dc.contributor.author | Χατζηπαπάς, Μιχάλης | el |
dc.contributor.author | Chatzipapas, Michalis | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-03T10:16:17Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54539 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22237 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Cold Ironing | en |
dc.subject | Piraeus | en |
dc.subject | Photovoltaic | en |
dc.subject | Πειραιάς | el |
dc.subject | Ανανεώσιμες Πηγές | el |
dc.title | Τροφοδότηση των ελλιμενισμένων πλοίων στον λιμένα Πειραιά με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές (φωτοβολταϊκά στοιχεία) βάσει της μεθόδου cold ironing. | el |
dc.contributor.department | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.generalDescription | Η διπλωματική αυτή εργασία επικεντρώνεται στην εκμετάλλευση φωτο-βολταϊκών συστημάτων για την παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, με σκοπό την κάλυψη ενεργειακών αναγκών των πλοίων κατά τον ελλιμενισμό στο λιμάνι του Πειραιά μέσω της τεχνολογίας του cold ironing ως μέθοδο μείωσης της εκπομπής βλαβερών ρύπων | el |
heal.classification | Environmental approach of cold ironing | el |
heal.dateAvailable | 2023-02-02T22:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-22 | |
heal.abstract | An effective way to reduce ship emissions in ports is to supply them with energy from the electricity grid of the country in which they are located. This way, the auxiliary engines do not consume fuel and do not emit pollutants. This process is called cold ironing. Given the increase of measures and restrictions applied to ships for pollutants emission in ports, techniques such as that of cold ironing become necessary. This procedure, in addition to its contribution to pollutants reduction, also reduces the ship's costs, as the electricity from the network costs less than the diesel oil used by the auxiliary engines, while other benefits can be also introduced, like the ports being smart energy hubs exploiting the smart-grid | en |
heal.advisorName | Προσπαθόπουλος, Αριστείδης | |
heal.committeeMemberName | Προσπαθόπουλος, Αριστείδης | el |
heal.committeeMemberName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Σουκισιάν, Τακβόρ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 99 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: