HEAL DSpace

Δυναμική προσομοίωση μεταδόσεων κίνησης πολλαπλού συμπλέκτη για οχήματα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Papakonstantinou, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2022-04-05T09:13:57Z
dc.date.available 2022-04-05T09:13:57Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55024
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22722
dc.rights Default License
dc.subject Συστήματα μετάδοσης κίνησης οχημάτων el
dc.subject Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη el
dc.subject Κιβώτιο πολλαπλού συμπλέκτη el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Δυναμική προσομοίωση el
dc.subject Vehicle transmissions en
dc.subject Dual clutch transmission en
dc.subject Multi-clutch transmission en
dc.subject Modeling en
dc.subject Dynamic simulation en
dc.title Δυναμική προσομοίωση μεταδόσεων κίνησης πολλαπλού συμπλέκτη για οχήματα el
dc.title Dynamic simulation of multi-clutch vehicle transmissions en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μοντελοποίηση και Δυναμική Προσομοίωση el
heal.classification Modeling and Dyanmic Simulation en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-02
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τη μοντελοποίηση και δυναμική προσομοίωση μεταδόσεων κίνησης πολλαπλού συμπλέκτη για οχήματα. Οι μεταδόσεις κίνησης που εξετάζονται είναι δύο: κιβώτια με δύο συμπλέκτες (DCT) και κιβώτια πολλαπλού συμπλέκτη (MCT). Το δεύτερο κιβώτιο αποσκοπεί σε επαύξηση της αρχής λειτουργίας του DCT και ενσωματώνει ένα ξεχωριστό συμπλέκτη, για κάθε σχέση μετάδοσης. Αρχικά, κατά το στάδιο της μοντελοποίησης, καταστρώνονται οι εξισώσεις που διέπουν τα επιμέρους στοιχεία της μετάδοσης και εξάγονται συμπεράσματα για τη λειτουργία τους και τα χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια, συντίθενται τα συνολικά μοντέλα της μετάδοσης που περιλαμβάνουν τα επιμέρους στοιχεία καθώς και τη σύνδεση αυτών και πραγματοποιείται η προσομοίωση με σκοπό την εξαγωγή αποτελεσμάτων για τη διαδικασία αλλαγής σχέσης μετάδοσης. Έτσι εξάγονται αποτελέσματα που αφορούν την απόκριση της μετάδοσης σε διάφορες συνθήκες αλλαγής σχέσης και συγκρίνονται οι δύο διαφορετικές περιπτώσεις κιβωτίων. Για την προσομοίωση χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό Matlab-Simulink. el
heal.abstract This thesis concerns the modeling and dynamic simulation of multi-clutch vehicle transmissions. The considered transmission layouts are two: dual clutch transmissions (DCT) and multi-clutch transmissions (MCT). The second configuration is expected to augment the operation principle of DCT by embodying a separate clutch for each for each gear ratio. The first part of the thesis deals with the modeling of the machine elements that form the transmission, thus the governing equations are derived and conclusions are drawn about their operation and their characteristics. Afterwards, the complete model of the transmission is established, comprising the individual elements as well as their connection, and the simulation is performed in order to extract results during the process of gear shifting. This yields the characteristics of the transmission response for different gear shifting conditions and also the two transmission layouts are compared. Matlab-Simulink software was used for the simulation. en
heal.advisorName Σπιτάς, Βασίλειος el
heal.advisorName Spitas, Vasilios en
heal.committeeMemberName Spitas, Vasilios en
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Provatidis, Christophoros en
heal.committeeMemberName Antoniadis, Ioannis en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 120 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής