dc.contributor.author | Μπίλλη, Ελισάβετ-Βενετία | el |
dc.contributor.author | Billi, Elisavet Venetia | en |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T13:23:10Z | |
dc.date.available | 2022-05-25T13:23:10Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55214 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22912 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σπέτσες | el |
dc.subject | Σχολές | el |
dc.subject | Αναργύρειος σχολή | el |
dc.subject | Κοργιαλένειος σχολή | el |
dc.subject | Σωτήρης Ανάργυρος | el |
dc.subject | Schools | en |
dc.subject | Spetses | en |
dc.subject | History | en |
dc.subject | Architecture | en |
dc.subject | Buildings | en |
dc.subject | Marinos Korgialenios | en |
dc.subject | Sotiris Anargyros | en |
dc.subject | Κοργιαλένειος, Μαρίνος | el |
dc.title | Ιστορική αρχιτεκτονική μελέτη και ανάλυση Αναργυρείου και Κοργιαλενείου Σχολής Σπετσών (Α.Κ.Σ.Σ.) | el |
dc.title | Historical architectural study and analysis of Anargyrios and Korgialenios school of Spetses (AKSS) | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | College buildings -- Designs and plans -- Greece -- Spetses Island | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-02-16 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία αφορά το ίδρυμα Αναργυρείος και Κοργιαλενείος Σχολή, που εδρεύει στο νησί των Σπετσών. Αρχικά, πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή και αναφορά στην εκπαίδευση της Ευρώπης και έπειτα της Ελλάδας από τον 19ο αιώνα έως τον 20ο, προκειμένου να δούμε πως εξελίσσεται η διαδικασία της διδασκαλίας τα χρόνια αυτά. Έπειτα, αναφέρονται και αναλύονται μεγάλοι Έλληνες ευεργέτες τους ίδιους αιώνες, καθώς επίσης και τα έργα τους τα οποία συνέβαλαν στην εξέλιξη της εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα μπορέσει να «τοποθετηθεί» χρονικά ο μεγάλος Έλληνας ευεργέτης Σωτήρης Ανάργυρος, κύριος ιδρυτής της Αναργυρείου σχολής ώστε να κατανοήσουμε το μεγάλο έργο που προσέφερε όχι μόνο στην εκπαίδευση αλλά και στην αναγέννηση ενός ολόκληρου τόπου, το νησί του Αργοσαρωνικού, τις Σπέτσες. Στη συνέχεια, θα γίνει αναφορά σε σημαντικούς σταθμούς της ζωής του, και λεπτομερώς θα αναλυθούν τα σπουδαία αρχιτεκτονήματα του, πέραν της σχολής, όπως το ξενοδοχείο Ποσειδώνιο και η προσωπική του κατοικία. Προχωρώντας, θα γίνει εκτεταμένη ιστορική αναφορά στη σχολή και τα κτίρια της όπως επίσης και αρχιτεκτονική ανάλυση για καθένα ξεχωριστά. Έπειτα, θα γίνει μία ανάλυση ώστε να κατανοήσουμε γιατί μία τέτοια σχολή είναι τόσο σημαντική για την εποχή αυτή και όχι μόνο. Τέλος, γίνονται κάποιες προτάσεις για την επαναλειτουργία της σχολής ως εκπαιδευτικό ίδρυμα, έπειτα από κατανόηση της ιστορίας της σχολής αλλά και της σημερινής υφιστάμενης κατάστασης, με πιθανή πραγματοποίηση των ιδεών αυτών στο άμεσο μέλλον. | el |
heal.abstract | The present work is about the foundation Anargyreios and Korgialenios School, located on the island of Spetses. First, there will be a historical review and reference to the education of Europe and then of Greece from the 19th century to the 20th, in order to see how the teaching process evolves during these years. Then, there will be mentioned and analyzed great Greek benefactors of the same centuries, as well as their buildings which contributed to the development of education in Greece. In this way, the great Greek benefactor Sotiris Anargyros, the main founder of the Anargyreio school, will be able to be "placed" in time in order to understand the great work he offered not only in education but also in the rebirth of an entire place, to the island of Spetses. Then, important points of his life will be mentioned, and also his great great buildings, such as the Poseidonio hotel and his personal residence, will be analyzed in detail. Going forward, there will be an extensive historical reference to the school and its buildings as well as an architectural analysis for each one separately. Then, will be made an analysis to understand why such a school is so important for this time and beyond. Finally, some suggestions will be made in order for the school to reopen as an educational institution, after understanding the history of the school and the current situation, and maybe some of them will be done in the near future. | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: