dc.contributor.author |
Παπακωνσταντίνου, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Papakonstantinou, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-04-08T10:27:58Z |
|
dc.date.available |
2022-04-08T10:27:58Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55039 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22737 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Λεωφορεία |
el |
dc.subject |
Λεωφορειακή γραμμή |
el |
dc.subject |
Λεωφορειολωρίδα |
el |
dc.subject |
Αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων |
el |
dc.subject |
Δεδομένα τηλεματικής |
el |
dc.subject |
AVL Data |
el |
dc.subject |
Bus lanes |
el |
dc.subject |
Bus bunching |
el |
dc.subject |
Running time |
el |
dc.subject |
Buses |
el |
dc.title |
Διερεύνηση επιρροής ύπαρξης αποκλειστικής λωρίδας λεωφορείων και άλλων παραγόντων στον χρόνο διαδρομής λεωφορειακών γραμμών. |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μεταφορών και Συγκοιν. Υποδομής |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-11-04 |
|
heal.abstract |
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α.) από το 2017
αναβάθμισε και εκσυγχρόνισε σημαντικά τις υπηρεσίες του με την ενσωμάτωση
μεθόδων τηλεματικής. Πέραν του επιβατικού κοινού, δόθηκε η δυνατότητα σε
ερευνητές, να χρησιμοποιούν τα δεδομένα που συλλέγονται από τις μεθόδους
τηλεματικής και να διεξάγουν μελέτες με υψηλή ακρίβεια και πλήθος πληροφοριών,
όπως ο χρόνος, η τοποθεσία, το όχημα. Τέτοια στοιχεία, χρησιμοποιήθηκαν και στην
συγκεκριμένη διπλωματική εργασία.
Η Αθήνα, αποτελεί την 2
η
πιο πυκνοκατοικημένη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα,
δημιουργώντας σαφώς την ανάγκη για αποδοτικά μέσα μαζικής μεταφοράς. Το πλέον
διαδεδομένο και αποτελεσματικό μέτρο, για την βελτίωση του επιπέδου
εξυπηρέτησης, και πιο συγκεκριμένα του χρόνου διαδρομής στα λεωφορεία, είναι η
δημιουργία αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων. Είναι αυτονόητο, ότι εξαιρώντας τα
λεωφορεία από τον υπόλοιπο κυκλοφοριακό φόρτο και αποδίδοντας μια λωρίδα από
το πλάτος της οδού για αποκλειστική χρήση, ότι βελτιώνεται ο χρόνος διαδρομής.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζεται αν και κατά πόσο
αποτελεσματική είναι η ύπαρξη αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων. Μελετώνται
έξι λεωφορειακές γραμμές, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, που διέρχονται από τις
μεγαλύτερες και πλέον κεντρικές οδούς της μητρόπολης των Αθηνών. Η επιρροή των
αποκλειστικών λωρίδων κυκλοφορίας και η επιρροή άλλων παραγόντων στις εν λόγω
γραμμές, εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα, οδηγούν στην μείωση του χρόνου
διαδρομής και ως εκ τούτου βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης προς
το επιβατικό κοινό στις αστικές συγκοινωνίες. |
el |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
|
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
|
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
|
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
|
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
113 |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|