HEAL DSpace

Ανάλυση αποστολής αεροχημάτων μικρής εμβέλειας για αστική χρήση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Διαμαντή, Μάριος - Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Diamanti, Marios - Alexandros en
dc.date.accessioned 2022-02-09T19:31:39Z
dc.date.available 2022-02-09T19:31:39Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54631
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22329
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ανάλυση αποστολής el
dc.subject Αεροχήματα el
dc.subject Μικρή εμβέλεια el
dc.subject Αστική χρήση el
dc.subject Υβριδικό el
dc.subject Mission analysis en
dc.subject Hybrid en
dc.subject UAM en
dc.subject Air vehicles en
dc.subject Short range en
dc.title Ανάλυση αποστολής αεροχημάτων μικρής εμβέλειας για αστική χρήση el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Short Range Air Vehicle Mission Analysis for Urban Air Mobility en
heal.classification Μοντελοποίηση - Ηλεκτρικές Συνιστώσες Αεροχήματος el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-10-20
heal.abstract Το κύριο αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της τρέχουσας κατάστασης του UAM, η προσομοίωση ενός οχήματος, που εμπίπτει σε αυτήν την κατηγορία, στο προγραμματιστικό περιβάλλον του PROOSIS και η επαλήθευσή του μέσω της διαδικασίας της ανάλυσης αποστολής. Αρχικά, γίνεται μια εισαγωγή στον ανερχόμενο αυτό τομέα του UAM με βάση τη βιβλιογραφία, και στη συνέχεια παρουσιάζονται κάποια ενδεικτικά οχήματα. Με βάση τις ανάγκες που θέλουμε να καλύψουμε στον Ελλαδικό χώρο, γίνεται μια σύγκριση μεταξύ αυτών με σκοπό να βρεθεί αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες μας. Ακολούθως, παρουσιάζονται οι εξισώσεις που χρησιμοποιήθηκαν για τη μοντελοποίηση των συνιστωσών καθώς το λογικό διάγραμμα στο οποίο βασιστήκαμε για τη δημιουργία του τελικού μοντέλου. Έχοντας πλέον όλα τα εργαλεία στα χέρια μας, προχωρήσαμε σε δημιουργία των συνιστωσών και του τελικού μοντέλου στο προγραμματιστικό περιβάλλον του PROOSIS. Μέσω του μοντέλου αυτού, έγινε προσαρμογή των χαρτών των στροβιλοσυνιστωσών στο σημείο σχεδίασης και εφαρμόστηκε σε τυπικές περιπτώσεις ανάλυσης αποστολής. Επιπλέον, έχοντας εξάγει αποτελέσματα σχετικά με την απαίτηση ισχύος του οχήματος τα οποία επαληθεύουν σε μεγάλο βαθμό το μοντέλο μας, ακολούθησαν κάποιες παραμετρικές αναλύσεις για διάφορα μεγέθη της ανάλυσης αποστολής συναρτήσει του καταναλισκόμενου καυσίμου. Έτσι, καταλήξαμε στο βαθμό υβριδοποίησης, ο οποίος επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το συνολικό καύσιμο που καταναλώνεται σε μια αποστολή και προχωρήσαμε σε μια βελτιστοποίηση αυτής μέσω του αλγορίθμου Nelder-Mead Simplex. Τέλος, έγινε μια οικονομική αξιολόγηση της αποστολής για μερικά σενάρια με 1 ή περισσότερους επιβάτες, για να υπολογιτεί το κόστος ανά αποστολή για ένα επιβάτη. el
heal.abstract The main object of this thesis is the study of the current state of UAM, the simulation of a vehicle, which falls into this category, in the PROOSIS programming environment and its verification through the process of mission analysis. Firstly, an introduction is made to this emerging field of UAM based on the literature, and then some indicative vehicles are presented. Based on the needs we want to cover in Greece, a comparison is made between them in order to find the one that suits our needs. Next, the equations used to model the components are presented as well as the logic diagram on which we relied to create the final model. Now that we have all the tools in our hands, we proceeded to create the components and the final model in the PROOSIS programming environment. Through this model, the compressor and turbines maps were adapted to the design point and applied to standard mission analysis cases. In addition, having extracted results on the vehicle power requirement which largely verify our model, some parametric analyzes of different measurements of the mission analysis depending on the fuel consumed followed. Thus, we ended up to the degree of hybridization, which significantly affects the total fuel consumed in a mission, and we proceeded to optimize it through the Nelder-Mead Simplex algorithm. Finally, a financial evaluation of the mission was made for several scenarios with 1 or more passengers, to calculate the cost per mission for one passenger. en
heal.advisorName Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Αρετάκης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Γιαννάκογλου, Κυριάκος el
heal.committeeMemberName Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 115 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα