dc.contributor.author | Σβαρνιάς, Πλάτων | el |
dc.contributor.author | Svarnias, Platon | en |
dc.date.accessioned | 2022-02-15T09:33:13Z | |
dc.date.available | 2022-02-15T09:33:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54706 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22404 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ψυχρή εκκίνηση | el |
dc.subject | Ενεργειακή αναβάθμιση λιμένων | el |
dc.subject | Ηλεκτρικές διασυνδέσεις πλοίων-λιμένων | el |
dc.subject | Βοηθητική Ισχύς | el |
dc.subject | Μείωση ναυτικών ρύπων | el |
dc.subject | Shore-side electricity | en |
dc.subject | On-shore power supply | en |
dc.subject | Cold ironing | en |
dc.subject | Auxiliary power | en |
dc.subject | CO2 emissions reduction | en |
dc.title | Προοπτικές ανάπτυξης λιμένων μέσω της ηλεκτροδότησης ελλιμενιζόμενων πλοίων | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Prospects for the Development of Ports through the Electrification of Moored Ships | en |
heal.classification | Ναυτική Μηχανολογία | el |
heal.classification | Ενεργειακά Συστήματα Πλοίου | el |
heal.classification | Ηλεκτρολογικές Εγκαταστάσεις Πλοίων και Πλωτών Κατασκευών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-01-26 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας θα είναι σε πρώτη φάση η αποτύπωση της τωρινής ικανότητας των υποδομών των λιμένων της χώρας μας σε ηλεκτρική ισχύ. Στη συνέχεια, θα γίνει σύνθεση μιας ολοκληρωμένης τεχνικής πρότασης σχετικά με τις υποδομές και τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις που πρέπει να φτιαχτούν, αλλά παράλληλα θα γίνει και εκτίμηση των μελλοντικών αναγκών για επαύξηση της ηλεκτρικής ισχύος των υποσταθμών ηλεκτρικού ρεύματος των λιμανιών, στο πλαίσιο της εφαρμογής του μέτρου της ηλεκτροδότησης των ελλιμενιζόμενων πλοίων από την ξηρά, καθώς και του κόστους της επένδυσης που θα απαιτηθεί. Τέλος, θα αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος στην μετάβαση προς μία ναυτιλία που προασπίζεται την προστασία του περιβάλλοντος και του θαλάσσιου πλούτου μέσω των μειωμένων εκπομπών ρύπων και της μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου από τα πλοία. | el |
heal.abstract | The object of this dissertation will be at first, the capture of the current capacity of the infrastructure of our country's ports in electricity. Next, a comprehensive technical proposal on the infrastructure and electrical installations to be built will be compiled, but at the same time an assessment will be made of the future needs for increasing the electricity capacity of the ports electricity substations, in the context of the implementation of the measure the power supply of the moored ships from the land, as well as the cost of the investment that will be required. Finally, the important role will be played in the transition to shipping that advocates for the protection of the environment and maritime wealth through reduced emissions and reduced fuel consumption by ships. | en |
heal.advisorName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 139 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: