HEAL DSpace

Η επιρροή των χαρακτηριστικών κινητικότητας στις επιδόσεις δημόσιων συγκοινωνιών και οδικής ασφάλειας σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές πόλεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργακόπουλος, Δημήτριος el
dc.contributor.author Georgakopoulos, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2022-02-10T11:03:36Z
dc.date.available 2022-02-10T11:03:36Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54674
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22372
dc.rights Default License
dc.subject Δημόσιες Συγκοινωνίες el
dc.subject Μέσα Μαζικής Μεταφοράς el
dc.subject Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση, el
dc.subject Οδικά ατυχημάτα el
dc.subject Οργανισμός EMTA el
dc.subject Public Transport en
dc.subject Multiple linear regression en
dc.subject Mass transit en
dc.subject Road fatalities en
dc.subject Organization EMTA en
dc.title Η επιρροή των χαρακτηριστικών κινητικότητας στις επιδόσεις δημόσιων συγκοινωνιών και οδικής ασφάλειας σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές πόλεις el
dc.contributor.department Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transportation engineering en
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-07-19
heal.abstract Στόχο της Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επιρροής χαρακτηριστικών κινητικότητας τόσο στις επιδόσεις των Δημοσίων Συγκοινωνιών (ΔΣ), μετρούμενη σε μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), όσο και της οδικής ασφάλειας, μετρούμενη σε νεκρούς από οδικά ατυχήματα. Για το σκοπό αυτό αξιοποιήθηκαν δεδομένα από τις ετήσιες εκθέσεις του πανευρωπαϊκού οργανισμού EMTA, ο οποίος συγκεντρώνει Αρχές ΔΣ από μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, και αφορούν σε χαρακτηριστικά πληθυσμού, οδικού δικτύου, κυκλοφορίας και κινητικότητας. Επιπλέον συλλέχθηκαν στοιχεία για τους νεκρούς από οδικά ατυχήματα από την Ευρωπαϊκή βάση δεδομένων CARE. Δημιουργήθηκε βάση δεδομένων που περιείχε τα στοιχεία των δύο οργανισμών για την περίοδο 2014 έως 2018 και αναπτύχθηκαν δύο ξεχωριστά στατιστικά μοντέλα πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης για τον καθορισμό των στοιχείων που επηρεάζουν τη ζήτηση των ΔΣ και τους νεκρούς από οδικά ατυχήματα. Από την εφαρμογή των προτύπων, προκύπτει αρχικά για τη ζήτηση ότι περισσότερες στάσεις λεωφορείων και τραμ, αύξηση του Α.Ε.Π., μεγαλύτερη πυκνότητα πληθυσμού και δημόσιοι φορείς διαχείρισης επηρεάζουν θετικά τη ζήτηση των ΔΣ, σε αντίθεση με την ιδιοκτησία ΙΧ και την τιμή του εισιτηρίου των ΜΜΜ που την επηρεάζουν αρνητικά. Ως προς την οδική ασφάλεια, η πυκνότητα πληθυσμού, οι στάσεις λεωφορείων και τραμ, το ποσοστό χρήσης “ήπιων” μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, περπάτημα), το Α.Ε.Π. και η ταχύτητα του τραμ φαίνεται να οδηγούν σε μείωση των θανάτων στα οδικά ατυχήματα. el
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Μαυρομάτης, Στέργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής