dc.contributor.author |
Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Papakonstantinou, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-04-05T09:13:57Z |
|
dc.date.available |
2022-04-05T09:13:57Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22722 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συστήματα μετάδοσης κίνησης οχημάτων |
el |
dc.subject |
Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη |
el |
dc.subject |
Κιβώτιο πολλαπλού συμπλέκτη |
el |
dc.subject |
Μοντελοποίηση |
el |
dc.subject |
Δυναμική προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Vehicle transmissions |
en |
dc.subject |
Dual clutch transmission |
en |
dc.subject |
Multi-clutch transmission |
en |
dc.subject |
Modeling |
en |
dc.subject |
Dynamic simulation |
en |
dc.title |
Δυναμική προσομοίωση μεταδόσεων κίνησης πολλαπλού συμπλέκτη για οχήματα |
el |
dc.title |
Dynamic simulation of multi-clutch vehicle transmissions |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μοντελοποίηση και Δυναμική Προσομοίωση |
el |
heal.classification |
Modeling and Dyanmic Simulation |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-11-02 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τη μοντελοποίηση και δυναμική προσομοίωση μεταδόσεων κίνησης πολλαπλού συμπλέκτη για οχήματα. Οι μεταδόσεις κίνησης που εξετάζονται είναι δύο: κιβώτια με δύο συμπλέκτες (DCT) και κιβώτια πολλαπλού συμπλέκτη (MCT). Το δεύτερο κιβώτιο αποσκοπεί σε επαύξηση της αρχής λειτουργίας του DCT και ενσωματώνει ένα ξεχωριστό συμπλέκτη, για κάθε σχέση μετάδοσης. Αρχικά, κατά το στάδιο της μοντελοποίησης, καταστρώνονται οι εξισώσεις που διέπουν τα επιμέρους στοιχεία της μετάδοσης και εξάγονται συμπεράσματα για τη λειτουργία τους και τα χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια, συντίθενται τα συνολικά μοντέλα της μετάδοσης που περιλαμβάνουν τα επιμέρους στοιχεία καθώς και τη σύνδεση αυτών και πραγματοποιείται η προσομοίωση με σκοπό την εξαγωγή αποτελεσμάτων για τη διαδικασία αλλαγής σχέσης μετάδοσης. Έτσι εξάγονται αποτελέσματα που αφορούν την απόκριση της μετάδοσης σε διάφορες συνθήκες αλλαγής σχέσης και συγκρίνονται οι δύο διαφορετικές περιπτώσεις κιβωτίων. Για την προσομοίωση χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό Matlab-Simulink. |
el |
heal.abstract |
This thesis concerns the modeling and dynamic simulation of multi-clutch vehicle transmissions. The considered transmission layouts are two: dual clutch transmissions (DCT) and multi-clutch transmissions (MCT). The second configuration is expected to augment the operation principle of DCT by embodying a separate clutch for each for each gear ratio. The first part of the thesis deals with the modeling of the machine elements that form the transmission, thus the governing equations are derived and conclusions are drawn about their operation and their characteristics. Afterwards, the complete model of the transmission is established, comprising the individual elements as well as their connection, and the simulation is performed in order to extract results during the process of gear shifting. This yields the characteristics of the transmission response for different gear shifting conditions and also the two transmission layouts are compared. Matlab-Simulink software was used for the simulation. |
en |
heal.advisorName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.advisorName |
Spitas, Vasilios |
en |
heal.committeeMemberName |
Spitas, Vasilios |
en |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Provatidis, Christophoros |
en |
heal.committeeMemberName |
Antoniadis, Ioannis |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
120 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|