HEAL DSpace

Μηχανική μάθηση για έξυπνα δίκτυα ενέργειας-Vehicle-to-Grid-Services

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λουλάκης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Loulakis, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2022-03-13T12:18:14Z
dc.date.available 2022-03-13T12:18:14Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54957
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22655
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Κλιματική αλλαγή el
dc.subject Φθορά μπαταρίας el
dc.subject Συστήματα ελεγχόμενης φόρτισης el
dc.subject Ενισχυτική μάθηση el
dc.subject Μαρκοβιανή διαδικασία απόφασης el
dc.subject Climate change en
dc.subject Controlled charging systems en
dc.subject Battery Degradation en
dc.subject Reinforcement learning en
dc.subject Markovian Decision process en
dc.title Μηχανική μάθηση για έξυπνα δίκτυα ενέργειας-Vehicle-to-Grid-Services el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Machine Learning en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-10-18
heal.abstract Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη και σύγκριση μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης σε δίκτυα ελεγχόμενης και αμφίδρομης φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, θεωρήσαμε ένα μοντέλο σταθμού φόρτισης και parking ηλεκτρικών αυτοκινήτων το οποίο εφάρμοζε τεχνικές vehicle-to-grid. Στη συνέχεια δοκιμάσαμε τη χρήση διαφορετικών αλγορίθμων ενισχυτικής μάθησης από όλες τις κατηγορίες (διακριτούς, συνεχείς και πολυδιάστατους) τους οποίους συγκρίναμε τόσο με το χρηματικό κέρδος που αποδίδουν όσο και στην φθορά της μπαταρίας των αυτοκινήτων που προκαλούν. Η μελέτη αυτή έγινε σε μεταβλητά μεγέθη parking καθώς και σε διαφορετικές κατανομές άφιξης αυτοκινήτων. Τέλος όλα τα αποτελέσματα συγκρίθηκαν με μια παραδοσιακή πολιτική φόρτισης, η οποία δεν κάνει χρήση μεθόδων τεχνητής νοημοσύνης, και αποδείξαμε ότι η χρήση κατάλληλων αλγορίθμων μηχανικής μάθησης μπορεί να φέρει πολύ καλύτερα αποτελέσματα. el
heal.abstract The goal of this thesis is to study and compare different machine learning techniques when applied to controlled, two-way electric car charging systems. Firstly, we introduced an electric car parking and charging station which applied vehicle-to-grid techniques. Then we tested different reinforcement learning algorithms from multiple categories (discrete, continues, multi-dimensional) and compared them based on both the monetary profit they managed to acquire, and the battery degradation they caused. This study was then repeated on different parking station sizes and with different vehicle arrival distributions. Finally, the algorithms were compared with a traditional charging policy, which doesn’t utilize artificial intelligence, in order to prove the advantages of utilizing machine learning algorithms to achieve better results. en
heal.advisorName Βαρβαρίγος, Εμμανουήλ el
heal.committeeMemberName Βαρβαρίγου, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName Παπαβασιλείου, Συμεών el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 101 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα