HEAL DSpace

Ανάλυση δεδομένων από σταθμούς φόρτισης με χρήση της γλώσσας R και εξεύρεση μοτίβων φόρτισης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπλατσούκα Τσουράκη, Μαρία el
dc.contributor.author Blatsouka Tsouraki, Maria en
dc.date.accessioned 2022-07-21T08:22:40Z
dc.date.available 2022-07-21T08:22:40Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55465
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23163
dc.rights Default License
dc.subject Ουγγαρία el
dc.subject Electric vehicles en
dc.subject Charging stations en
dc.subject Fast chargers en
dc.subject Greece en
dc.subject Hungary el
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Σταθμοί φόρτισης el
dc.subject Ταχυφορτιστές el
dc.subject Ελλάδα el
dc.title Ανάλυση δεδομένων από σταθμούς φόρτισης με χρήση της γλώσσας R και εξεύρεση μοτίβων φόρτισης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ανάλυση δεδομένων el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2021-03-18
heal.abstract Στόχο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί αφενός, η βιβλιογραφική μελέτη των ηλεκτρικών οχημάτων (Electrical Vehicles – EV) και των υποδομών φόρτισής τους, αφετέρου η ανάλυση δεδομένων φορτίσεων για τον εντοπισμό μοτίβων συμπεριφορών φόρτισης, με βάση τις συνήθειες των οδηγών, σε δημόσιο και ιδιωτικό περιβάλλον. Για το σκοπό αυτό, αρχικά αναλύθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά των EV και ειδικότερα συλλέχθηκαν δεδομένα για τη σύγκριση της ηλεκτροκίνησης, μεταξύ των παρόμοιων Ευρωπαϊκών χωρών Ουγγαρίας και Ελλάδας. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι η Ουγγαρία είναι πιο ανεπτυγμένη και άρα αποτελεί μοντέλο προσομοίωσης της αντίστοιχης ανάπτυξης στην Ελλάδα. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας την γλώσσα προγραμματισμού R, πραγματοποιήθηκε η ανάλυση δεδομένων φορτίσεων ενός συνόλου δημόσιων και οικιακών σημείων φόρτισης. Πιο συγκεκριμένα, οπτικοποιήθηκαν και αναλύθηκαν ως προς τους μέσους όρους οι μεταβλητές διάρκειας, ενέργειας και ισχύος φόρτισης. Παρατηρήθηκε ότι το δημόσιο περιβάλλον παρουσιάζει μεγαλύτερες μέσες τιμές για την ενέργεια φόρτισης έναντι του ιδιωτικού. Για την συγκεκριμένη μελέτη, είναι λογικό αφού στο ιδιωτικό περιβάλλον φορτίζει Plug-in υβριδικό όχημα, που εξ’ ορισμού έχει μικρότερη μπαταρία. Παρ’ όλα αυτά, σε πραγματικές συνθήκες, για σύγκριση μεταξύ αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, θα συνέβαινε το αντίθετο και το δημόσιο περιβάλλον θα παρουσίαζε μικρότερες τιμές διάρκειας και ενέργειας φόρτισης, αφού, αντιθέτως με το ιδιωτικό, οι χρήστες δεν το προτιμούν για πλήρεις φορτίσεις. Η εργασία καταλήγει στα συμπεράσματα όπου παρουσιάζει τα βασικά μοτίβα που εντοπίστηκαν και προτείνει ευκαιρίες για περαιτέρω μελέτη αλγορίθμων πρόβλεψης σχετικά με τη ζήτηση ενέργειας σε σταθμούς φόρτισης. el
heal.advisorName Δούκας, Χρυσόστομος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 76 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής