dc.contributor.author |
Πρεβενιού, Ιωάννα
|
el |
dc.contributor.author |
Preveniou, Ioanna
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-05-25T07:51:29Z |
|
dc.date.available |
2022-05-25T07:51:29Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55198 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22896 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Σύμμικτη |
el |
dc.subject |
Αμφιέρειστη |
el |
dc.subject |
Έλεγχοι ευστάθειας |
el |
dc.subject |
Οδική γέφυρα |
el |
dc.subject |
Design |
en |
dc.subject |
Composite deck |
en |
dc.subject |
Road bridge |
en |
dc.subject |
Individual span |
en |
dc.subject |
Stability checks |
en |
dc.title |
Μελέτη σύμμικτης οδικής γέφυρας με 4 κύριες δοκούς |
el |
dc.title |
Design of a 4-beam composite road bridge |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Γεφυροποιία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-11-10 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη και το σχεδιασμό σύμμικτης οδικής γέφυρας με 4 κύριες δοκούς. Η γέφυρα διαθέτει ένα αμφιέρειστο άνοιγμα συνολικού μήκους 33 m και σύμμικτο κατάστρωμα πλάτους 13 m. Το κατάστρωμα αποτελείται από την πλάκα σκυροδέματος, η οποία στηρίζεται σε 4 χαλύβδινες ολόσωμες δοκούς, συγκολλητής διατομής και σχήματος διπλού ταυ. Η διαστασιολόγηση του φορέα προέκυψε μέσω αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν με το πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων SOFiSTiK. Παραθέτονται οι έλεγχοι επάρκειας στην οριακή κατάσταση αστοχίας και λειτουργικότητας λαμβάνοντας υπόψη τα χρόνια φαινόμενα. Διαστασιολογείται η πλάκας σκυροδέματος, γίνεται έλεγχος στρεπτοκαμπτικού λυγισμού στη φάση κατασκευής, έλεγχος κόπωσης και επάρκειας διατμητικής σύνδεσης. Τέλος γίνονται έλεγχοι ευστάθειας στη φάση κατασκευής σε δύο διαφορετικά προσομοιώματα, που οι κύριες δοκοί προσομοιώνονται σαν δικτύωμα Χ και συνδέονται μεταξύ τους με δύο τρόπους και προκύπτουν ορισμένα συμπεράσματα. |
el |
heal.abstract |
The scope of the present diploma thesis is to study and design a 4-beam road bridge with composite deck. The bridge consists of an individual span with total length of 33 m and a composite deck 13 m wide. The deck is a reinforced concrete slab, which is connected with 4 steel beams, of welded I sections. The design and analysis of this composite bridge was performed using the finite elements software SOFiSTiK. The cross sections and the members are assessed according to the Ultimate Limit State and the Serviceability Limit State considering the construction stages. The following chapters analyze the design of the concrete slab and the lateral-torsional buckling resistance during the construction phase, the fatigue resistance, and the sufficiency of the shear connection. Finally, stability checks are carried out at the construction phase in two different models where the steel beams are simulated as truss X-joint and connected to each other with two ways and some conclusions are drawn. |
en |
heal.advisorName |
Θανόπουλος, Πάυλος |
el |
heal.advisorName |
Thanopoulos, Pavlos |
en |
heal.committeeMemberName |
Γαντές, Χαράλαμπος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βαμβάτσικος, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Gantes, Charalampos |
en |
heal.committeeMemberName |
Vamvatsikos, Dimitrios |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
116 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|