HEAL DSpace

Εντοπισμός δευτερογενών συμβάντων στο εσωτερικό περιοχών συμφόρησης ελεύθερης λεωφόρου με χρήση αναλυτικών μεθόδων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ιμπριάλου, Μαρία-Ιωάννα Μ. el
dc.contributor.author Imprialou, Maria-Ioanna M. en
dc.date.accessioned 2011-12-08T07:26:34Z
dc.date.available 2011-12-08T07:26:34Z
dc.date.copyright 2011-11-29 -
dc.date.issued 2011-12-08
dc.date.submitted 2011-11-29 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5554
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9459
dc.description 141 σ. el
dc.description.abstract Στις ελεύθερες λεωφόρους, έπειτα από ένα συμβάν –για παράδειγμα ένα τροχαίο ατύχημα- είναι συχνό φαινόμενο ο σχηματισμός περιοχών συμφόρησης ανάντη του συμβάντος. Αυτές οι περιοχές, χαρακτηρίζονται από συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων και υψηλής πυκνότητας, και μπορεί να εκτείνονται σε μεγάλα τμήματα της οδού για μακρά χρονικά διαστήματα. Σε τέτοιες συνθήκες συμφόρησης είναι αυξημένη η πιθανότητα εμφάνισης νέων συμβάντων –ως αποτέλεσμα των πρωτογενών- τα οποία ονομάζονται δευτερογενή. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας δυναμικής μεθοδολογίας εντοπισμού δευτερογενών συμβάντων σε ελεύθερες λεωφόρους. Στο πλαίσιο της διπλωματικής αναπτύσσονται και αξιολογούνται αναλυτικές μέθοδοι, που βασίζονται σε μετρήσεις μακροσκοπικών κυκλοφοριακών μεγεθών (μέση ταχύτητα διαδρομής, φόρτος και πυκνότητα). Αρχικά, ανιχνεύονται οι περιοχές συμφόρησης που σχηματίστηκαν έπειτα από ατυχήματα που έλαβαν χώρα στην περιοχή μελέτης, με δυναμικές, αναλυτικές και εμπειρικές, μεθόδους. Στη συνέχεια, γίνεται στατιστική ανάλυση με στόχο πρώτον τη σύγκριση των μεθόδων και δεύτερον τη συσχέτιση άλλων χαρακτηριστικών μεγεθών των περιοχών συμφόρησης. Τέλος, , συγκρίνονται οι στατικές και δυναμικές μέθοδοι ως προς τη δυνατότητα εντοπισμού δευτερογενών ατυχημάτων. el
dc.description.abstract In freeways, when an incident e.g. a car crash occurs, it is common to observe traffic congestion upstream of the incident. Congestion that builds up over upstream spatial road segments, may persist for long time, with significant impact to travel times and level of service. Such traffic conditions may also increase the probability of new incidents’ occurrence, the so-called secondary incidents. The aim of this thesis is to develop and evaluate a dynamic methodology for the identification of secondary incidents, using both empirical and analytical methods based on the macroscopic traffic variables (speed, volume, density). First, congested road segments caused by primary incidents are both empirically and analytically identified from loop detector data. Following, statistical analysis is conducted to compare the different methods and to reveal correlations between characteristic measures of congested regions. Finally, static and dynamic methods are employed for the identification of secondary incidents and are compared with respect to their results. en
dc.description.statementofresponsibility Μαρία-Ιωάννα Μ. Ιμπριάλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Δευτερογενή συμβάντα el
dc.subject Ατυχήματα el
dc.subject Συμφόρηση el
dc.subject Ουρές el
dc.subject Φωρατές el
dc.subject Secondary incidents en
dc.subject Congestion en
dc.subject Queue en
dc.subject Vechicle detectors en
dc.title Εντοπισμός δευτερογενών συμβάντων στο εσωτερικό περιοχών συμφόρησης ελεύθερης λεωφόρου με χρήση αναλυτικών μεθόδων el
dc.title.alternative Identification of secondary incidents inside congested areas using analytical methods en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2011-11-10 -
dc.date.modified 2011-11-29 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-12-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-12-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής