dc.contributor.author | Μπακογιάννης, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Bakogiannis, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2022-06-14T09:01:13Z | |
dc.date.available | 2022-06-14T09:01:13Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55272 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.22970 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Second Generation Intact Stability criteria | en |
dc.subject | Containerships | en |
dc.subject | Mathematical modeling | en |
dc.subject | Numerical simulation | en |
dc.subject | International Maritime Organization | en |
dc.subject | Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός | el |
dc.subject | Δυναμική Ευστάθεια | el |
dc.subject | Κριτήρια Άθικτης Ευστάθειας 2ης γενιάς | el |
dc.subject | Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων | el |
dc.subject | Μαθηματική μοντελοποίηση | el |
dc.title | Examination of parametric rolling and excessive acceleration in the framework of the Second Generation Intact Stability Criteria with application to containerships | en |
dc.title | Εξέταση παραμετρικής αστάθειας και υπερβολικής επιτάχυνσης στο πλαίσιο των κανονισμών άθικτης ευστάθειας δεύτερης γενιάς με εφαρμογή σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Naval architecture | en |
heal.classification | Dynamic stability | en |
heal.classification | Δυναμική ευστάθεια | el |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-02-10 | |
heal.abstract | Αρκετά ατυχήματα που αφορούν αστοχίες άθικτης ευστάθειας σχετίζονται με γάστρες σύγχρονης σχεδίασης έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση τον ισχυρισμό ότι τα υπάρχοντα κριτήρια άθικτης ευστάθειας μπορούν να προσφέρουν έναν επαρκή βαθμό ασφάλειας. Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ολοκληρώνει την ανάπτυξη των κριτήριων άθικτης ευστάθειας δεύτερης γενιάς(IMO MSC.1-Circ.1627).Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματο- κιβωτίων λόγω της λεπτόγραμμης γάστρας τους με έντονο άνοιγμα των γραμμών στην πλώρη τείνουν να είναι ευαίσθητα σε αστοχίες ευστάθειας υπό την επίδραση κυματισμών. Για το λόγο αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αξιολόγηση των κριτηρίων της παραμετρικής αστάθειας και των υπερβολικών επιταχύνσεων, όπως επίσης και το κριτήριο καιρού(IMO MSC.267(85) σε δύο διαφορετικούς τύπους πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Επιπλέον, γίνεται μια επισκόπηση ατυχημάτων που σχετίζονται με αστάθειες καθώς και το θεωρητικό υπόβαθρο των κριτηρίων. Τα αποτελέσματα της εξέτασης των κριτηρίων έδειξαν ορισμένες ασυνέπειες μεταξύ των δύο επιπέδων των κανονισμών. Συγκεκριμένα, τα πλοία που εξετάστηκαν αποτυγχάνουν το πρώτο επίπεδο με μεγάλη ευκολία, ενώ περνούν εύκολα το δεύτερο. Όσον αφορά το κριτήριο της παραμετρικής αστάθειας, φαίνεται ότι τα πλοία είναι πιο κοντά στην οριακή τιμή, σε αντίθεση με το κριτήριο των υπερβολικών επιταχύνσεων όπου και τα δύο πλοία έχουν αρκετά χαμηλότερη τιμή από την οριακή. Τέλος, εξετάζεται η επίδραση των παρατροπιδίων στην ικανοποίηση των κριτήριων. | el |
heal.abstract | Several accidents involving intact stability failures related with modern hull designs have called into question the claim that the existing intact stability criteria can offer an adequate degree of safety. On the other hand, the International Maritime Organization (IMO) is finalizing the development of second generation intact stability criteria (IMO MSC.1-Circ.1627). Containerships due to their slender hulls with large bow flares tend to be sensitive to stability failures in waves. For this reason, in this diploma thesis, assessment of parametric rolling and excessive acceleration criteria, as well as the weather criterion (IMO MSC.267(85)), is applied on two different types of container vessels. In addition, an overview of accidents related with instabilities as well as the theoretical background of the criteria is presented. The results of the applications revealed certain inconsistencies between the two levels of the regulations. Specifically, the vessels examined fail the first level with ease while they pass the second level also easily. Regarding the parametric rolling criterion, it seems that the vessels are closer to the threshold value, in contrast to the excessive acceleration criterion were both ships have significantly lower value in relevance to the threshold value. Finally, the influence of bilge keel on the satisfaction of the criteria is examined. | en |
heal.advisorName | Θεμελής, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 91 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: