dc.contributor.author | Γκιτσάλης, Άγγελος | el |
dc.contributor.author | Gkitsalis, Angelos | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T10:45:45Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T10:45:45Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54666 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22364 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Φόρτιση | el |
dc.subject | Ηλεκτροκίνηση | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Σ.Φ.Η.Ο | el |
dc.subject | Χωροθέτηση σταθμών | el |
dc.subject | E.V | en |
dc.subject | E.V charging points | en |
dc.subject | GIS | el |
dc.subject | Location suitability | en |
dc.subject | Geographic Information Systems | el |
dc.title | Εισάγοντας την ηλεκτροκίνηση στην ελληνική πόλη. Κατευθύνσεις για χωροθέτηση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στον Δήμο Μεταμόρφωσης | el |
dc.title | Introducing electromobility in the Greek city. Directions for the location of electric vehicle charging stations in the municipality of Metamorfosi | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | en | |
heal.classification | Πολεοδομία | el |
heal.classification | Αστικός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Συγκοινωνιακός σχεδιασμός | el |
heal.classification | Geographic Information Systems | en |
heal.classification | Location suitability | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-20 | |
heal.abstract | Η συμβολή της ηλεκτροκίνησης στην μετάβαση προς ένα ενεργειακά ουδέτερο σύστημα μεταφορών και την αποκατάσταση του αστικού περιβάλλοντος είναι σημαντική. Παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις στα ηλεκτρικά οχήματα, μικρό ποσοστό οδηγών τα επιλέγει, για λόγους δυσπιστίας που αφορούν κυρίως την εμβέλεια των οχημάτων αυτών. Η έλλειψη υποδομών φόρτισης επιδεινώνει το άγχος αυτονομίας των υποψήφιων αγοραστών και υποσκάπτει την μετάβαση προς την εποχή της ηλεκτροκίνησης. Για αυτό η ανάπτυξη ενός αξιόπιστου δικτύου δημόσιων σταθμών φόρτισης κρίνεται ιδιαίτερα ωφέλιμη. Στην Ελλάδα τα δίκτυα αυτά πρόκειται να αναπτυχθούν με την σύνταξη των Σχεδίων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο) από κάθε δήμο, κοινότητα ή ομάδα δήμων της επικράτειας. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η αξιοποίηση της κατάλληλης μεθοδολογίας για την σύνταξη των σχεδίων και την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στις ελληνικές πόλεις. Τα Σ.Φ.Η.Ο πρόκειται να αποτελέσουν την πρώτη οργανωμένη προσπάθεια για τον εξοπλισμό των ελληνικών δήμων με υποδομές φόρτισης, καθιστώντας την εύρεση μιας μεθοδολογίας που να εξυπηρετεί την πολυκριτηριακή ανάλυση που απαιτεί η διαδικασία χρήσιμη. Για τον λόγο αυτό εξετάζονται 2 μεθοδολογίες που αξιοποιούν τα GIS με διαφορετικά κριτήρια, και μια εξ αυτών εφαρμόζεται στον δήμο Μεταμόρφωσης της μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας. Η εφαρμογή ακολουθεί τις εκ της νομοθεσίας τεχνικές οδηγίες των σχεδίων, βαθμολογώντας την καταλληλότητα του κάθε οδικού τμήματος για την χωροθέτηση σημείων φόρτισης. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναπτύσσονται δύο διαφορετικές προσεγγίζεις ως προς την ανάπτυξη του δικτύου σταθμών οι οποίες συγκρίνονται και αξιολογούνται. Το σενάριο που επιλέγεται θα αποτελέσει και το δίκτυο που θα υλοποιηθεί σε αυτό το πρώτο Σ.Φ.Η.Ο στον δήμο Μεταμόρφωσης. Έτσι από την εφαρμογή εξετάζεται η αποτελεσματικότητα στην χωροθέτηση των σημείων και η καταλληλότητα της μεθόδου για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στον ελληνικό αστικό ιστό. | el |
heal.abstract | The contribution of electromobility to the transition towards an energy-neutral transport system and the restoration of the urban environment is significant. Despite the development on the technology of electric vehicles, drivers seem reluctant to purchasing them, due to hesitations regarding their autonomy. The lack of charging infrastructure enhances the range anxiety feeling of potential buyers and undermines the transition to the electromobility area. Thus, the development of a reliable network of public charging stations is considered very beneficial. In Greece, the charging network will be developed through the Electric Vehicle Charging Plan (EVCP), which-since 2020 is every municipality’s obligation to redact. The aim of this paper is the utilization of an appropriate methodology for the execution of EVCPs and eventually the growth of EV usage in the Greek cities. The EVCPs are about to be the first organized attempt to equip the municipalities of Greece with public charging infrastructure, making the finding a methodology that serves this multi-criteria analysis plan useful. For this reason, two methodologies that utilize GIS, using different criteria, are examined and eventually one of them is implemented in the municipality of Metamorfosi in the Athens metropolitan area of Greece. The application follows the technical instructions of EVCP as given by the charging legislation. The suitability of each road section regarding the location of charging points is graded. Upon completion of the process, two different approaches to the development of the network of stations are developed. The two scenarios are compared and evaluated. The selected scenario will be the network that will be indeed implemented in the municipality of Metamorfosi. Therefore, this research examines the efficiency in finding the location of the points and the suitability of the method for the promotion of electrification in the Greek urban areas. | en |
heal.advisorName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Πότσιου, Χρυσή | el |
heal.committeeMemberName | Χατζηχρήστος, Θωμάς | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 113 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: