dc.contributor.author | Μπρέκη, Χριστίνα-Μαρίνα | el |
dc.contributor.author | Breki, Christina-Marina | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T15:34:25Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T15:34:25Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54510 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22208 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα (ΜΒΑ)” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Επίγνωση ασφάλειας | el |
dc.subject | Σοβαρά παιχνίδια | el |
dc.subject | Κουλτούρα ασφάλειας | el |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject | Ασφάλεια πληροφοριακών συστημάτων | el |
dc.subject | Security information systems | en |
dc.subject | Gamification | en |
dc.subject | Security culture | en |
dc.subject | Serious games | en |
dc.subject | Security awareness | en |
dc.title | Ανάπτυξη παιχνιδιού για την αξιολόγηση της κουλτούρας των εργαζόμενων σχετικά με την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων σε έναν οργανισμό | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Ασφάλεια Πληροφοριών | el |
heal.classification | Κυβερνοασφάλεια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-09-12 | |
heal.abstract | Η πληροφορία είναι ένα πολυδιάστατο περιουσιακό στοιχείο ενός οργανισμού. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να προστατεύεται όπως κάθε άλλο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο ως προς την εμπιστευτικότητα, την ακεραιότητα και τη διαθεσιμότητά του. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν μελετάται η ασφάλεια της πληροφορίας σημασία δίνεται μόνο στην προστασία της μέσω τεχνικών μέσων. Στην πραγματικότητα όμως τα περισσότερα συμβάντα παραβίασης ασφάλειας συμβαίνουν λόγω ανθρώπινου λάθους. Για τον λόγο αυτό, η μελέτη του ανθρώπινου παράγοντα είναι εξίσου σημαντική. H αποτελεσματική μελέτη του ανθρώπινου παράγοντα στην προστασία της πληροφορίας εμπεριέχει διάφορες δυσκολίες ως προς τη μέθοδο μέτρησης και αξιολόγησης της. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για την πραγματοποίηση της αξιολόγησης αυτής είναι μέσω εκπαιδευτικών παιχνιδιών, καθώς η διαδικασία γίνεται πιο εύκολη και κατανοητή για το μέσο εργαζόμενο. Mέσω αυτών μπορεί να επιτευχθεί η αξιολόγηση των βασικών γνώσεων των εργαζομένων πάνω σε θέματα ασφαλείας, όπως επίσης και ο εντοπισμός καθημερινών συνηθειών που επηρεάζουν την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων. Μάλιστα, τα ίδια παιχνίδια, εκτός από αξιολόγηση, μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά και στην εκπαίδευση των εργαζομένων καθιστώντας την όλη διαδικασία πιο βιωματική. Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας υλοποιήθηκε και παρουσιάζεται το εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό παιχνίδι «Security Game» που επιχειρεί να ικανοποιήσει τις παραπάνω προδιαγραφές. | el |
heal.abstract | Information is a multidimensional business asset in all modern organizations. Therefore, it should be protected like any other asset in terms of its confidentiality, integrity and availability. Most of the time, the scientific society focuses on developing evaluation frameworks to assist corporations in assessing their security status while locating possible gaps and weaknesses. Yet, most of them insist on underestimating what is considered by most the gravest security factor: the human being. For this reason, the study of the human factor is equally important. The effective study of this factor on information security faces many challenges in measuring and evaluating it. An effective way to carry out the assessment is to use various educational games, which make the process easier and more understandable for the average employee. The games usually test the basic knowledge of employees on security issues, as well as detect various habits that affect the security of information systems. In addition, using them as an evaluation tool can also make a significant contribution to employee training. The current dissertation presents the implementation of the educational video game named “Security Game” that attempts to integrate the above features. | en |
heal.advisorName | Ασκούνης, Δημήτριος | |
heal.committeeMemberName | Ψαρράς, Ιωάννης | |
heal.committeeMemberName | Δούκας, Χρυσόστομος | |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 55 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: