dc.contributor.author | Γεωργακόπουλος, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Georgakopoulos, Christos | en |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T11:59:09Z | |
dc.date.available | 2022-05-25T11:59:09Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55212 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22910 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Χρώματα | el |
dc.subject | Μοντερνισμός | el |
dc.subject | Πουρισμός | el |
dc.subject | Le Corbusier | en |
dc.subject | Colors | en |
dc.subject | European modernism | en |
dc.subject | Purism | en |
dc.title | Το χρώμα στον πρώιμο ευρωπαϊκό μοντερνισμό: η πουριστική περίοδος του Le Corbusier | el |
dc.title | Color in early european modernism: the puristic period of Le Corbusier | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Color in architecture | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2021-02 | |
heal.abstract | Το χρώμα υπάρχει παντού τριγύρω, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Για ποιούς λόγους, ωστόσο, ένας χώρος να έχει συγκεκριμένο χρώμα; Είναι πολλαπλά τα ερωτήματα σχετικά... Επί παραδείγματι, με τις ιδιότητες των χρωμάτων, τις χρήσεις τους, τον ρόλο που διαδραματίζουν στην αρχιτεκτονική (αισθητική αξία, επίδρασή στην ανθρώπινη ψυχολογία κλπ.). Ερωτήματα που δε μπορούν να απαντηθούν σε απόλυτο βαθμό, αλλά αναλύονται περαιτέρω στην παρούσα Διάλεξη. Το ενδιαφέρον μου, χρονολογικά, εστιάζεται στο κίνημα του Πουρισμού (1918-1925), θεωρώντας το, σημαντικό στάδιο στην εξέλιξη των θεωριών και των αντιλήψεων για το χρώμα στον 20ό αιώνα, στη Γαλλία και γενικότερα στην Κεντρική Ευρώπη. | el |
heal.abstract | Color is everywhere, in inner and outer spaces. For what reasons, however, should a space have a specific color? What about the properties of colors, their uses, the role they play in architecture (aesthetic value, impact on human psychology, etc.) | en |
heal.tableOfContents | Πίνακας Περιεχομένων σελ. 3 Προλογικό Σημείωμα 4 Μεθοδολογία 5 Εισαγωγή 6 Εισαγωγή στο Χρώμα 7-17 Ιστορική Αναδρομή 18-42 Η Θεωρία του Χρώματος στην Αρχαιότητα 19-20 Η Θεωρία του Χρώματος στη Νεότερη Εποχή 21-30 Η Θεωρία του Χρώματος στον 20 ό αιώνα 31-42 Πουρισμός_Γενικές Αρχές 43-59 Πουρισμός και Αρχιτεκτονική 53-55 Χρωματικές Γκάμες 56-59 Le Corbusier 60-67 Χρώμα_ Εξωτερικός και Εσωτερικός Χώρος 60-63 Στρατηγικά Στοιχεία της Αρχιτεκτονικής Πολυχρωμίας 64-67 Επιρροή και Αντίθεση με το De Stijl 68-72 Παραδειγματα 73-111 Maison Citrohan (1922) 74-77 Villa la Roche-Jeanneret (1924) 78-84 Pavillon de l' Esprit Nouveau (1925) 85-92 Maison Guiette (1926) 93-97 Cité à Pessac (1927) 98-106 Χρωματικό Εργαστήρι_Ozenfant’s London Appartment 107-111 Σύνοψη-Συμπεράσματα 112-120 Παράρτημα Σημειώσεων 121-132 Παράρτημα Εικόνων 133-142 Βιβλιογραφία 143-148 | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: