HEAL DSpace

Hypermuseum: το ανύπαρκτο του πραγματικού + η υλικότητα του δυνητικού

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπουκλής, Δημήτριος el
dc.contributor.author Bouklis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2022-03-14T08:40:51Z
dc.date.available 2022-03-14T08:40:51Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/54965
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22663
dc.rights Default License
dc.subject Μουσεία el
dc.subject Πραγματικό el
dc.subject Δυνητικό el
dc.subject Εικονικό el
dc.subject Ενδιάμεσοι χώροι el
dc.subject Museums en
dc.subject Real en
dc.subject Potential en
dc.subject Virtual en
dc.subject In-between spaces en
dc.title Hypermuseum: το ανύπαρκτο του πραγματικού + η υλικότητα του δυνητικού el
dc.title Hypermuseum: non-existent reality + virtual materiality en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Museum architecture en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-02
heal.abstract Τα μέσα παρουσίασης που χρησιμοποιούνται στα μουσεία δίνουν στον επισκέπτη ένα μικρό κομμάτι της «γνώσης» του αντικειμένου, δηλαδή μόνο την πλευρά που η μουσειολογική μελέτη έχει επιλέξει να προβάλει. Ακόμα και στην περίπτωση που η παρουσίαση του αντικειμένου είναι πολύπλευρη και σύνθετη, χρησιμοποιώντας τεχνολογικά και ψηφιακά μέσα, υφίσταται ένας διαχωρισμός. Η εικονική ερμηνεία που παρουσιάζεται είναι αποκομμένη από το ίδιο το πραγματικό αντικείμενο. Επομένως, η εμπειρία του επισκέπτη δεν είναι ολοκληρωμένη. Ο στόχος της εργασίας είναι να διερευνηθούν τα κατάλληλα μέσα ώστε ο επισκέπτης να βιώσει την απόλυτη γνώση καθώς και να αναπτυχθεί η χωρική πρόταση μιας νέας μουσειακής εμπειρίας. Το ΗyperΜuseum είναι μια ιδέα του πραγματικού κόσμου για τον ενδιάμεσο κόσμο που ανοίγεται μπροστά μας. Η πρόταση θέτει μια αφορμή για προβληματισμό και πειραματισμό σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία του παρόντος ή του μέλλοντος θα απελευθερώσει το πνεύμα των μουσειακών αντικειμένων. Το ζητούμενο είναι να βρεθεί ο χώρος και ο τρόπος ώστε ο επισκέπτης να εστιάσει στα ουσιαστικά στοιχεία της μουσειακής εμπειρίας, δηλαδή τη συναισθηματική και γνωστική διέγερση από την απόκτηση της συνολικής γνώσης και ταυτόχρονα να χρησιμοποιεί την τεχνολογία για την επίτευξη αυτού του σκοπού. el
heal.abstract The media used in museums to present artifacts provide only a glimpse of knowledge to the visitor; only the perspective that the museological study has chosen to project. Even though the use of technology and digital means can promote the multifaceted and complex presentation of the artifact, there is still a distinction. For it is different seeing an image of the object rather than the actual object itself. As such, the visitor’s museum experience can be incomplete. The purpose of this research project is to find the appropriate methods in order for the visitor to experience the absolute knowledge of the artifact, as well as, to develop α spatial proposal of a new museum experience. HyperMuseum is a real-world idea for the in-between space that unfolds before us. This proposal gives ground for experimentation on how the technology of the present or the future can liberate the spirit of museum objects. The purpose is not only to find the space but also a way for the visitor to have a wholesome museum experience that will be emotionally and cognitively stimulating. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής