HEAL DSpace

Κυβερνοασφάλεια στο ναυτιλιακό κλάδο: εφαρμογή στα συστήματα πλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δοβλές, Χρήστος el
dc.contributor.author Dovles, Christos en
dc.date.accessioned 2022-06-24T09:17:31Z
dc.date.available 2022-06-24T09:17:31Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55331
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23029
dc.rights Default License
dc.subject Ναυτιλία el
dc.subject Κυβερνοασφάλεια el
dc.subject Κυβερνοεπιθέσεις el
dc.subject Εφαρμογή σε πλοίο el
dc.subject Νομοθεσία el
dc.subject Maritime en
dc.subject Cyber security en
dc.subject Cyber attacks en
dc.subject Application to ship systems en
dc.subject Legislation en
dc.title Κυβερνοασφάλεια στο ναυτιλιακό κλάδο: εφαρμογή στα συστήματα πλοίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης el
heal.language el
heal.language en
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-02-21
heal.abstract Η ναυτιλία αποτελεί το πιο διαδεδομένο και αποδοτικό τρόπο μεταφοράς αγαθών παγκόσμια, με το 90% των αγαθών να μεταφέρονται με πλοία. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των συστημάτων των πλοίων εξελίσσεται γοργά τα τελευταία χρόνια, και τα συστήματα γίνονται ολοένα και πιο ενσωματωμένα μεταξύ τους και με το διαδίκτυο. Αυτή η απότομη τεχνολογική εξέλιξη προσδίδει πολλές διευκολύνσεις αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί ευκαιρίες και για κυβερνοεπιθέσεις, εφόσον πολλά πλοία δε διαθέτουν ακόμα επαρκή άμυνα απέναντι σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τις μεθόδους άμυνας που προτείνονται από βέλτιστες πρακτικές και τη νομοθεσία και την εφαρμογή τους στα συστήματα ενός εμπορικού πλοίου. Για αυτό το σκοπό, αναλύονται οι βέλτιστες πρακτικές που προτείνεται να ακολουθήσουν τα πλοία βάση βιβλιογραφίας για αποτελεσματική άμυνα απέναντι σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Επίσης, παρουσιάζεται το σημαντικότερο μέρος από τις οδηγίες που τα πλοία υποχρεούνται να ακολουθούν για την ασφάλειά τους απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις βάση της νομοθεσίας. Τέλος, γίνεται εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών σε ένα υπάρχον εμπορικό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου. el
heal.abstract Shipping is the most widespread and efficient way of transporting goods worldwide, with 90% of world trade being transported by sea. The digital transformation of ship’s technology has evolved rapidly in the last decade, with systems that are becoming widely integrated in a shared network and with the internet. This abrupt technological advancement has provided many advantages for the maritime industry but at the same time has created opportunities for cyber-attacks, since many ships do not yet have an adequate defense against threats in the cyber space. The purpose of this dissertation is to examine the defense methods proposed by best practices and regulations and their application to the systems of an existing bulk carrier ship. For this purpose, the best practices proposed by the bibliography are analyzed. In addition, the main part of the cyber security guidelines, provided by a shipping company, that a ship is obliged to follow by legislation are analyzed in order to present current regulations. Finally best practices are applied to the systems of a bulk carrier ship. en
heal.advisorName Γκαγιαλής, Σωτήριος el
heal.committeeMemberName Γκαγιαλής, Σωτήριος el
heal.committeeMemberName Παναγιώτου, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας. Εργαστήριο Οργάνωσης Παραγωγής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 98 σ. el
heal.fullTextAvailability false
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής