HEAL DSpace

Μελέτη σύμμικτης οδικής γέφυρας με 4 κύριες δοκούς

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πρεβενιού, Ιωάννα el
dc.contributor.author Preveniou, Ioanna en
dc.date.accessioned 2022-05-25T07:51:29Z
dc.date.available 2022-05-25T07:51:29Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55198
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22896
dc.rights Default License
dc.subject Σχεδιασμός el
dc.subject Σύμμικτη el
dc.subject Αμφιέρειστη el
dc.subject Έλεγχοι ευστάθειας el
dc.subject Οδική γέφυρα el
dc.subject Design en
dc.subject Composite deck en
dc.subject Road bridge en
dc.subject Individual span en
dc.subject Stability checks en
dc.title Μελέτη σύμμικτης οδικής γέφυρας με 4 κύριες δοκούς el
dc.title Design of a 4-beam composite road bridge en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Γεφυροποιία el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-11-10
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη και το σχεδιασμό σύμμικτης οδικής γέφυρας με 4 κύριες δοκούς. Η γέφυρα διαθέτει ένα αμφιέρειστο άνοιγμα συνολικού μήκους 33 m και σύμμικτο κατάστρωμα πλάτους 13 m. Το κατάστρωμα αποτελείται από την πλάκα σκυροδέματος, η οποία στηρίζεται σε 4 χαλύβδινες ολόσωμες δοκούς, συγκολλητής διατομής και σχήματος διπλού ταυ. Η διαστασιολόγηση του φορέα προέκυψε μέσω αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν με το πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων SOFiSTiK. Παραθέτονται οι έλεγχοι επάρκειας στην οριακή κατάσταση αστοχίας και λειτουργικότητας λαμβάνοντας υπόψη τα χρόνια φαινόμενα. Διαστασιολογείται η πλάκας σκυροδέματος, γίνεται έλεγχος στρεπτοκαμπτικού λυγισμού στη φάση κατασκευής, έλεγχος κόπωσης και επάρκειας διατμητικής σύνδεσης. Τέλος γίνονται έλεγχοι ευστάθειας στη φάση κατασκευής σε δύο διαφορετικά προσομοιώματα, που οι κύριες δοκοί προσομοιώνονται σαν δικτύωμα Χ και συνδέονται μεταξύ τους με δύο τρόπους και προκύπτουν ορισμένα συμπεράσματα. el
heal.abstract The scope of the present diploma thesis is to study and design a 4-beam road bridge with composite deck. The bridge consists of an individual span with total length of 33 m and a composite deck 13 m wide. The deck is a reinforced concrete slab, which is connected with 4 steel beams, of welded I sections. The design and analysis of this composite bridge was performed using the finite elements software SOFiSTiK. The cross sections and the members are assessed according to the Ultimate Limit State and the Serviceability Limit State considering the construction stages. The following chapters analyze the design of the concrete slab and the lateral-torsional buckling resistance during the construction phase, the fatigue resistance, and the sufficiency of the shear connection. Finally, stability checks are carried out at the construction phase in two different models where the steel beams are simulated as truss X-joint and connected to each other with two ways and some conclusions are drawn. en
heal.advisorName Θανόπουλος, Πάυλος el
heal.advisorName Thanopoulos, Pavlos en
heal.committeeMemberName Γαντές, Χαράλαμπος el
heal.committeeMemberName Βαμβάτσικος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Gantes, Charalampos en
heal.committeeMemberName Vamvatsikos, Dimitrios en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 116 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής