dc.contributor.author | Ζευγαράς, Αθανάσιος | el |
dc.contributor.author | Zevgaras, Athanasios | en |
dc.date.accessioned | 2022-04-11T08:47:29Z | |
dc.date.available | 2022-04-11T08:47:29Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55056 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22754 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ποδήλατο | el |
dc.subject | Ποδηλατόδρομοι | el |
dc.subject | Δεδηλωμένη Προτίμηση | el |
dc.subject | Λογιστική Παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Κατανομή Poisson | el |
dc.subject | Cycling | en |
dc.subject | Bikeways | en |
dc.subject | Stated Preference | en |
dc.subject | Logistic Regression | en |
dc.subject | Generalized linear Poisson regression | en |
dc.title | Προτιμήσεις των Αθηναίων Οδηγών Αυτοκινήτων απέναντι στην Ποδηλασία | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Car drivers’ preferences towards the development of cycling infrastructure in the city of Athens, Greece | en |
heal.classification | Βιώσιμες Μεταφορές | el |
heal.classification | Κυκλοφοριακή Τεχνική | el |
heal.classification | Συγκοινωνιακή Μηχανική | el |
heal.classification | Transportation Engineering | en |
heal.classification | Statistical Analysis | en |
heal.classification | Sustainable Mobility | en |
heal.classification | Civil Engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-31 | |
heal.abstract | Ένα βασικό ζήτημα ασφάλειας και άνεσης των ποδηλατών στις σύγχρονες πόλεις είναι η συνύπαρξή τους με τα γρηγορότερα και με μεγαλύτερη μάζα επιβατικά οχήματα. Για τον λόγο αυτό, αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση των προτιμήσεων και της γενικής αντιμετώπισης των Αθηναίων οδηγών ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων απέναντι στη ποδηλασία εντός του Λεκανοπεδίου της Αττικής. Αναπτύχθηκε ειδικό ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 267 Αθηναίους οδηγούς ΙΧ επιβατικών αυτοκινήτων, με βάση τη μέθοδο της δεδηλωμένης προτίμησης για διάφορα υποθετικά σενάρια κόστους, χρόνου και άνεσης διαδρομής που αφορούσαν στην κατασκευή και συντήρηση ενός δικτύου ποδηλατοδρόμων πολλών χιλιομέτρων. Οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να επιλέξουν μεταξύ τριών εναλλακτικών προτάσεων : α) Μεγάλη ενίσχυση, β) Μικρή ενίσχυση και γ) Καμία ενίσχυση της ποδηλατικής κυκλοφορίας στη πόλη. Στη συνέχεια αναπτύχθηκαν μοντέλα λογιστικής ανάλυσης παλινδρόμησης (πολυωνυμικό και διωνυμικό), αλλά και ένα μοντέλο κατανομής Poisson. Από τα μοντέλα συνδυαστικά, προέκυψε ότι η πιθανότητα επιλογής χρηματοδότησης ενός αναβαθμισμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων εξαρτάται σαφώς σε μεγάλο βαθμό από το κόστος, το χρόνο και την άνεση διαδρομής με ΙΧ, τις συνήθειες μετακίνησης και άλλα δημογραφικά στοιχεία των οδηγών. Ειδικότερα, παρατηρήθηκε ότι όσο εξοικονομείται χρόνος στις μετακινήσεις με ΙΧ, η πιθανότητα επιλογής μικρής ενίσχυσης του δικτύου ποδηλατοδρόμων εμφανίζεται μεγαλύτερη. Αντίθετα, όσο η άνεση μετακίνησης με ΙΧ αυξάνεται, τότε η προτίμηση μετατοπίζεται στη μεγάλη ενίσχυση του δικτύου ποδηλατοδρόμων, παρά την απαραίτητη υψηλή εισφορά. Τέλος προέκυψε ότι, όσο μεγαλύτερα είναι η εμπειρία και τα καθημερινά χιλιόμετρα των οδηγών τόσο πιθανότερο είναι να επιλέξουν τη μηδενική ενίσχυση του δικτύου ποδηλατοδρόμων. | el |
heal.abstract | Α key issue for the safety and comfort of cyclists in modern cities is their coexistence with the faster and more volumous passenger vehicles. For this reason, the objective of this dissertation is to investigate the preferences and general mindset of the Athenian car drivers towards cycling within the Attica basin. A specialized questionnaire was developed, which was answered by 267 Athenian car drivers in total, based on the declared method of stated preference (SP) for various hypothetical cost, time and comfort scenarios concerning the construction and maintenance of a multi-kilometer bicycle network. Respondents were asked to choose between three alternative proposals: a) Large aid, b) Small aid and c) No aid of cycling use in the city. Logistic regression analysis models (polynomial and binomial) and linear Poisson regression models were then developed, which collectively indicate that the probability of choosing to finance an upgraded bicycle network clearly depends to a large extent on the cost, time and comfort of travelling by car, travel habits, and other driver demographics. In particular, it was observed that the more time is saved in car travel, the greater the likelihood of choosing a small amplification (aid) of the bicycle network. On the contrary, as the comfort of traveling by car increases, so does the likelihood of choosing a large amplification (aid) of the bicycle network, despite the costly contribution needed for it. Lastly, it turned out that the greater the experience and the daily kilometers of the drivers, the more likely they are to choose the non-amplification (aid) of the bicycle network. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | |
heal.committeeMemberName | Μαυρομάτης, Στέργιος | |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 171 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: