HEAL DSpace

Application of machine learning techniques on traffic data for customer’s segmentation, churn prediction and customer’s lifetime value evaluation

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κιούσης, Βασίλειος el
dc.contributor.author Kiousis, Vasileios en
dc.date.accessioned 2022-07-29T11:13:49Z
dc.date.available 2022-07-29T11:13:49Z
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/55544
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.23242
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων el
dc.subject Ηλεκτρονικό εισιτήριο el
dc.subject Οδικά δίκτυα el
dc.subject Ανάλυση δεδομένων el
dc.subject Μηχανική μάθηση el
dc.subject Customer relationship management system en
dc.subject E-pass ticket en
dc.subject Road networks en
dc.subject Data analysis en
dc.subject Machine learning en
dc.title Application of machine learning techniques on traffic data for customer’s segmentation, churn prediction and customer’s lifetime value evaluation en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Data analysis en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2022-03-03
heal.abstract Στο κλάδο των επιχειρήσεων, η διατήρηση και απόκτηση νέων πελατών αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους τομείς ανάπτυξης για μια κερδοφόρα μελλοντική πορεία. Για να το κάνει αυτό, μια επιχείρηση χρειάζεται να διαθέτει μετρικές όπως ο προσδιορισμός την αξίας των πελατών έτσι ώστε να έχει πληρέστερη εικόνα για τη δυναμική και τη κατανομή του πελατειακού κοινού της, να εφαρμόζει κατάλληλους διαχωρισμούς των τελευταίων βάσει των αναγκών του αλλά και της ίδιας, όπως επίσης και να χρησιμοποιεί μοντέλα πρόβλεψης για πιθανή μελλοντική διακοπή της σχέσης τους. Έτσι, η ανάγκη για ένα συστηματικό τρόπο αξιολόγησης αποφάσεων που αφορούν σχέσεις εταιρίας-πελατών και περικλείουν τις παραπάνω ενέργειες, οδηγεί στην υιοθέτηση συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων. Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη μέρους ενός συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων για δεδομένα που αφορούσαν χρήστες ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε οδικά δίκτυα. Πιο συγκεκριμένα το σύστημα αυτό συλλέγει, επεξεργάζεται, αναλύει δεδομένα χρηστών της Α.Ε. Αττικές Διαδρομές και εφαρμόζοντας σε αυτά τεχνικές αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, εξειδικεύεται στο προσδιορισμό των εξής τριών μεγεθών: Στην τμηματοποίηση των πελατών με χρήση 2 μεθόδων και σύγκριση τους, στη πρόβλεψη μετάπτωσης πελατών σε αδράνεια βάσει επιλογής κατάλληλου αλγορίθμου μηχανικής μάθησης και τέλος, στο προσδιορισμό της αξίας των πελατών, διαδικασία η οποία χρησιμοποιεί στοιχεία από ανάλυση επιβίωσης αλλά και τις προηγούμενες διαδικασίες. el
heal.advisorName Τσανάκας, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Κουτσούρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ματσόπουλος, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 113 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα