dc.contributor.author | Ευαγγελάτος, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Evangelatos, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2022-05-20T08:39:18Z | |
dc.date.available | 2022-05-20T08:39:18Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55178 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22876 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γέφυρα | el |
dc.subject | Σύμμικτη | el |
dc.subject | Αμφιέρειστη | el |
dc.subject | Ολόσωμες δοκοί | el |
dc.subject | Σχεδιασμός | el |
dc.subject | Bridge | en |
dc.subject | Composite | en |
dc.subject | Simply supported | en |
dc.subject | Girder | en |
dc.subject | Design | en |
dc.title | Σχεδιασμός σύμμικτης γέφυρας τριών ανοιγμάτων με πλάκα συνέχειας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεφυροποιία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-11-09 | |
heal.abstract | The scope of the present diploma thesis is the study and design of a multi-beam road bridge with composite deck. The total length of the bridge is 102.0 m and it consists of three individual spans of 33.0 m. The connection between the spans is formed by a 1,5 m wide concrete link slab. One of the three individual spans is studied for the design of the steel beams and two of them for the concrete deck. The deck is a 12.7 m wide reinforced concrete slab, which is connected with 6 steel beams, of welded I sections, with shear connectors creating a composite structure. Initially, a brief introduction is made on the types of bridges with more details about the composite and simply supported beam bridges. Then the geometric characteristics of the bridge are presented, the simulation used for the analysis is described, as well as the use of the Sofistik program in the study. The following chapters analyze the properties of the cross sections, the loads, the load combinations and the design values according to which the code checks were performed. Afterwards the cross sections and the members are checked for the Ultimate Limit State and the Serviceability Limit State considering the construction stage and the required criteria. In addition, the lateral buckling resistance during the construction phase, the fatigue resistance, and the sufficiency of the shear connection are checked. | en |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η μελέτη και ο σχεδιασμός μιας οδικής γέφυρας από πολλαπλές δοκούς και σύμμικτο κατάστρωμα. Η γέφυρα έχει συνολικό μήκος 102,0 m, ενώ αποτελείται από τρία ανεξάρτητα αμφιέρειστα ανοίγματα με μήκος 33,0 m το κάθε ένα. Η σύνδεση των ανοιγμάτων επιτυγχάνεται με την κατασκευή πλάκας συνέχειας από σκυρόδεμα με πλάτος 1,5 m. Για τη διαστασιολόγηση των μεταλλικών δοκών μελετάται το ένα από τα τρία ανοίγματα, ενώ για την πλάκα καταστρώματος εξετάζονται δύο διαδοχικά ανοίγματα. Το κατάστρωμα αποτελείται από πλάκα οπλισμένου σκυροδέματος πλάτους 12,7 m, η οποία συνδέεται με 6 χαλύβδινες ολόσωμες δοκούς συγκολλητής διατομής σχήματος διπλού Ταυ, μέσω διατμητικών ήλων κεφαλής διαμορφώνοντας με αυτό τον τρόπο τη σύμμικτη λειτουργία της γέφυρας. Αρχικά γίνεται μία σύντομη αναφορά στις κατηγορίες των γεφυρών με έμφαση στις σύμμικτες αμφιέρειστες. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γέφυρας που εξετάζεται, περιγράφονται τα προσομοιώματα που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση καθώς και η χρήση του προγράμματος Sofistik. Στα επόμενα κεφάλαια αναλύονται οι ιδιότητες των διατομών, οι φορτίσεις, οι συνδυασμοί των δράσεων και οι βάσεις σχεδιασμού σύμφωνα με τις οποίες έγιναν οι έλεγχοι επάρκειας. Ακολούθως παρουσιάζονται όλοι οι έλεγχοι οριακών καταστάσεων σχεδιασμού και λειτουργικότητας λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο ελέγχου και το απαιτούμενο κριτήριο. Συγκεκριμένα εξετάζεται η επάρκεια του ανοίγματος της γέφυρας στην Οριακή Κατάσταση Αστοχίας και Λειτουργικότητας. Επιπλέον ελέγχεται η αντοχή σε πλευρικό λυγισμό στη φάση κατασκευής, η αντοχή σε κόπωση, και η επάρκεια της διατμητικής σύνδεσης. | el |
heal.advisorName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Βαμβάτσικος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Γαντές, Χαράλαμπος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 85 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: