dc.contributor.author | Σπυρίδης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Spyridis, Georgios | |
dc.date.accessioned | 2022-02-28T19:24:11Z | |
dc.date.available | 2022-02-28T19:24:11Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54873 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22571 | |
dc.relation | http://api.openaire.eu/search/projects | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | MTTR | en |
dc.subject | MTBF | en |
dc.subject | Availability | en |
dc.subject | Reliability Engineering | en |
dc.subject | Ανοχή σε Βλάβη | el |
dc.subject | Καμπύλη αστοχίας | el |
dc.subject | Αεροπορικά Εξαρτήματα | el |
dc.title | Προσδιορισμός μέσου χρόνου εμφάνισης βλαβών (MTBF) - αποκατάστασης (MTTR) - Logistic Disposal Time (LDT) για τον υπολογισμό της διαθεσιμότητας - αξιοπιστίας των αεροπορικών εξαρτημάτων και της καμπύλης αστοχίας (failure diagram). | el |
dc.title | Determination of average failure time (MTBF) - recovery (MTTR) - Logistic Disposal Time (LDT) for the calculation of availability - reliability of aircraft components and failure curve (failure diagram). | en |
dc.contributor.department | Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.generalDescription | Ανάλυση και υπολογισμός διαθεσιμότητας ελικοπτέρου Bell OH 58D Kiowa Warrior και υπολογισμός της καμπύλης αστοχίας αεροπορικών εξαρτημάτων | el |
heal.classification | Ανάλυση δεδομένων, Αστοχία Υλικών | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-13 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση αξιοπιστίας ελικοπτέρου τύπου Bell OH 58 Kiowa Warrior που ανήκει πλέον στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, βασιζόμενη στη συλλογή και στατιστική ανάλυση στοιχείων από βλάβες του εν λόγω συστήματος. Η βασική ιδέα – στόχος είναι να μπορεί ο προϊστάμενος μιας γραμμής συντήρησης - παρακολούθησης ενός συστήματος ελικοπτέρου τύπου Bell OH-58 Kiowa Warrior, να καταγράφει άμεσα τις εργασίες και επισκευές που πραγματοποιούνται στο σύστημα, να ελέγχει με ακρίβεια τους χρόνους ολικής επισκευής, διάθεσης ανταλλακτικών και εργατοωρών που δαπανήθηκαν, με τελικό στόχο να συλλέξει δεδομένα ιστορικού βλαβών που θα του προσφέρουν την ικανότητα πρόβλεψης του ποσοστού διαθεσιμότητας του συστήματος σε μελλοντικό χρόνο. Η εργασία αυτή συνοδεύεται από δύο αρχεία στα οποία αναπτύσσουμε σε περιβάλλον Microsoft Excel δύο προγράμματα με τα οποία ο χρήστης μπορεί να υπολογίσει τη διαθεσιμότητα του συστήματος και την καμπύλη αστοχίας αεροπορικών εξαρτημάτων, αντίστοιχα. Στο πρώτο πρόγραμμα, αναπτύσσεται μια βάση δεδομένων από 270 αεροπορικά εξαρτήματα ταξινομημένα σε ζώνες συντήρησης σύμφωνα με τον κατασκευαστή, όπου ο χρήστης μπορεί να εισάγει τα απαραίτητα «Inputs» ώστε να λάβει χρήσιμες πληροφορίες και να υπολογίσει σημαντικούς δείκτες όπως το «MTTR», «MTBF» του συστήματος κτλ. Στο δεύτερο πρόγραμμα αναπτύσσεται ένας υπολογιστής ανάπτυξης ρωγμών όπου ο χρήστης μπορεί να υπολογίσει την καμπύλη αστοχίας αεροπορικών εξαρτημάτων μέσω της θεωρίας ανοχής σε βλάβη. Η εργασία αυτή έγινε προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στα συνεργεία επισκευής ελικοπτέρων του Ελληνικού Στρατού για την σωστή και γρήγορη λήψη αποφάσεων, τη μεθοδική αντιμετώπιση των εργασιών συντήρησης-επισκευής, τη μείωση του χρόνου αναμονής για ανταλλακτικά και την επαύξηση της ασφάλειας και αξιοπιστίας των ελικοπτέρων. | el |
heal.abstract | The present dissertation aims at the reliability analysis of a Bell OH-58 Kiowa Warrior helicopter that now belongs to the Hellenic Armed Forces, based on the collection and statistical analysis of data from failures of this system. The basic idea – goal, for the maintenance manager, is to be able to record the work and repairs carried out in the system, to accurately control the times of the first repair, to control Logistics and employees spent, with the ultimate goal of collecting fault history data that will give him the ability to predict the availability of the system in the future. This work is accompanied by two files developed in Microsoft Excel. In those programs, user can calculate the availability of the system and the failure component of aviation components, respectively. The first program develops a database of 270 aircraft components classified into maintenance zones according to the manufacturer, where the user can enter the Inputs needed to obtain useful information and calculate important indicators such as MTTR, MTBF, etc. The second program develops a crack calculator in which user can calculate the curved failure of aviation components through damage tolerance theory. The work was done in order to be used in the helicopter repair crews of the Greek Army for the correct and fast decision making, the methodical treatment of the maintenance-repair work, the reduction of the waiting time for spare parts and the contact of the safety and reliability of the helicopters. | en |
heal.advisorName | Μανωλάκος, Δημήτριος | |
heal.committeeMemberName | Μαρκόπουλος, Άγγελος | |
heal.committeeMemberName | Βοσνιάκος, Γεώργιος | |
heal.academicPublisher | Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 123 | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: