η συγκριτική αξιολόγησή τους. Επίσης, διενεργήθηκε διαστασιολόγηση διατομής δύσκαμπτου οδοστρώματος με τη χρήση και των δύο μεθόδων, ώστε να σχολιαστούν τα συγκριτικά αποτελέσματα. Η διπλωματική εργασία ολοκληρώνεται με τον σχολιασμό των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την εν λόγο διερευνητική προσέγγιση. |
el |
heal.abstract |
In the present diploma thesis, a comparative research is conducted about two different methods for thickness design of rigid pavements, “AASHTO93” and MnPCC-ME. For this purpose, the basic principles and the admissions have been detected and investigated, and also the parameters that have a significant impact on the calculation procedure of concrete slab thickness in rigid pavements. A detection of the similarities and disparities followed, concerning the basic principles, the admissions and the design inputs of these two methods, in order to carry out the comparative evaluation. In addition to this, a rigid pavement design has been implemented using both methods, in order to comment the comparative results. This diploma thesis was completed with the results and the conclusions drawn from the above investigative approach. |
en |
heal.advisorName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
112 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|