dc.contributor.author | Λουλάκης, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Loulakis, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2022-03-13T12:18:14Z | |
dc.date.available | 2022-03-13T12:18:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54957 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22655 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κλιματική αλλαγή | el |
dc.subject | Φθορά μπαταρίας | el |
dc.subject | Συστήματα ελεγχόμενης φόρτισης | el |
dc.subject | Ενισχυτική μάθηση | el |
dc.subject | Μαρκοβιανή διαδικασία απόφασης | el |
dc.subject | Climate change | en |
dc.subject | Controlled charging systems | en |
dc.subject | Battery Degradation | en |
dc.subject | Reinforcement learning | en |
dc.subject | Markovian Decision process | en |
dc.title | Μηχανική μάθηση για έξυπνα δίκτυα ενέργειας-Vehicle-to-Grid-Services | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Machine Learning | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-18 | |
heal.abstract | Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη και σύγκριση μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης σε δίκτυα ελεγχόμενης και αμφίδρομης φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, θεωρήσαμε ένα μοντέλο σταθμού φόρτισης και parking ηλεκτρικών αυτοκινήτων το οποίο εφάρμοζε τεχνικές vehicle-to-grid. Στη συνέχεια δοκιμάσαμε τη χρήση διαφορετικών αλγορίθμων ενισχυτικής μάθησης από όλες τις κατηγορίες (διακριτούς, συνεχείς και πολυδιάστατους) τους οποίους συγκρίναμε τόσο με το χρηματικό κέρδος που αποδίδουν όσο και στην φθορά της μπαταρίας των αυτοκινήτων που προκαλούν. Η μελέτη αυτή έγινε σε μεταβλητά μεγέθη parking καθώς και σε διαφορετικές κατανομές άφιξης αυτοκινήτων. Τέλος όλα τα αποτελέσματα συγκρίθηκαν με μια παραδοσιακή πολιτική φόρτισης, η οποία δεν κάνει χρήση μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης, και αποδείξαμε ότι η χρήση κατάλληλων αλγορίθμων μηχανικής μάθησης μπορεί να φέρει πολύ καλύτερα αποτελέσματα. | el |
heal.abstract | The goal of this thesis is to study and compare different machine learning techniques when applied to controlled, two-way electric car charging systems. Firstly, we introduced an electric car parking and charging station which applied vehicle-to-grid techniques. Then we tested different reinforcement learning algorithms from multiple categories (discrete, continues, multi-dimensional) and compared them based on both the monetary profit they managed to acquire, and the battery degradation they caused. This study was then repeated on different parking station sizes and with different vehicle arrival distributions. Finally, the algorithms were compared with a traditional charging policy, which doesn’t utilize artificial intelligence, in order to prove the advantages of utilizing machine learning algorithms to achieve better results. | en |
heal.advisorName | Βαρβαρίγος, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Βαρβαρίγου, Θεοδώρα | el |
heal.committeeMemberName | Παπαβασιλείου, Συμεών | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 101 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: