HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθοδολογίας αξιολόγησης και βελτίωσης επιδόσεων λειτουργίας των Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας πλοίων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σκόρδης, Κυριάκος el
dc.contributor.author Skordis, Kyriakos en
dc.date.accessioned 2022-02-09T12:30:49Z
dc.date.available 2022-02-09T12:30:49Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54616
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22314
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ενεργειακές απώλειες πλοίου el
dc.subject Απώλειες ηλεκτροκινητήρων el
dc.subject Απώλειες καλωδίων και ζυγών el
dc.subject Διασύνδεση καταναλώσης καυσίμου με απώλειες el
dc.subject Energy losser of the ship en
dc.title Ανάπτυξη μεθοδολογίας αξιολόγησης και βελτίωσης επιδόσεων λειτουργίας των Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας πλοίων el
dc.title Development of methodology for evaluation and improvement of operating performance of Ship Electricity Systems en
heal.type bachelorThesis
heal.classification SHIP ELECTRICITY SYSTEMS en
heal.classification ENERGY LOSSES OF THE SHIP en
heal.classification ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-12
heal.abstract Είναι γνωστό ότι στη ναυτική βιομηχανία και ειδικότερα στα σύγχρονα πλοία οι απαιτήσεις ηλεκτρικής ισχύος είναι τεράστιες. Αλληλένδετο κομμάτι της παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος είναι και οι απώλειες που παρουσιάζονται σε κάθε κομμάτι του εξοπλισμού. Σκοπός της παρούσης διπλωματικής είναι αρχικά, να εκτιμηθούν οι απώλειες συνολικά σε τρεις καταστάσεις λειτουργίας (Κανονικής πορείας, Σε κατάσταση ελιγμών, Εν όρμω) και να εξαχθεί το ποσοστό των απωλειών επί της ισχύος του εξοπλισμού του πλοίου . Υπολογίζοντας τις συνολικές απώλειες του εξοπλισμού, ακολούθως μπορεί να γίνει διασύνδεση τους με την κατανάλωση καυσίμου. Εκεί θα διαφανεί ότι με τη συσχέτιση που έχει γίνει, αν καταφέρουμε να μειώσουμε τις απώλειες τότε θα υπάρξει μείωση και στη κατανάλωση καυσίμου. Αυτό μας αποδεικνύει ότι το κόστος λειτουργίας ενός πλοίου είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις απώλειες. el
heal.advisorName Προυσαλίδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Παπαδόπουλος, Χρίστος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 94 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα