dc.contributor.author |
Σκαλούμπακας, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Skaloumpakas, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-02-28T21:45:43Z |
|
dc.date.available |
2022-02-28T21:45:43Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54883 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22581 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτροκίνηση |
el |
dc.subject |
Υποδομές φόρτισης |
el |
dc.subject |
Δεδομένα φορτίσεων |
el |
dc.subject |
Δημόσιοι σταθμοί επαναφόρτισης |
el |
dc.subject |
Electric Vehicles |
en |
dc.subject |
e-Mobility |
en |
dc.subject |
Charging Infrastructure |
en |
dc.subject |
Charging data |
en |
dc.subject |
Public Charging Stations |
en |
dc.title |
Ανάλυση δεδομένων φορτίσεων ηλεκτρικών οχημάτων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ενέργεια |
el |
heal.classification |
Στατιστική |
el |
heal.classification |
Πολυδιάστατα δεδομένα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-07-21 |
|
heal.abstract |
Η ηλεκτροποίηση του τομέα μεταφορών αποτελεί τον καταλύτικο παράγοντα για την μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου και την μετρίαση της κλιματικής αλλαγής. Η αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων, η μείωση της τιμής των συσσωρευτών τους και τα οικονομικά κίνητρα που δίνονται από τις κυβερνήσεις των χωρών έχουν συμβάλλει στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ειδικότερα στην Ελλάδα, η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων σημείωσε σημάντικη πρόοδο τον τελευταίο χρόνο με την εισαγωγή υποστηρικτικών κινήτρων από την κυβέρνηση. Η μαζική εισροή ηλεκτρικών οχημάτων που έπεται να συμβεί καθιστά αναγκαία την υλοποίηση κατάλληλης κλίμακας υποδομών φόρτισης. Κατ' επέκταση είναι απαραίτητη η συντονισμένη διαχείριση τους για την αποφυγή ανισορροπίας φορτίου, υπερβολικής διακύμανσης της τάσης αλλά και για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των οδηγών. Η επίτευξη αυτού του βήματος επιτυγχάνεται μέσω της ανάλυσης πραγματικών δεδομένων φόρτισης που πραγματοποιείται στην παρούσα διπλωματική. Συγκεκριμένα, εξάγονται χρήσιμες πληροφορίες για την ώρα εκκίνης, το χρόνο φόρτισης και την ενέργεια επαναφόρτισης ανάλογα την τοποθεσία του σταθμού αλλά και για τo γενικό μοτίβο που παρουσιάζει η χρήση των δημόσιων φορτιστών ανάλογα την ημέρα και την ώρα. |
el |
heal.advisorName |
Δούκας, Χρυσόστομος |
el |
heal.committeeMemberName |
Δούκας, Χρυσόστομος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
93 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|