dc.contributor.author | Σακελλάρης, Αντώνιος | el |
dc.contributor.author | Sakellaris, Antonios | en |
dc.date.accessioned | 2022-04-19T09:53:54Z | |
dc.date.available | 2022-04-19T09:53:54Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55112 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22810 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μήκος ορατότητας για στάση | el |
dc.subject | Αλγόριθμος | el |
dc.subject | Θερμικά διαγράμματα | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Γραμμική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Stopping sight distance | en |
dc.subject | Algorithm | en |
dc.subject | Thermal diagrams | en |
dc.subject | Modeling | en |
dc.subject | Linear regression | en |
dc.title | Διερεύνηση του μήκους ορατότητας για στάση σε καμπύλα τμήματα με κυρτές κατακόρυφες καμπύλες κατά ΟΜΟΕ-Χ | el |
dc.title | Investigation of the stopping sight distance in horizontal curves over crest vertical curves according to OMOE-X | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωμετρικός Σχεδιασμός Οδών | el |
heal.classification | Geometric Design of Roads | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-11-08 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του μήκους ορατότητας για στάση σε καμπύλα τμήματα με κυρτές κατακόρυφες καμπύλες σύμφωνα με τις οδηγίες ΟΜΟΕ-Χ. Αρχικά, βρέθηκαν οι οριακές τιμές των στοιχείων μελέτης χάραξης για την οριζοντιογραφία, την μηκοτομή και για τις διατομές σύμφωνα με τις οδηγίες ΟΜΟΕ-Χ και επιλέχθηκαν ακόμα περεταίρω συνδυασμοί των στοιχείων αυτών για την δημιουργία ενός ικανοποιητικού δείγματος. Στην συνέχεια, έγινε εισαγωγή του κάθε διαφορετικού συνδυασμού των στοιχείων γεωμετρικού σχεδιασμού σε έναν ειδικό αλγόριθμο στο υπολογιστικό φύλλο excel μέσω του οποίου υπολογίστηκε το μήκος που δεν έχει ορατότητα ο οδηγός όταν βρίσκεται στην καμπύλη, καθώς και το απαιτούμενο μήκος ορατότητας για στάση και βρέθηκε ο λόγος τους, ο οποίος εκφράστηκε σε ποσοστό. Τα ποσοστά όλων των πιθανών συνδυασμών συλλέχθηκαν και κατηγοριοποιήθηκαν σε θερμικά διαγράμματα. Τέλος, έγινε η μοντελοποίηση του ποσοστού απόκρυψης της καμπύλης ως προς το απαιτούμενο μήκος ορατότητας για στάση με τη χρήση της πλατφόρμας Rstudio, όπου μέσω της μεθόδου της γραμμικής παλινδρόμησης προέκυψε το τελικό μοντέλο, το οποίο υποδεικνύει ισχυρή συσχέτιση του ποσοστού αυτού με τα στοιχεία μελέτης χάραξης μιας οδού. | el |
heal.abstract | The aim of this Diploma Thesis is the investigation of the stopping sight distance in horizontal curves over crest vertical curves according to OMOE-X instructions. Initially, the limit values of the tracing elements of geometric design were found for the layout plan, the longitudinal section, as well as the cross sections, according to the ΟΜΟΕ-Χ instructions. Even further combinations of the afore-mentioned elements were chosen to create a sufficient sample. Consequently, every different combination of tracing elements that was chosen in the previous step was input to a specific algorithm in the excel file. Using this algorithm for every single combination, the length (in the given curve) for which the driver has no visibility was calculated, along with the necessary visibility length for stopping. Then, their ratio was expressed as a percentage. The percentages of all possible combinations were gathered and categorized in thermal diagrams. Last was the modeling of the percentage hidden length in curve of demand stopping sight distance, by the use of the R-studio platform, where the final model was created through the method of linear regression. This model indicates a strong correlation between this percentage and the tracing elements of a road. | en |
heal.advisorName | Μαυρομάτης, Στέργιος | el |
heal.advisorName | Mavromatis, Stergios | en |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Yannis, George | en |
heal.committeeMemberName | Loizos, Andreas | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 83 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: