dc.contributor.author |
Καρακίτσου, Ελευθερία Σοφία
|
el |
dc.contributor.author |
Karakitsou, Eleftheria Sofia
|
en |
dc.date.accessioned |
2022-07-20T09:51:25Z |
|
dc.date.available |
2022-07-20T09:51:25Z |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55451 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23149 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Επιστήμη Δεδομένων και Μηχανική Μάθηση" |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πολυεπίπεδα δίκτυα |
el |
dc.subject |
Ανίχνευση κοινοτήτων |
el |
dc.subject |
Πρόβλεψη κυκλοφορίας |
el |
dc.subject |
Αναπαράσταση οδικού δικτύου |
el |
dc.subject |
Multiplex network |
en |
dc.subject |
Community detection |
en |
dc.subject |
Traffic forecasting |
en |
dc.subject |
Road network representation |
en |
dc.title |
Efficient traffic demand forecasting using a meaningful representation with social multiplex networks and community detection |
en |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Αποδοτική πρόβλεψη κυκλοφορίας χρησιμοποιώντας πολυεπίπεδα κοινωνικά δίκτυα και ανίχνευση κοινοτήτων |
el |
heal.classification |
Επιστήμη δεδομένων |
el |
heal.classification |
Data science |
en |
heal.language |
en |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2022-03-28 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωµατική εργασία, προτείνεται µία αναπαράσταση του οδικού
δικτύου µε χρήση πολυεπίπεδων δικτύων (Multiplex networks), καθώς και µία
νέα διαδικάσια επιλογής χαρακτηριστικών που ενισχύει την προβλεπτική ικανότητα
µοντέλων που αφορούν τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Χρησιµοποιώντας δεδοµένα
κίνησης της Αθήνας και τον αριθµό επικυρωµένων εισιτηρίων από το συγκοινωνιακό
της δίκτυο, αναπτύχθηκαν µοντέλα πρόβλεψης που όχι µόνο επιτυγχάνουν πολύ
καλή απόδοση, αλλά και εκπαιδεύονται αποτελεσµατικά και δεν εισάγουν υψηλή
πολυπλοκότητα, µε αποτέλεσµα να είναι κατάλληλα για εφαρµογές σε πραγµατικό
χρόνο. Πιο συγκεκριµένα, οι κόµβοι του δικτύου (ανιχνευτές οχηµάτων και σταθµοί
µετρό) οργανώθηκαν ως πολυεπίπεδο γράφηµα, όπου κάθε επίπεδο αντιπροσωπεύει
µια ώρα της ηµέρας. Στη συνέχεια, οι κόµβοι µε παρόµοια δοµικά χαρακτηριστικά
ταξινοµούνται σε κοινότητες (συστάδες) και αξιοποιούνται ως χαρακτηριστικά για την
πρόβλεψη των µελλοντικών τιµών των κυκλοφοριακών συνθηκών των κόµβων που
ανήκουν στην ίδια κοινότητα. Τα αποτελέσµατα αποκαλύπτουν τη δυνατότητα της
µεθόδου να παρέχει αξιόπιστες και ακριβείς προβλέψεις. |
el |
heal.abstract |
In this thesis, a meaningful representation of the road network using Multiplex
Networks, as well as a novel feature selection framework that enhance the
predictability of future traffic conditions of an entire network are proposed. Using
data of traffic volumes and tickets’ validation from the transportation network of
Athens, we were able to develop prediction models that not only achieve a very good
performance but are also trained efficiently, do not introduce high complexity and,
thus, are suitable for real-time operation. More specifically, the network’s nodes
(loop detectors and subway/metro stations) are organized as a multilayer graph,
each layer representing an hour of the day. Nodes with similar structural properties
are then classified in communities and are exploited as features to predict the future
demand values of nodes belonging to the same community. The results reveal the
potential of the proposed method to provide reliable and accurate predictions. |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογίαννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
64 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|