HEAL DSpace

Οι συναρτήσεις πλοήγησης στην εναέρια κυκλοφορία: Εφαρμογή στον εναέριο χώρο της Κεντρικής Ευρώπης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Βασιλάκης, Κωνσταντίνος Ε. el
dc.contributor.author Vasilakis, Konstantinos E. en
dc.date.accessioned 2011-12-02T09:44:22Z
dc.date.available 2011-12-02T09:44:22Z
dc.date.copyright 2011-10-25
dc.date.issued 2011-12-02
dc.date.submitted 2011-10-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5498
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10223
dc.description 181 σ. en_US
dc.description.abstract Η εργασία αυτή έχει σαν σκοπό την εφαρμοφή της μεθόδου των συναρτήσεων πλοήγησης για την μελέτη ενός δείγματος πτήσεων τα οποία πετούν στον χώρο της Κεντρικής Ευρώπης σε μία χρονική διάρκεια δύο ημερών. Η πρώτη ημέρα αποτελεί ένα τυπικό σημερινό σενάριο πτήσεων και η δεύτερη τροποποίηση αυτού του σεναρίου έτσι ώστε να προσεγγίζει ένα πιθανό μελλοντικό σενάριο αυξημένης κίνησης. Ο βασικόςσκοπός είναι η εφαρμογή της παραπάνω μεθόδου έτσι ώστε να μελετήσουμε πως θα συμπεριφερθούν τα αεροσκάφη πετώντας τελείως αυτόνομα χωρίς ανθρώπινη βοήθεια και δημιουργία ενός κώδικα σε Matlab που μπορεί να χειριστεί αυτό αλλά και άλλα παρόμοια σενάρια μεγάλου αριθμού αεροσκαφών με μικρές αλλαγές. Επίσης στο δεύτερο μέρος αυτής της εργασίας παρουσιάζουμε μία εφαρμογή σε Java η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την λύση, με την βοήθεια της μεθόδου των συναρτήσεων πλοήγησης ,απλών δισδιάστατων σεναρίων η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς λόγους ή για μία εισαγωγική επίδειξη της λειτουργίας της μεθόδου. en_US
dc.description.abstract The purpose of this work is the implementation oft he navigation functions methodology in order to conduct a case study of the air traffic on Central Europe fοr a period of two days. The first day consists of a typical present day's scenario based on real data aνd the second one is a modification of the first day's sampe in order to estimate a future scenario of increased traffic. We apply the above method in order to study the way aircrafτ behave if left completely autonomous without human interference and to do so we generate a code in Matlab which can solve this and similar problems. Also in the second part if this work we present a Java applet which can be used to solve,implementing a basic construction of the navigation functions methodology,simple 2D navigatιon problems and can be used for educational purposes or an introductory presentation of this method. en_US
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Ε. Βασιλάκης en_US
dc.language.iso el en_US
dc.rights ETDFree-policy.xml en_US
dc.subject Πλοήγηση el
dc.subject Εναέρια κυκλοφορία el
dc.subject Ευρώπη el
dc.subject Αεροσκάφος el
dc.subject Air traffic en_US
dc.subject Navigation en_US
dc.subject Europe en_US
dc.subject Aircraft en_US
dc.title Οι συναρτήσεις πλοήγησης στην εναέρια κυκλοφορία: Εφαρμογή στον εναέριο χώρο της Κεντρικής Ευρώπης el
dc.title.alternative Navigation Functions in Air traffic management: A case study on Central Europe en_US
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-10-20
dc.date.modified 2011-10-25
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαδόπουλος, Ευάγγελος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αντωνιάδης, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Παπαδόπουλος, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Αντωνιάδης, Ιωάννης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-12-02
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-12-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής