HEAL DSpace

Η νοηματοδότηση του προϊόντος σχεδιασμού μέσα από τις εμπορικές αναπαραστάσεις του.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γαγλία, Ελένη el
dc.contributor.author Gaglia, Eleni en
dc.date.accessioned 2022-07-28T08:41:12Z
dc.date.available 2022-07-28T08:41:12Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55519
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23217
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αρχιτεκτονική el
dc.subject Νοηματοδότηση el
dc.subject Διαφήμιση el
dc.subject Αναπαράσταση el
dc.subject Architectural design en
dc.subject Representation en
dc.subject Signification en
dc.subject Σχεδιασμός el
dc.subject Advertisment en
dc.title Η νοηματοδότηση του προϊόντος σχεδιασμού μέσα από τις εμπορικές αναπαραστάσεις του. el
dc.title The signification of the design product through its commercial representations. en
heal.type masterThesis
heal.secondaryTitle Αναλύοντας τους εμπορικούς καταλόγους τριών μέγα- καταστημάτων οικιακού εξοπλισμού, επίπλωσης και διακόσμησης. el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-06-09
heal.abstract Στα πλαίσια ενός ευρύτερου προβληματισμού που αφορά την αλληλεξάρτηση του σχεδιασμού με τις διαδικασίες παραγωγής και κατανάλωσης ανά εποχή και κοινωνία, τίθεται εδώ προς διερεύνηση η σχέση του προϊόντος σχεδιασμού με την εμπορική αναπαράστασή του.Σκοπός είναι η αποδόμηση της διαφημιστικής εικόνας και των νοημάτων της, και η διείσδυση κάτω από την επιφάνειά της, αναζητώντας τις διαδικασίες που συγκροτούν όχι μόνο την αναπαράσταση και προώθηση, αλλά και τον ίδιο τον σχεδιασμό, καθώς επίσης και τις αρθρώσεις τους με τις κοινωνικές και οικονομικές συγκυρίες. Για να γίνει αυτή η αποδόμηση και αποκωδικοποίηση, κρίνεται απαραίτητη αρχικά μία προσέγγιση κάποιων επιμέρους στοιχείων που συνθέτουν τις αναπαραστάσεις του προϊόντος σχεδιασμού, καθώς και μία ανάλυση ορισμένων στοιχείων της διαφημιστικής τεχνικής. Χρησιμοποιώντας έπειτα τα αναπαραστατικά και διαφημιστικά εργαλεία επιχειρείται να αναλυθούν και να σχολιαστούν οι αναπαραστάσεις των προϊόντων τριών πολυεθνικών εταιρειών οικιακής επίπλωσης και διακόσμησης οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως case study για την παρούσα έρευνα. el
heal.advisorName Σταυρίδης, Σταύρος el
heal.advisorName Stavridis, Stavros en
heal.committeeMemberName Γρηγοριάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Σεβαστάκης, Δημήτρης el
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα