HEAL DSpace

Το χρώμα στον πρώιμο ευρωπαϊκό μοντερνισμό: η πουριστική περίοδος του Le Corbusier

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γεωργακόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.author Georgakopoulos, Christos en
dc.date.accessioned 2022-05-25T11:59:09Z
dc.date.available 2022-05-25T11:59:09Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55212
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22910
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Χρώματα el
dc.subject Μοντερνισμός el
dc.subject Πουρισμός el
dc.subject Le Corbusier en
dc.subject Colors en
dc.subject European modernism en
dc.subject Purism en
dc.title Το χρώμα στον πρώιμο ευρωπαϊκό μοντερνισμό: η πουριστική περίοδος του Le Corbusier el
dc.title Color in early european modernism: the puristic period of Le Corbusier en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Color in architecture en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-02
heal.abstract Το χρώμα υπάρχει παντού τριγύρω, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Για ποιούς λόγους, ωστόσο, ένας χώρος να έχει συγκεκριμένο χρώμα; Είναι πολλαπλά τα ερωτήματα σχετικά... Επί παραδείγματι, με τις ιδιότητες των χρωμάτων, τις χρήσεις τους, τον ρόλο που διαδραματίζουν στην αρχιτεκτονική (αισθητική αξία, επίδρασή στην ανθρώπινη ψυχολογία κλπ.). Ερωτήματα που δε μπορούν να απαντηθούν σε απόλυτο βαθμό, αλλά αναλύονται περαιτέρω στην παρούσα Διάλεξη. Το ενδιαφέρον μου, χρονολογικά, εστιάζεται στο κίνημα του Πουρισμού (1918-1925), θεωρώντας το, σημαντικό στάδιο στην εξέλιξη των θεωριών και των αντιλήψεων για το χρώμα στον 20ό αιώνα, στη Γαλλία και γενικότερα στην Κεντρική Ευρώπη. el
heal.abstract Color is everywhere, in inner and outer spaces. For what reasons, however, should a space have a specific color? What about the properties of colors, their uses, the role they play in architecture (aesthetic value, impact on human psychology, etc.) en
heal.tableOfContents Πίνακας Περιεχομένων σελ. 3 Προλογικό Σημείωμα 4 Μεθοδολογία 5 Εισαγωγή 6 Εισαγωγή στο Χρώμα 7-17 Ιστορική Αναδρομή 18-42 Η Θεωρία του Χρώματος στην Αρχαιότητα 19-20 Η Θεωρία του Χρώματος στη Νεότερη Εποχή 21-30 Η Θεωρία του Χρώματος στον 20 ό αιώνα 31-42 Πουρισμός_Γενικές Αρχές 43-59 Πουρισμός και Αρχιτεκτονική 53-55 Χρωματικές Γκάμες 56-59 Le Corbusier 60-67 Χρώμα_ Εξωτερικός και Εσωτερικός Χώρος 60-63 Στρατηγικά Στοιχεία της Αρχιτεκτονικής Πολυχρωμίας 64-67 Επιρροή και Αντίθεση με το De Stijl 68-72 Παραδειγματα 73-111 Maison Citrohan (1922) 74-77 Villa la Roche-Jeanneret (1924) 78-84 Pavillon de l' Esprit Nouveau (1925) 85-92 Maison Guiette (1926) 93-97 Cité à Pessac (1927) 98-106 Χρωματικό Εργαστήρι_Ozenfant’s London Appartment 107-111 Σύνοψη-Συμπεράσματα 112-120 Παράρτημα Σημειώσεων 121-132 Παράρτημα Εικόνων 133-142 Βιβλιογραφία 143-148 el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα