dc.contributor.author | Ζερμασλή, Δήμητρα-Παρασκευή | el |
dc.contributor.author | Zermasli, Dimitra-Paraskevi | en |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T07:05:08Z | |
dc.date.available | 2022-05-18T07:05:08Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55154 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22852 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχεδιασμός τροφοδοτικών γραμμών λεωφορείων | el |
dc.subject | Σχεδιασμός αστικών συγκοινωνιών | el |
dc.subject | Αρθρωτά αυτόνομα λεωφορεία | el |
dc.subject | Γενετικός αλγόριθμος | el |
dc.subject | Βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Feeder-bus network design problem | en |
dc.subject | Transit route network design problem | en |
dc.subject | Modular buses | en |
dc.subject | Genetic algorithm | en |
dc.subject | Optimization | en |
dc.title | Βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών γραμμών με στόλο αυτόνομων αρθρωτών λεωφορείων | el |
dc.title | Optimal design of feeder bus network with modular buses | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή τεχνική | el |
heal.classification | Transportation | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-10-21 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο βέλτιστος σχεδιασμός δικτύου τροφοδοτικών γραμμών, με στόλο αυτόνομων αρθρωτών λεωφορείων (“modular buses”), με στόχο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση της ζήτησης από πολλαπλές προελεύσεις σε πολλαπλούς προορισμούς. Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο και σύνθετο πρόβλημα, το οποίο υπάγεται στην ευρύτερη κατηγορία προβλημάτων σχεδιασμού αστικών συγκοινωνιών. Το πρότυπο που δημιουργείται, ακολουθεί τη μορφή ενός προβλήματος δρομολόγησης οχημάτων “Πολλά προς πολλά”, ενώ το μοντέλο διαμορφώνεται βάσει της μεθοδολογίας που εφαρμόζεται στα συστήματα κατηγορίας “Ανταποκρινόμενα στη ζήτηση μεταφορά”. Ο στόλος οχημάτων, αποτελείται από ομοιογενή αρθρωτά αυτόνομα οχήματα συγκεκριμένης χωρητικότητας. Με τη σύνδεση των οχημάτων αυτών, πραγματοποιείται η μετάβαση μετακινουμένων σε άλλο όχημα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (“En-route transfer”). Για την επίλυση του μοντέλου, εφαρμόζεται ένας γενετικός αλγόριθμος μέσω του οποίου παράγονται οι διαδρομές που ικανοποιούν τη ζήτηση, ενώ μέσω κατάλληλων περιορισμών, εντοπίζονται οι διαδρομές που πρόκειται να συνδεθούν για να εξυπηρετήσουν τους μετακινούμενους με τη νέα αυτή τεχνολογία. Ο αλγόριθμος που εφαρμόζεται αποδείχθηκε ότι παράγει αξιόπιστα αποτελέσματα σε μικρό υπολογιστικό χρόνο. | el |
heal.abstract | The subject of this present diploma thesis is the optimization of “Feeder bus network design problem” by modular buses, with the aim to effectively satisfy the transportation demands from various departure points to a number of different destinations. This constitutes a very specific and complex issue, which falls under the broad category of issues relating to “Transit Route Network Design Problems”. The model created follows the form of routing of vehicles called “Many to many” and it is structured on the basis of the methodology applied to the category systems called “Demand Responsive Transit”. The fleet of vehicles is comprised of modular vehicles of specific capacity. The en-route transfer takes place when the vehicles are connected with each other. In order for the said model to be resolved, a genetic algorithm is applied through which the routes which satisfy the demands are created and, subsequently, through the application of appropriate constraints, the routes which are to be connected for the benefit of the passengers are identified through the application of these new technologies. The algorithm’s application showed that reliable results can be produced in relatively-a short computational time. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 167 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: