dc.contributor.author | Σκόρδης, Κυριάκος | el |
dc.contributor.author | Skordis, Kyriakos | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T12:30:49Z | |
dc.date.available | 2022-02-09T12:30:49Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54616 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22314 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ενεργειακές απώλειες πλοίου | el |
dc.subject | Απώλειες ηλεκτροκινητήρων | el |
dc.subject | Απώλειες καλωδίων και ζυγών | el |
dc.subject | Διασύνδεση καταναλώσης καυσίμου με απώλειες | el |
dc.subject | Energy losser of the ship | en |
dc.title | Ανάπτυξη μεθοδολογίας αξιολόγησης και βελτίωσης επιδόσεων λειτουργίας των Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας πλοίων | el |
dc.title | Development of methodology for evaluation and improvement of operating performance of Ship Electricity Systems | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | SHIP ELECTRICITY SYSTEMS | en |
heal.classification | ENERGY LOSSES OF THE SHIP | en |
heal.classification | ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-07-12 | |
heal.abstract | Είναι γνωστό ότι στη ναυτική βιομηχανία και ειδικότερα στα σύγχρονα πλοία οι απαιτήσεις ηλεκτρικής ισχύος είναι τεράστιες. Αλληλένδετο κομμάτι της παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος είναι και οι απώλειες που παρουσιάζονται σε κάθε κομμάτι του εξοπλισμού. Σκοπός της παρούσης διπλωματικής είναι αρχικά, να εκτιμηθούν οι απώλειες συνολικά σε τρεις καταστάσεις λειτουργίας (Κανονικής πορείας, Σε κατάσταση ελιγμών, Εν όρμω) και να εξαχθεί το ποσοστό των απωλειών επί της ισχύος του εξοπλισμού του πλοίου . Υπολογίζοντας τις συνολικές απώλειες του εξοπλισμού, ακολούθως μπορεί να γίνει διασύνδεση τους με την κατανάλωση καυσίμου. Εκεί θα διαφανεί ότι με τη συσχέτιση που έχει γίνει, αν καταφέρουμε να μειώσουμε τις απώλειες τότε θα υπάρξει μείωση και στη κατανάλωση καυσίμου. Αυτό μας αποδεικνύει ότι το κόστος λειτουργίας ενός πλοίου είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις απώλειες. | el |
heal.advisorName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Χρίστος | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 94 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: