dc.contributor.author | Αβραμάκης, Παναγιώτης - Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Avramakis, Panagiotis Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T11:59:20Z | |
dc.date.available | 2022-02-10T11:59:20Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54688 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22386 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά λεωφορεία | el |
dc.subject | Σταθμοί φόρτισης | el |
dc.subject | Χωροθέτηση εγκαταστάσεων | el |
dc.subject | Πολυκριτηριακή αξιολόγηση | el |
dc.subject | Διαδικασία αναλυτικής ιεράρχησης | el |
dc.subject | Electric buses | en |
dc.subject | Charging stations | en |
dc.subject | Facility locating | en |
dc.subject | Multi - Criteria evaluation | en |
dc.subject | Analytic hierarchy process | en |
dc.title | Ανάπτυξη μεθόδου Πολυκριτηριακής αξιολόγησης της χωροθέτησης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων με εφαρμογή στην Αθήνα | el |
dc.title | Development of a Multi - Criteria evaluation method for locating electric bus charging stations applied in Athens | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-19 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η επιλογή των βέλτιστων θέσεων εγκατάστασης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων. Προκειμένου να προχωρήσει η ενσωμάτωση ηλεκτρικών λεωφορείων για να γίνει σταδιακά αντικατάσταση των συμβατικών λεωφορείων που κινούνται με ορυκτά καύσιμα σήμερα στους δρόμους της Αθήνας, χρειάζεται η ύπαρξη ενός δικτύου φόρτισης των λεωφορείων. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζονται έρευνες σχετικές με το θέμα από πόλεις του εξωτερικού καθώς στην Ελλάδα ακόμα δεν υπάρχει ικανοποιητικό ερευνητικό έργο για τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Για να δημιουργηθεί αυτό το δίκτυο, πρωταρχικό ζήτημα είναι η επιλογή των κατάλληλων κριτηρίων χωροθέτησης των εγκαταστάσεων φόρτισης που θα φορτίζουν ηλεκτρικά λεωφορεία αλλά και θα έχουν τον μικρότερο αντίκτυπο στο περιβάλλοντα χώρο τους. Έπειτα από την εξέταση όλων των παραγόντων που επηρεάζουν τη χωροθέτηση μιας εγκατάστασης όπως ένας σταθμός φόρτισης, έγινε ομαδοποίηση των κριτηρίων σε 4 κατηγορίες: κυκλοφοριακά, τεχνικά, κοινωνικά και χωρικά – περιβαλλοντικά. Κάθε κριτήριο αποτελείται από δείκτες που θα χρησιμοποιηθούν για να εξεταστεί αν οι θέσεις πληρούν τις απαιτήσεις τους. Έγινε εφαρμογή μιας μεθόδου Πολυκριτηριακής αξιολόγησης και πιο συγκεκριμένα της Ιεραρχικής Ανάλυσης Αποφάσεων (AHP) προκειμένου να εξαχθούν οι προτεραιότητες των κριτηρίων και των υποκριτηρίων. Η εφαρμογή της AHP έγινε στις απαντήσεις των ερωτηματολογίων προτιμήσεων σχετικά με τα κριτήρια που απαντήθηκαν από ειδικούς συγκοινωνιολόγους. Στη συνέχεια, γίνεται αξιολόγηση δυνητικών σταθμών φόρτισης σε θέσεις του δικτύου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) που λειτουργούν ως εναλλακτικές λύσεις στη μέθοδο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η κατάταξη των 16 υπό μελέτη θέσεων με βάση τη συνολική βαθμολογία τους, που προκύπτει από το βαθμό πλήρωσης των απαιτήσεων των κριτηρίων και των βαρών των κριτηρίων. | el |
heal.abstract | This diploma thesis aims to select the optimal locations for the installation of electric bus charging stations. In order to proceed with the integration of electric buses to gradually replace the conventional buses that run on fossil fuels today on the streets of Athens, it is necessary to have a bus charging network. In the second chapter, researches on the subject from abroad cities are presented as in Greece there is still not a satisfactory research project for electric buses. In order to create this charging network, the primary issue is the selection of the appropriate location criteria for the charging facilities that will both charge electric buses and have the least negative impact on their surroundings. After examining all the factors that affect the location of an installation such as a charging station, the criteria were grouped into 4 categories: traffic, technical, social and spatial – environmental. Each criterion consists of subcriteria that will be used to examine if the locations under study meet their requirements. A Multi- Criteria Decision-Making method was implemented and more specifically the Analytic Hierarchy Process (AHP) in order to extract the priorities of the criteria and subcriteria. The AHP was applied to the answers of the preference questionnaires regarding the criteria answered by transportation engineers. Then, potential charging stations in locations of the Athens Urban Transport Organization’s (OASA) network are evaluated. The final result of the dissertation is the classification of these 16 locations under study based on their total score, which results from the degree of fulfilling the requirements of the criteria and the weights of the criteria. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 133 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: