dc.contributor.advisor |
Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Βασιλάκης, Κωνσταντίνος Ε.
|
el |
dc.contributor.author |
Vasilakis, Konstantinos E.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-12-02T09:44:22Z |
|
dc.date.available |
2011-12-02T09:44:22Z |
|
dc.date.copyright |
2011-10-25 |
|
dc.date.issued |
2011-12-02 |
|
dc.date.submitted |
2011-10-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5498 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10223 |
|
dc.description |
181 σ. |
en_US |
dc.description.abstract |
Η εργασία αυτή έχει σαν σκοπό την εφαρμοφή της μεθόδου των συναρτήσεων πλοήγησης για την μελέτη ενός δείγματος πτήσεων τα οποία πετούν στον χώρο της Κεντρικής Ευρώπης σε μία χρονική διάρκεια δύο ημερών. Η πρώτη ημέρα αποτελεί ένα τυπικό σημερινό σενάριο πτήσεων και η δεύτερη τροποποίηση αυτού του σεναρίου έτσι ώστε να προσεγγίζει ένα πιθανό μελλοντικό σενάριο αυξημένης κίνησης. Ο βασικόςσκοπός είναι η εφαρμογή της παραπάνω μεθόδου έτσι ώστε να μελετήσουμε πως θα συμπεριφερθούν τα αεροσκάφη πετώντας τελείως αυτόνομα χωρίς ανθρώπινη βοήθεια και δημιουργία ενός κώδικα σε Matlab που μπορεί να χειριστεί αυτό αλλά και άλλα παρόμοια σενάρια μεγάλου αριθμού αεροσκαφών με μικρές αλλαγές. Επίσης στο δεύτερο μέρος αυτής της εργασίας παρουσιάζουμε μία εφαρμογή σε Java η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την λύση, με την βοήθεια της μεθόδου των συναρτήσεων πλοήγησης ,απλών δισδιάστατων σεναρίων η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς λόγους ή για μία εισαγωγική επίδειξη της λειτουργίας της μεθόδου. |
en_US |
dc.description.abstract |
The purpose of this work is the implementation oft he navigation functions methodology in order to conduct a case study of the air traffic on Central Europe fοr a period of two days. The first day consists of a typical present day's scenario based on real data aνd the second one is a modification of the first day's sampe in order to estimate a future scenario of increased traffic. We apply the above method in order to study the way aircrafτ behave if left completely autonomous without human interference and to do so we generate a code in Matlab which can solve this and similar problems. Also in the second part if this work we present a Java applet which can be used to solve,implementing a basic construction of the navigation functions methodology,simple 2D navigatιon problems and can be used for educational purposes or an introductory presentation of this method. |
en_US |
dc.description.statementofresponsibility |
Κωνσταντίνος Ε. Βασιλάκης |
en_US |
dc.language.iso |
el |
en_US |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en_US |
dc.subject |
Πλοήγηση |
el |
dc.subject |
Εναέρια κυκλοφορία |
el |
dc.subject |
Ευρώπη |
el |
dc.subject |
Αεροσκάφος |
el |
dc.subject |
Air traffic |
en_US |
dc.subject |
Navigation |
en_US |
dc.subject |
Europe |
en_US |
dc.subject |
Aircraft |
en_US |
dc.title |
Οι συναρτήσεις πλοήγησης στην εναέρια κυκλοφορία: Εφαρμογή στον εναέριο χώρο της Κεντρικής Ευρώπης |
el |
dc.title.alternative |
Navigation Functions in Air traffic management: A case study on Central Europe |
en_US |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-10-20 |
|
dc.date.modified |
2011-10-25 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπαδόπουλος, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπαδόπουλος, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-12-02 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-12-02 |
|