dc.contributor.author | Σαμοθράκης, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.author | Samothrakis, Charalampos | en |
dc.date.accessioned | 2022-07-19T10:23:42Z | |
dc.date.available | 2022-07-19T10:23:42Z | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55411 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23109 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Επιστήμη Δεδομένων και Μηχανική Μάθηση" | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | MLOps | en |
dc.subject | Kubeflow pipelines | en |
dc.subject | Machine learning pipeline | en |
dc.subject | Mechanism design | en |
dc.subject | MyersonNet | en |
dc.subject | Kubeflow pipelines | en |
dc.subject | Σχεδιασμός μηχανισμών | el |
dc.subject | Θεωρία δημοπρασιών | el |
dc.subject | Υλοποίηση μηχανικής μάθησης | el |
dc.subject | Βαθιά μηχανική μάθηση | el |
dc.title | Yλοποίηση ενός μοντέλου βαθιάς μηχανικής μάθησης για ένα πρόβλημα στο σχεδιασμό μηχανισμών με χρήση του kubeflow pipelines | el |
dc.title | Deploying a Deep Learning Model for a Mechanism Design Problem with the Use of Kubeflow Pipelines | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.generalDescription | Υλοποίηση ενός μοντέλου βαθιάς μηχανικής μάθησης (MyersonNet), που προσεγγίζει το πρόβλημα της μεγιστοποίησης κέρδους σε δημοπρασίες πολλαπλών προσφορών ενός αντικειμένου, με χρήση του Kubeflow Pipelines της Google. | el |
heal.generalDescription | Deployment of a deep learning model (MyersonNet), that approaches the problem of revenue maximization for multi-bidder single-item auctions, with the use of Google's Kubeflow Pipelines. | en |
heal.classification | Machine Learning Operations (MLOps) | en |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2022-03-15 | |
heal.abstract | Η εκτεταμένη χρήση μεθόδων μηχανικής μάθησης στις μέρες μας, συνεπάγεται και την ανάγκη απλούστευσης των διαδικασιών που τις συνθέτουν. Μια ευρέως διαδεδομένη πλατφόρμα υλοποίησης αυτών των διαδικασιών αποτελεί το Kubeflow της Google. Το Kubeflow λειτουργεί πάνω στον Kubernetes, ένα ακόμα πολύ δημοφιλές εργαλείο της Google. Ο τελευταίος ενορχηστρώνει τους Containers που περιέχουν τα ξεχωριστά μέρη τα οποία συνθέτουν την εφαρμογή μηχανικής μάθησης. Επιτυγχάνεται έτσι καλύτερος έλεγχος, φορητότητα και επεκτασιμότητα της εφαρμογής σε ποικίλα περιβάλ λοντα εργασίας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η υλοποίηση μίας μεθόδου μηχανικής μάθησης μέσω του Kubeflow. Ειδικότερα, ασχολούμαστε με την υλοποίηση ενός μοντέλου βαθιάς μηχανικής μάθησης που προσομοιώνει τη δημοπρασία ενός αντικειμένου και πολλών προσφορών. Η θεωρία πάνω στην οποία βασίζεται η παραπάνω διαδικασία, προέρχεται από το Σχεδιασμό Μηχανισμών της Αλγοριθμικής Θεωρίας Παιγνίων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός pipeline του μοντέλου που μας ενδιαφέρει μέσω του Kubeflow Pipelines. Η εφαρμογή αυτή έχει το πλεονέκτημα του εύκολου πειραματισμού, ενώ επίσης τα βήματα της υλοποίησης μπορούν να ελέγχονται και να επαναπροσδιορίζονται με πολύ απλό τρόπο. Τα παραπάνω φιλοξενούνται σε ένα περιβάλλον διεπαφής που είναι ιδιαίτερα πρακτικό για τον χρήστη. | el |
heal.abstract | The extensive use of machine learning methods nowadays, yields an increased demand for the simplification of the processes that such methods incorporate. A popular plat form that facilitates machine learning workflows is Google’s Kubeflow. Kubeflow runs on Kubernetes which is also a widespread Google’s tool that orchestrates Containers. In that way machine learning processes can be implemented in a simple, portable and scalable manner through multiple different environments. The goal of the present diploma thesis is the deployment of a machine learning method on Kubeflow. More specifically, we deploy a deep learning model that simulates a multi-bidder single-item auction. The theoretical background of the model is coming from Mechanism Design which is a part of Algorithmic Game Theory. The end result is the construction of a machine learning pipeline for the model of interest with the use of Kubeflow Pipelines. Our implementation has the advantage of easy experimentation, and additionally, the distinct steps of the process can be tracked and controlled in a very simple way. The above are accommodated in an especially practical user interface. | en |
heal.advisorName | Koziris, Nectarios | en |
heal.committeeMemberName | Koziris, Nectarios | en |
heal.committeeMemberName | Goumas, Georgios | en |
heal.committeeMemberName | Konstantinou, Ioannis | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 55 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: