HEAL DSpace

Διερεύνηση επιρροής ύπαρξης αποκλειστικής λωρίδας λεωφορείων και άλλων παραγόντων στον χρόνο διαδρομής λεωφορειακών γραμμών.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπακωνσταντίνου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Papakonstantinou, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2022-04-08T10:27:58Z
dc.date.available 2022-04-08T10:27:58Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55039
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22737
dc.rights Default License
dc.subject Λεωφορεία el
dc.subject Λεωφορειακή γραμμή el
dc.subject Λεωφορειολωρίδα el
dc.subject Αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων el
dc.subject Δεδομένα τηλεματικής el
dc.subject AVL Data el
dc.subject Bus lanes el
dc.subject Bus bunching el
dc.subject Running time el
dc.subject Buses el
dc.title Διερεύνηση επιρροής ύπαρξης αποκλειστικής λωρίδας λεωφορείων και άλλων παραγόντων στον χρόνο διαδρομής λεωφορειακών γραμμών. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μεταφορών και Συγκοιν. Υποδομής el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-04
heal.abstract Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) από το 2017 αναβάθμισε και εκσυγχρόνισε σημαντικά τις υπηρεσίες του με την ενσωμάτωση μεθόδων τηλεματικής. Πέραν του επιβατικού κοινού, δόθηκε η δυνατότητα σε ερευνητές, να χρησιμοποιούν τα δεδομένα που συλλέγονται από τις μεθόδους τηλεματικής και να διεξάγουν μελέτες με υψηλή ακρίβεια και πλήθος πληροφοριών, όπως ο χρόνος, η τοποθεσία, το όχημα. Τέτοια στοιχεία, χρησιμοποιήθηκαν και στην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία. Η Αθήνα, αποτελεί την 2 η πιο πυκνοκατοικημένη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, δημιουργώντας σαφώς την ανάγκη για αποδοτικά μέσα μαζικής μεταφοράς. Το πλέον διαδεδομένο και αποτελεσματικό μέτρο, για την βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης, και πιο συγκεκριμένα του χρόνου διαδρομής στα λεωφορεία, είναι η δημιουργία αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων. Είναι αυτονόητο, ότι εξαιρώντας τα λεωφορεία από τον υπόλοιπο κυκλοφοριακό φόρτο και αποδίδοντας μια λωρίδα από το πλάτος της οδού για αποκλειστική χρήση, ότι βελτιώνεται ο χρόνος διαδρομής. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζεται αν και κατά πόσο αποτελεσματική είναι η ύπαρξη αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων. Μελετώνται έξι λεωφορειακές γραμμές, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, που διέρχονται από τις μεγαλύτερες και πλέον κεντρικές οδούς της μητρόπολης των Αθηνών. Η επιρροή των αποκλειστικών λωρίδων κυκλοφορίας και η επιρροή άλλων παραγόντων στις εν λόγω γραμμές, εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα, οδηγούν στην μείωση του χρόνου διαδρομής και ως εκ τούτου βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης προς το επιβατικό κοινό στις αστικές συγκοινωνίες. el
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 113
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής