dc.contributor.author |
Γεωργακόπουλος, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Georgakopoulos, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-02-10T11:03:36Z |
|
dc.date.available |
2022-02-10T11:03:36Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54674 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22372 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Δημόσιες Συγκοινωνίες |
el |
dc.subject |
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς |
el |
dc.subject |
Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση, |
el |
dc.subject |
Οδικά ατυχημάτα |
el |
dc.subject |
Οργανισμός EMTA |
el |
dc.subject |
Public Transport |
en |
dc.subject |
Multiple linear regression |
en |
dc.subject |
Mass transit |
en |
dc.subject |
Road fatalities |
en |
dc.subject |
Organization EMTA |
en |
dc.title |
Η επιρροή των χαρακτηριστικών κινητικότητας
στις επιδόσεις δημόσιων συγκοινωνιών και οδικής ασφάλειας σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές πόλεις |
el |
dc.contributor.department |
Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transportation engineering |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-07-19 |
|
heal.abstract |
Στόχο της Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επιρροής χαρακτηριστικών
κινητικότητας τόσο στις επιδόσεις των Δημοσίων Συγκοινωνιών (ΔΣ), μετρούμενη σε
μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ), όσο και της οδικής ασφάλειας,
μετρούμενη σε νεκρούς από οδικά ατυχήματα. Για το σκοπό αυτό αξιοποιήθηκαν
δεδομένα από τις ετήσιες εκθέσεις του πανευρωπαϊκού οργανισμού EMTA, ο οποίος
συγκεντρώνει Αρχές ΔΣ από μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, και αφορούν σε χαρακτηριστικά
πληθυσμού, οδικού δικτύου, κυκλοφορίας και κινητικότητας. Επιπλέον συλλέχθηκαν
στοιχεία για τους νεκρούς από οδικά ατυχήματα από την Ευρωπαϊκή βάση δεδομένων
CARE. Δημιουργήθηκε βάση δεδομένων που περιείχε τα στοιχεία των δύο οργανισμών για
την περίοδο 2014 έως 2018 και αναπτύχθηκαν δύο ξεχωριστά στατιστικά μοντέλα
πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης για τον καθορισμό των στοιχείων που επηρεάζουν
τη ζήτηση των ΔΣ και τους νεκρούς από οδικά ατυχήματα. Από την εφαρμογή των
προτύπων, προκύπτει αρχικά για τη ζήτηση ότι περισσότερες στάσεις λεωφορείων και
τραμ, αύξηση του Α.Ε.Π., μεγαλύτερη πυκνότητα πληθυσμού και δημόσιοι φορείς
διαχείρισης επηρεάζουν θετικά τη ζήτηση των ΔΣ, σε αντίθεση με την ιδιοκτησία ΙΧ και την
τιμή του εισιτηρίου των ΜΜΜ που την επηρεάζουν αρνητικά. Ως προς την οδική ασφάλεια,
η πυκνότητα πληθυσμού, οι στάσεις λεωφορείων και τραμ, το ποσοστό χρήσης “ήπιων”
μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, περπάτημα), το Α.Ε.Π. και η ταχύτητα του τραμ φαίνεται
να οδηγούν σε μείωση των θανάτων στα οδικά ατυχήματα. |
el |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|