dc.contributor.author | Ραγκούσης, Πέτρος | el |
dc.contributor.author | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Ragkousis, Petros | en |
dc.contributor.author | Kepaptsoglou, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-06T09:17:05Z | |
dc.date.available | 2022-02-06T09:17:05Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54553 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22251 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πεζοδρόμηση | el |
dc.subject | Πράσινο | el |
dc.subject | Συγκοινωνίες | el |
dc.subject | Ερωτηματολόγιο | el |
dc.subject | Στατιστική ανάλυση | el |
dc.subject | Στατιστικά μοντέλα | el |
dc.title | Διερεύνηση απόψεων μετακινούμενων ως προς την πεζοδρόμηση αστικών οδών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Η περίπτωση του κέντρου της Αθήνας | el |
heal.generalDescription | ΣΥΝΟΨΗ Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει την κινητικότητα των Αθηναίων στο κέντρο της Αθήνας. Τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία τίθενται, σχετίζονται με το βαθμό της αποδοχής των Αθηναίων αναφορικά με τις όποιες αστικές αναπλάσεις στο κέντρο της Αθήνας και τη γνώμη τους για τον όποιο αντίκτυπο. Τα δεδομένα που ήταν απαραίτητα για την πραγματοποίηση της έρευνας συνελέγησαν με ερωτηματολόγια σε δείγμα 465 Αθηναίων. Η έρευνα διεξήχθη τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο του έτους 2021. Το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε σε 465 άτομα μέσω πλατφόρμας στο διαδίκτυο. Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις, αφού πρώτα είχαν ενημερωθεί για το θέμα της ερευνάς και το σκοπό της. Ακόμη, είχαν διαβεβαιωθεί πως θα υπάρχει πλήρης ανωνυμία. Στη συνέχεια, συνελέγησαν τα δεδομένα και αφού υπέστησαν την απαραίτητη επεξεργασία και κωδικοποιήθηκαν στο πρόγραμμα excel, αναλυθήκαν με το στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS Statistics. Η ανάλυση γίνεται με δύο τεχνικές, τη Λογιστική και την Τακτική Παλινδρόμηση. Από την ανάλυση προσδιορίζονται στατιστικά μοντέλα τα οποία προσδιορίζουν τις μεταβλητές και τη σημασία τους στην πρόβλεψη μεγεθών για μελλοντικές αστικές παρεμβάσεις. Από τα παραπάνω αποτελέσματα προέκυψαν συμπεράσματα σχετικά με τα χαρακτηριστικά των ατόμων που αποδέχονται τις αστικές παρεμβάσεις και τι θα επιθυμούσαν ως μελλοντικές αστικές αναπλάσεις Λέξεις κλειδιά: αποδοχή, αστικές αναπλάσεις, αστικές παρεμβάσεις, αστικές συγκοινωνίες, πεζοδρομήσεις, πράσινο, χώροι στάθμευσης | el |
heal.classification | Πεζοδρομήσεις | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-15 | |
heal.abstract | Το πράσινο στο κέντρο της Αθήνας σε άλλους λείπει, σε άλλους όχι, κάποιοι αποδέχονται τις συγκοινωνιακές αλλαγές στην καρδιά της πόλης, άλλοι διαφωνούν. Τα ζητήματα αυτά και πολλά άλλα θέλει να φωτίσει αυτή η διπλωματική εργασία με σκοπό να αναδείξει τα χαρακτηριστικά των Αθηναίων που είναι υπέρ ή κατά των όποιων αλλαγών και των κατευθύνσεων που ίσως θα ήθελαν να έχουν κάποιες αστικές αναπλάσεις. Στόχος λοιπόν αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να προτείνει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να είναι βιώσιμη η αστική κινητικότητα στο κέντρο της Αθήνας σε ενδεχόμενες εκτεταμένες πεζοδρομήσεις. Στο πλαίσιο της Διπλωματικής Εργασίας, γίνεται ανασκόπηση της παγκόσμιας βιβλιογραφίας για σχετικά θέματα. Για τη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων διανεμήθηκαν και συνελέγησαν ερωτηματολόγια. Σε αυτά υπήρχαν ερωτήσεις, που καλούνταν να απαντήσουν οι ερωτώμενοι πολίτες, σχετικά με τις μετακινήσεις τους, τις προτιμήσεις τους και τις όποιες αλλαγές ή μη τους δημιουργεί μία αστική ανάπλαση. Επίσης, οι ερωτηθέντες έδιναν βασικές πληροφορίες σχετικά με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους. Οι απαντήσεις οι οποίες λήφθηκαν υπ’ όψη στο δείγμα έφθασαν τις 465. Στη συνέχεια, αφού έγινε ο απαραίτητος έλεγχος για ενδεχόμενα λάθη, τα δεδομένα ταξινομήθηκαν σε βάση δεδομένων. Πραγματοποιήθηκε η περιγραφή των στατιστικών γνωρισμάτων του δείγματος και της κατανομής των απαντήσεων ως προς τα χαρακτηριστικά τους. Τα δεδομένα αναλύθηκαν σε πρόγραμμα στατιστικής επεξεργασίας, ώστε να προκύψουν τα ζητούμενα της έρευνας. Στην ανάλυση χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της Τακτικής Παλινδρόμησης και της Λογιστικής Παλινδρόμησης. Ακόμα, ελέγχθηκαν τα αποτελέσματα που προέκυψαν με κατάλληλα στατιστικά κριτήρια ώστε να προκύψει η αξιοπιστία τους. Τέλος, πραγματοποιήθηκε σύγκριση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση, με αντίστοιχα αποτελέσματα άλλων ερευνών της διεθνούς βιβλιογραφίας. Από τη σύγκριση αυτή εξήχθησαν κάποια συμπεράσματα τα οποία και παρατίθενται στο τελευταίο κεφάλαιο της Εργασίας. | el |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 136 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: