HEAL DSpace

Examination of parametric rolling and excessive acceleration in the framework of the Second Generation Intact Stability Criteria with application to containerships

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπακογιάννης, Δημήτριος el
dc.contributor.author Bakogiannis, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2022-06-14T09:01:13Z
dc.date.available 2022-06-14T09:01:13Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55272
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22970
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Second Generation Intact Stability criteria en
dc.subject Containerships en
dc.subject Mathematical modeling en
dc.subject Numerical simulation en
dc.subject International Maritime Organization en
dc.subject Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός el
dc.subject Δυναμική Ευστάθεια el
dc.subject Κριτήρια Άθικτης Ευστάθειας 2ης γενιάς el
dc.subject Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων el
dc.subject Μαθηματική μοντελοποίηση el
dc.title Examination of parametric rolling and excessive acceleration in the framework of the Second Generation Intact Stability Criteria with application to containerships en
dc.title Εξέταση παραμετρικής αστάθειας και υπερβολικής επιτάχυνσης στο πλαίσιο των κανονισμών άθικτης ευστάθειας δεύτερης γενιάς με εφαρμογή σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Naval architecture en
heal.classification Dynamic stability en
heal.classification Δυναμική ευστάθεια el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-02-10
heal.abstract Αρκετά ατυχήματα που αφορούν αστοχίες άθικτης ευστάθειας σχετίζονται με γάστρες σύγχρονης σχεδίασης έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση τον ισχυρισμό ότι τα υπάρχοντα κριτήρια άθικτης ευστάθειας μπορούν να προσφέρουν έναν επαρκή βαθμό ασφάλειας. Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ολοκληρώνει την ανάπτυξη των κριτήριων άθικτης ευστάθειας δεύτερης γενιάς(IMO MSC.1-Circ.1627).Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματο- κιβωτίων λόγω της λεπτόγραμμης γάστρας τους με έντονο άνοιγμα των γραμμών στην πλώρη τείνουν να είναι ευαίσθητα σε αστοχίες ευστάθειας υπό την επίδραση κυματισμών. Για το λόγο αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αξιολόγηση των κριτηρίων της παραμετρικής αστάθειας και των υπερβολικών επιταχύνσεων, όπως επίσης και το κριτήριο καιρού(IMO MSC.267(85) σε δύο διαφορετικούς τύπους πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Επιπλέον, γίνεται μια επισκόπηση ατυχημάτων που σχετίζονται με αστάθειες καθώς και το θεωρητικό υπόβαθρο των κριτηρίων. Τα αποτελέσματα της εξέτασης των κριτηρίων έδειξαν ορισμένες ασυνέπειες μεταξύ των δύο επιπέδων των κανονισμών. Συγκεκριμένα, τα πλοία που εξετάστηκαν αποτυγχάνουν το πρώτο επίπεδο με μεγάλη ευκολία, ενώ περνούν εύκολα το δεύτερο. Όσον αφορά το κριτήριο της παραμετρικής αστάθειας, φαίνεται ότι τα πλοία είναι πιο κοντά στην οριακή τιμή, σε αντίθεση με το κριτήριο των υπερβολικών επιταχύνσεων όπου και τα δύο πλοία έχουν αρκετά χαμηλότερη τιμή από την οριακή. Τέλος, εξετάζεται η επίδραση των παρατροπιδίων στην ικανοποίηση των κριτήριων. el
heal.abstract Several accidents involving intact stability failures related with modern hull designs have called into question the claim that the existing intact stability criteria can offer an adequate degree of safety. On the other hand, the International Maritime Organization (IMO) is finalizing the development of second generation intact stability criteria (IMO MSC.1-Circ.1627). Containerships due to their slender hulls with large bow flares tend to be sensitive to stability failures in waves. For this reason, in this diploma thesis, assessment of parametric rolling and excessive acceleration criteria, as well as the weather criterion (IMO MSC.267(85)), is applied on two different types of container vessels. In addition, an overview of accidents related with instabilities as well as the theoretical background of the criteria is presented. The results of the applications revealed certain inconsistencies between the two levels of the regulations. Specifically, the vessels examined fail the first level with ease while they pass the second level also easily. Regarding the parametric rolling criterion, it seems that the vessels are closer to the threshold value, in contrast to the excessive acceleration criterion were both ships have significantly lower value in relevance to the threshold value. Finally, the influence of bilge keel on the satisfaction of the criteria is examined. en
heal.advisorName Θεμελής, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Σπύρου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα