dc.contributor.author |
Γιώργος, Όψιμος
|
el |
dc.contributor.author |
Giorgos, Opsimos
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-05-20T08:33:48Z |
|
dc.date.available |
2022-05-20T08:33:48Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55177 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22875 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ανισόπεδος κόμβος |
el |
dc.subject |
Ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Μοντέλα πρόβλεψης |
el |
dc.subject |
Λογαριθμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
ΕΜΗΚ |
el |
dc.subject |
Great separated diamond |
en |
dc.subject |
Accidents |
en |
dc.subject |
Predicton models |
en |
dc.subject |
Linear regression |
en |
dc.subject |
AADT |
en |
dc.title |
Αξιολόγηση παραμέτρων ασφάλειας σε ανισόπεδους κόμβους μορφής «διαμάντι» |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-11-08 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασία είναι η Αξιολόγηση παραμέτρων ασφάλειας σε ανισόπεδους κόμβους μορφής «διαμάντι». Τα στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για ανάλυση, συλλέχθηκαν από το Κέντρο Διαχείρισης Αττικής Οδού καθώς και το και Αστυνομικό Τμήμα Αττικής Οδού από δύο βάσεις δεδομένων οι οποίες αφορούσαν σε χρονικό διάστημα δέκα χρόνων. Στην πρώτη συμπεριλαμβάνονται τα ατυχήματα που καταγράφηκαν σε κάθε ανισόπεδο κόμβο μορφής «διαμάντι» που μελετήθηκε και στη δεύτερη η ετήσια μέση ημερήσια κυκλοφορία (ΕΜΗΚ) στους τέσσερις κλάδους κάθε ανισόπεδου κόμβου. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των στατιστικών μεθόδων της γραμμικής παλινδρόμησης. Μέσω των μοντέλων παλινδρόμησης, εξετάστηκε ο βαθμός επίδρασης της ΕΜΗΚ στους τέσσερις κλάδους κάθε ανισόπεδου κόμβου, της ΕΜΗΚ στις δευτερεύουσες οδούς κάθε ανισόπεδου κόμβου λόγω διαμπερούς κυκλοφορίας και των αποστάσεων μεταξύ ισόπεδων κόμβων επί της δευτερεύουσας οδού στην πρόβλεψη ατυχημάτων. Αναπτύχθηκαν συνολικά οκτώ γραμμικά μοντέλα πρόβλεψης, από τα οποία επιλέχτηκε το μοντέλο με την καλύτερη ποιότητα. Πιο συγκεκριμένα επίλκεχτηκε το 7ο μοντέλο πρόβλεψης ατυχημάτων που συνδιάζει τις μεταβλητές της ΕΜΗΚ στην δευτερεύουσα οδό κάθε ανισόπεδου κόμβου και των αποστάσεων μεταξύ ισόπεδων κόμβων επί της δευτερεύουσας οδού. |
el |
heal.advisorName |
Μαυρομάτης, Στέργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
87 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|