dc.contributor.author |
Ιμπριάλου, Μαρία-Ιωάννα Μ.
|
el |
dc.contributor.author |
Imprialou, Maria-Ioanna M.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-12-08T07:26:34Z |
|
dc.date.available |
2011-12-08T07:26:34Z |
|
dc.date.copyright |
2011-11-29 |
- |
dc.date.issued |
2011-12-08 |
|
dc.date.submitted |
2011-11-29 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/5554 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9459 |
|
dc.description |
141 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στις ελεύθερες λεωφόρους, έπειτα από ένα συμβάν –για παράδειγμα ένα τροχαίο ατύχημα- είναι συχνό φαινόμενο ο σχηματισμός περιοχών συμφόρησης ανάντη του συμβάντος. Αυτές οι περιοχές, χαρακτηρίζονται από συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων και υψηλής πυκνότητας, και μπορεί να εκτείνονται σε μεγάλα τμήματα της οδού για μακρά χρονικά διαστήματα. Σε τέτοιες συνθήκες συμφόρησης είναι αυξημένη η πιθανότητα εμφάνισης νέων συμβάντων –ως αποτέλεσμα των πρωτογενών- τα οποία ονομάζονται δευτερογενή. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας δυναμικής μεθοδολογίας εντοπισμού δευτερογενών συμβάντων σε ελεύθερες λεωφόρους. Στο πλαίσιο της διπλωματικής αναπτύσσονται και αξιολογούνται αναλυτικές μέθοδοι, που βασίζονται σε μετρήσεις μακροσκοπικών κυκλοφοριακών μεγεθών (μέση ταχύτητα διαδρομής, φόρτος και πυκνότητα). Αρχικά, ανιχνεύονται οι περιοχές συμφόρησης που σχηματίστηκαν έπειτα από ατυχήματα που έλαβαν χώρα στην περιοχή μελέτης, με δυναμικές, αναλυτικές και εμπειρικές, μεθόδους. Στη συνέχεια, γίνεται στατιστική ανάλυση με στόχο πρώτον τη σύγκριση των μεθόδων και δεύτερον τη συσχέτιση άλλων χαρακτηριστικών μεγεθών των περιοχών συμφόρησης. Τέλος, , συγκρίνονται οι στατικές και δυναμικές μέθοδοι ως προς τη δυνατότητα εντοπισμού δευτερογενών ατυχημάτων. |
el |
dc.description.abstract |
In freeways, when an incident e.g. a car crash occurs, it is common to observe traffic congestion upstream of the incident. Congestion that builds up over upstream spatial road segments, may persist for long time, with significant impact to travel times and level of service. Such traffic conditions may also increase the probability of new incidents’ occurrence, the so-called secondary incidents. The aim of this thesis is to develop and evaluate a dynamic methodology for the identification of secondary incidents, using both empirical and analytical methods based on the macroscopic traffic variables (speed, volume, density). First, congested road segments caused by primary incidents are both empirically and analytically identified from loop detector data. Following, statistical analysis is conducted to compare the different methods and to reveal correlations between characteristic measures of congested regions. Finally, static and dynamic methods are employed for the identification of secondary incidents and are compared with respect to their results. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Μαρία-Ιωάννα Μ. Ιμπριάλου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Δευτερογενή συμβάντα |
el |
dc.subject |
Ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Συμφόρηση |
el |
dc.subject |
Ουρές |
el |
dc.subject |
Φωρατές |
el |
dc.subject |
Secondary incidents |
en |
dc.subject |
Congestion |
en |
dc.subject |
Queue |
en |
dc.subject |
Vechicle detectors |
en |
dc.title |
Εντοπισμός δευτερογενών συμβάντων στο εσωτερικό περιοχών συμφόρησης ελεύθερης λεωφόρου με χρήση αναλυτικών μεθόδων |
el |
dc.title.alternative |
Identification of secondary incidents inside congested areas using analytical methods |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-11-10 |
- |
dc.date.modified |
2011-11-29 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καρλαύτης, Ματθαίος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-12-08 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-12-08 |
- |