dc.contributor.author |
Νικηφόρου, Ζαμπία
|
el |
dc.contributor.author |
Nikiforou, Zampia
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-06-07T10:50:13Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55249 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22947 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Φθορά |
el |
dc.subject |
Ναυτικές μηχανές |
el |
dc.subject |
Αντλία καυσίμου |
el |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Wear mechanisms |
en |
dc.subject |
Simulation |
en |
dc.subject |
Fuel pump |
en |
dc.subject |
Marine engine |
en |
dc.subject |
Μικροσκόπιο |
el |
dc.subject |
Microscope examination |
en |
dc.title |
Προσομοίωση και χαρακτηρισμός μηχανισμών φθοράς σε σύστημα εμβόλου-χιτωνίου αντλίας καυσίμου diesel ηλεκτρομηχανή |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Στοιχεία μηχανών |
el |
heal.dateAvailable |
2023-06-06T21:00:00Z |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
embargo |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2021-11-02 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται φαινόμενα που λαμβάνουν χώρα στην αντλία υψηλής πίεσης του καυσίμου συσχετίζοντας τα με πιθανά αίτια φθοράς. Προσδιορίζεται η επίδραση των θερμοκρασιακών μεταβολών του καυσίμου στο μέγεθος του διάκενου ανάμεσα στις επιφάνειες του εμβόλου και του χιτωνίου. Επιπλέον, εξάγονται τα προφίλ των ταχυτήτων και των πιέσεων κατά τη διάρκεια λειτουργίας της αντλίας. Γίνεται χρήση του νόμου του Archard για τον προσδιορισμό της φθοράς των επιφανειών και χρησιμοποιείται το λογισμικό πεπερασμένων στοιχείων ANSYS. |
el |
heal.advisorName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
82 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|