dc.contributor.author | Σκέρτσος, Ηλίας | |
dc.contributor.author | Skertsos, Ilias | |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T06:59:48Z | |
dc.date.available | 2022-02-23T06:59:48Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54800 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22498 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων | el |
dc.subject | Σενάρια ελέγχου | el |
dc.subject | Εγχειρίδιο χρήσης | el |
dc.subject | Λογισμικό δρομολόγησης οχημάτων | el |
dc.subject | Προγραμματισμό παραδόσεων | el |
dc.subject | Vehicle routing problem | en |
dc.subject | Control scenarios | el |
dc.subject | Smartrans | el |
dc.subject | User manual | el |
dc.subject | Vehicle fleet routing and delivery planning software | el |
dc.title | Συγγραφή σεναρίων ελέγχου, εγχειριδίου χρήσης και αξιολόγηση λογισμικού δρομολόγησης οχημάτων | el |
dc.contributor.department | Τομέας βιομηχανικής διοίκησης και επιχειρησιακής έρευνας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Δρομολόγηση στόλου οχημάτων και προγραμματισμός παραδόσεων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-03-01 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται τα σενάρια ελέγχου που πραγματοποιήθηκαν για την αξιολόγηση του προηγμένου λογισμικού δρομολόγησης στόλου οχημάτων και προγραμματισμού των παραδόσεων, Smartrans, και το εγχειρίδιο χρήσης της εφαρμογής του. Αρχικά, καταγράφεται το πρόβλημα της δρομολόγησης οχημάτων, παραλλαγές και εξειδικεύσεις του, καθώς και οι προβλέψεις για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που προκύπτουν από τις μεταφορές στην Ευρώπη. Ακολουθεί μία σύντομη παρουσίαση των δυνατοτήτων των λογισμικών των υφιστάμενων ανταγωνιστικών εταιρειών και μία πιο εκτενής ανάλυση του λογισμικού PowerFleet Optimo της Ilink. Έπειτα, γίνεται συνοπτική αναφορά στο λογισμικό δρομολόγησης Smartrans και παρουσιάζονται τα σενάρια ελέγχου και το εγχειρίδιο χρήσης του λογισμικού, που πραγματοποιήθηκαν με σκοπό τον έλεγχο της ασφαλής πραγματοποίησης των λειτουργιών που εκτελεί. Εν συνεχεία, διεξάγεται σύγκριση των βασικών, αλλά και των πρόσθετων λειτουργιών μεταξύ του λογισμικού δρομολόγησης Smartrans και του αντίστοιχου λογισμικού PowerFleet Optimo. Τέλος, προτείνονται μεταρρυθμίσεις που αποσκοπούν στην βελτίωση τόσο της λειτουργίας, όσο και της ευχρηστίας του λογισμικού δρομολόγησης της εταιρείας Optimum. | el |
heal.abstract | This thesis presents the control scenarios performed for the evaluation of the advanced vehicle fleet routing and delivery planning software, Smartrans, and the user manual of its application. First, the problem of vehicle routing, its variants and specializations, as well as the forecasts for greenhouse gas emissions resulting from transport in Europe are presented. Following, a brief presentation of the software capabilities of existing competitors and a more comprehensive analysis of Ilink’s PowerFleet Optimo software is presented. Afterwards, a brief overview of the Smartrans routing software is presented and the control scenarios performed in order to check the safe performance of the functions performed and the user manual of the software are presented. Next, a comparison of the basic and additional functions between the Smartrans routing software and the corresponding PowerFleet Optimo software is performed. Finally, reforms are proposed to improve both the operation and usability of Optimum routing software. | en |
heal.advisorName | Τατσιόπουλος, Ηλίας | |
heal.committeeMemberName | Παναγιώτου, Νικόλαος | |
heal.committeeMemberName | Πόνης, Σταύρος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 110 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: