dc.contributor.author | Ματιάτου, Αλίκη | el |
dc.contributor.author | Matiatou, Aliki | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-08T10:28:02Z | |
dc.date.available | 2022-02-08T10:28:02Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54587 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22285 | |
dc.rights | Default License | |
dc.subject | Υπολογισμός στα άκρα | el |
dc.subject | Χάρτης ασαφούς λογικής | el |
dc.subject | Μεταφόρτωση διεργασιών | el |
dc.subject | Active hebbian learning | en |
dc.subject | Nonlinear hebbian learning | en |
dc.subject | Active hebbian learning | en |
dc.subject | Edge computing | en |
dc.subject | Fuzzy cognitive maps | en |
dc.subject | Computational offloading | en |
dc.title | Υλοποίηση συστήματος μεταφόρτωσης διεργασιών για έξυπνες εφαρμογές με τη χρήση ασαφούς λογικής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πληροφορική | el |
heal.classification | Δίκτυα Υπολογιστών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-11-08 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια, το πλήθος των συσκευών που είναι συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό. Οι συσκευές αυτές, όπως είναι και το κινητό τηλέφωνο, παράγουν μεγάλο όγκο δεδομένων. Το υπολογιστικό πρότυπο του υπολογισμού στα άκρα φέρνει τους εξυπηρετητές πιο κοντά στις συσκευές και μαζί με την μεταφόρτωση διεργασιών από τις κινητές συσκευές στους κοντινούς εξυπηρετητές διευκολύνει την διαχείριση του όγκου δεδομένων. Στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας Χάρτες Ασασφούς Λογικής (Fuzzy Cognitive Maps) χρησιμοποιούνται για τη βασική μοντελοποίηση του συστήματος μεταφόρτωσης διεργασιών από κινητή συσκευή σε κοντινό εξυπηρετητή, από την πλευρά του εξυπηρετητή. Σύμφωνα με αυτή τη μέθοδο, σύνθετα συστήματα μοντελοποιούνται βάσει της υπάρχουσας γνώσης και της ανθρώπινης εμπειρίας σε ένα γράφο, μία ευνόητη αναπαράσταση γνώσης. Για την εκπαίδευση τενός τέτοιου γράφου, εξετάζονται δύο αλγόριθμοι εκμάθησης, ο Active Hebbian Learning και ο Nonlinear Hebbian Learning και διερευνάται η επιρροή των παραμέτρων μάθησης που χρησιμοποιούν, η, γ, στα αποτελέσματα. Παρουσιάζεται η πειραματική υλοποίηση του γράφου αναπαράστασης του Χάρτη Ασαφούς Λογικής και των δύο αλγορίθμων, καθώς και τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων. Τέλος, γίνεται μια μικρή σύγκριση μεταξύ των αλγορίθμων εκμάθησης και παρατίθενται προτάσεις για την περαιτέρω διερεύνηση και μοντελοποίηση του υπό εξέταση προβλήματος . | el |
heal.advisorName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.committeeMemberName | Βαρβαρίγου, Θεοδώρα | el |
heal.committeeMemberName | Ρουσσάκη, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής. Εργαστήριο Διαχείρισης και Βέλτιστου Σχεδιασμού Δικτύων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 86 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |