dc.contributor.author |
Δοβλές, Χρήστος
|
el |
dc.contributor.author |
Dovles, Christos
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-06-24T09:17:31Z |
|
dc.date.available |
2022-06-24T09:17:31Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55331 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23029 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ναυτιλία |
el |
dc.subject |
Κυβερνοασφάλεια |
el |
dc.subject |
Κυβερνοεπιθέσεις |
el |
dc.subject |
Εφαρμογή σε πλοίο |
el |
dc.subject |
Νομοθεσία |
el |
dc.subject |
Maritime |
en |
dc.subject |
Cyber security |
en |
dc.subject |
Cyber attacks |
en |
dc.subject |
Application to ship systems |
en |
dc.subject |
Legislation |
en |
dc.title |
Κυβερνοασφάλεια στο ναυτιλιακό κλάδο: εφαρμογή στα συστήματα πλοίου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης |
el |
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-02-21 |
|
heal.abstract |
Η ναυτιλία αποτελεί το πιο διαδεδομένο και αποδοτικό τρόπο μεταφοράς αγαθών
παγκόσμια, με το 90% των αγαθών να μεταφέρονται με πλοία. Ο ψηφιακός
μετασχηματισμός των συστημάτων των πλοίων εξελίσσεται γοργά τα τελευταία χρόνια, και
τα συστήματα γίνονται ολοένα και πιο ενσωματωμένα μεταξύ τους και με το διαδίκτυο.
Αυτή η απότομη τεχνολογική εξέλιξη προσδίδει πολλές διευκολύνσεις αλλά ταυτόχρονα
δημιουργεί ευκαιρίες και για κυβερνοεπιθέσεις, εφόσον πολλά πλοία δε διαθέτουν ακόμα
επαρκή άμυνα απέναντι σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τις μεθόδους άμυνας που
προτείνονται από βέλτιστες πρακτικές και τη νομοθεσία και την εφαρμογή τους στα
συστήματα ενός εμπορικού πλοίου.
Για αυτό το σκοπό, αναλύονται οι βέλτιστες πρακτικές που προτείνεται να ακολουθήσουν
τα πλοία βάση βιβλιογραφίας για αποτελεσματική άμυνα απέναντι σε επιθέσεις στον
κυβερνοχώρο. Επίσης, παρουσιάζεται το σημαντικότερο μέρος από τις οδηγίες που τα
πλοία υποχρεούνται να ακολουθούν για την ασφάλειά τους απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις
βάση της νομοθεσίας. Τέλος, γίνεται εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών σε ένα υπάρχον
εμπορικό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου. |
el |
heal.abstract |
Shipping is the most widespread and efficient way of transporting goods worldwide, with
90% of world trade being transported by sea. The digital transformation of ship’s
technology has evolved rapidly in the last decade, with systems that are becoming widely
integrated in a shared network and with the internet. This abrupt technological
advancement has provided many advantages for the maritime industry but at the same
time has created opportunities for cyber-attacks, since many ships do not yet have an
adequate defense against threats in the cyber space.
The purpose of this dissertation is to examine the defense methods proposed by best
practices and regulations and their application to the systems of an existing bulk carrier
ship. For this purpose, the best practices proposed by the bibliography are analyzed. In
addition, the main part of the cyber security guidelines, provided by a shipping company,
that a ship is obliged to follow by legislation are analyzed in order to present current
regulations. Finally best practices are applied to the systems of a bulk carrier ship. |
en |
heal.advisorName |
Γκαγιαλής, Σωτήριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκαγιαλής, Σωτήριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Πόνης, Σταύρος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας. Εργαστήριο Οργάνωσης Παραγωγής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
98 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|