dc.contributor.author | Αναστασοπούλου, Χριστίνα | el |
dc.contributor.author | Αnastasopoulou, Christina | en |
dc.date.accessioned | 2022-07-19T08:12:09Z | |
dc.date.available | 2022-07-19T08:12:09Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55402 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23100 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Περιβάλλον και Ανάπτυξη" | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΓΣΠ | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Οικολογία | el |
dc.subject | Ερωτηματολόγιο | el |
dc.subject | Οικοσυστήματα | el |
dc.subject | GIS | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Ecology | en |
dc.subject | Questionnaire | en |
dc.subject | Ecosystems | en |
dc.title | Τα διαδικτυακά ΓΠΣ (Web-GIS) ως ψηφιακό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία στο αντικείμενο της οικολογίας | el |
dc.title | Web-GIS as a digital tool in the educational process in the field of ecology | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Διαδικτυακά ΓΣΠ | el |
heal.classification | Web GIS | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-03-08 | |
heal.abstract | Οι συνεχείς γεωμορφολογικές αλλαγές του κόσμου μας είτε από φυσικές δυνάμεις όπως οι εκρήξεις των ηφαιστείων είτε από ανθρώπινες ενέργειες όπως η αστικοποίηση, οδηγούν σε συνεχείς αλλαγές της Γης. Στις μέρες μας γίνεται κατανοητή η μεγάλη καταστροφή που συντελείται από τον άνθρωπο στο περιβάλλον. Επιτακτική ανάγκη πλέον για το μέλλον αποτελεί η εφαρμογή μιας αειφόρου ανάπτυξης, μιας ανάπτυξης δηλαδή που θα ικανοποιεί τις ανάγκες του σημερινού ανθρώπου χωρίς να στερεί από τις επόμενες γενιές το δικαίωμα αυτό. Τα σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης απαιτούν από το σχολείο να εισάγει τους μαθητές στον επιστημονικό τρόπο σκέψης. Τα περιβαλλοντικά θέματα είναι κοινά μεταξύ των μαθητών και προσφέρουν πλήθος ευκαιριών για συζητήσεις σχετικές με οικολογικές έννοιες που αντανακλούν στην καθημερινή τους ζωή. Η διδασκαλία των περιβαλλοντικών ζητημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ακολουθεί παραδοσιακές διδακτικές τεχνικές που δεν ακολουθούν την ολοένα αυξημένη πολυπλοκότητα του αντικειμένου. Οι μαθητές όλων των επιπέδων αυξάνουν την κατανόηση δύσκολων εννοιών, κυρίως μέσω της ενεργής εμπλοκής τους και της εφαρμογής των νέων ιδεών, και όχι με παθητική ακρόαση λεκτικών παρουσιάσεων (Duit and Treagust, 2003). Στην κατεύθυνση αυτή αποσκοπεί και διερεύνηση δημιουργίας μίας εκπαιδευτικής διαδικτυακής ΓΣΠ εφαρμογής σχετικής με την μελέτη των οικοσυστημάτων που είναι και ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας. Μέχρι προσφάτως στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα τα διαδικτυακά ΓΣΠ δεν ήταν ενταγμένα στα προγράμματα σπουδών. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας όμως σχεδίασε να εφαρμοστούν από τη σχολική χρονιά 2021-2022 στα γυμνάσια μέσα από το μάθημα της γεωγραφίας-γεωλογίας. Φυσικά τα διαδικτυακά ΓΣΠ έχουν πολλές εφαρμογές σε πολλούς εκπαιδευτικούς τομείς αλλά εμείς θα εστιάσουμε στο κομμάτι της μελέτης του περιβάλλοντος. | el |
heal.abstract | The continues geomorphological changes of our world, coming from either natural forces such as volcano eruptions or human actions such as urbanization lead to continues changes in our planet. In our days a massive disruption of environment is observed from human caused activities. Therefore, it is crucial to enforce sustainable design and development that will serve current needs, without limiting natural resources for future generations. Todays’ educational system demand students to get involved earlier in their life in a more scientific projects and way of thinking. Environmental issues are common amongst students and offer a variety of opportunities to expand and share knowledge on topics that all of as are dealing with in our everyday life. Education of environmental issues in high school is currently following traditional technics that are not align with the continues, increasing complexity of the field. Students of all levels will get more familiar and digest easier all concepts when using engaging applications rather than passively listening to verbal lectures (Duit and Treagust 2003). Having that in mind, exploring potential solutions on applying GIS applications when studying ecosystems might be a great opportunity and therefore was selected as main subject for this thesis. Until recently, secondary education in Greece web GIS applications were not included in the curriculum. Ministry of education planned to include them in 2021-2021 in high schools in fields of geology and geography. Needless to say, there are many web GIS applications in many fields but this thesis focuses specifically on the field of environmental studies. | en |
heal.advisorName | Καλλίωρας, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Καλλιώρας, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Δαμίγος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Τσιχριντζής, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: